Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag? Vol. 2

4,011 indlæg i dette emne

Sovende glad baby :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Weekend uden planer! Pt sidder jeg i zoo på en bænk i solen med en sparkende trunte i maven, mens storetrunten kigger på dyrekranier med sin far!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sød :kiss

 

Det kan du selv være :p :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Barsel! :glad :loveshower

 

Ihh, stort tillykke søde, det var da bare tiltrængt og dig vel undt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydse lister af!!! Jeg er fan :P

 

Samme her. Ville bare ønske at jeg faktisk kunne tage mig sammen til at komme i gang, så der blev noget at krydse af :rolleyes Det lyder som om, at du har haft mere succes :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige kommer hjem efter en tur på restaurant og cafe med pigerne fra Marius mødregruppe. Skøn skøn aften :glad

 

Det lyder som en rigtig dejlig og hyggelig aften Anita, det glæder mig for dig :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At B har købt slik og chips til mig og totalt taget sig af begge unger hele aftenen, men jeg har fedet den på sofaen :D (At jeg til gengæld har begge i nat er så noget andet...)

 

Dejlig mand, så har han fået sat lidt overskud ind på ægteskabskontoen der ;) :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh tak <3 hvor du sød :)

 

Det var da så lidt, jeg hepper virkelig for at der kun skal det ene forsøg i Skive til :kiss :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep, vi har købt hus :) Vi mangler bare at hente nøglen :)

 

Ja jeg fik godt lige fundet din tråd omkring det efterfølgende, det ser da bare lækkert ud :yay Stort tillykke med det igen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg føler mig fuldstændig fri lige nu, ikke er bekymret for eksamen endnu og at jeg skal have den dejligste hyggeligste weekend med mine to mænd :loveshower

 

Åh, det blev jeg altså glad for at læse søde :loveshower Har været ked af at læse, at du har følt så meget pres omkring det på det sidste. Håber at I får en helt fantastisk dejlig weekend sammen :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg i morgen endeligt skal møde Myliona og hendes børn  :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fødselsdagsfejring af Luna.

Eftermiddagskaffen skal indtages på skovlegepladsen og vi skal ha bål :7himmel i love it!

 

Ej det lyder altså bare helt ekstremt hyggeligt Sara :kuller Stort tillykke med jeres dejlige, store pige og så håber jeg at I får en fantastisk dag med godt udendørsvejr :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg fik godt lige fundet din tråd omkring det efterfølgende, det ser da bare lækkert ud :yay Stort tillykke med det igen :kram2

Tak igen :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Weekend uden planer! Pt sidder jeg i zoo på en bænk i solen med en sparkende trunte i maven, mens storetrunten kigger på dyrekranier med sin far!

 

Skønt! Det lyder bare afslappende, idyllisk og total hyggeligt :wub Håber at I får en fortsat fantastisk dag søde :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg i morgen endeligt skal møde Myliona og hendes børn  :7himmel

Hyggeligt :) :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som en rigtig dejlig og hyggelig aften Anita, det glæder mig for dig :loveshower

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Barnet er hos mormor og hygger. Vi har lige spist sent morgenmad, bestilt billetter til klovn Forever og skal ellers bare spise tidlig aftensmad og slappe af

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Samme her. Ville bare ønske at jeg faktisk kunne tage mig sammen til at komme i gang, så der blev noget at krydse af :rolleyes Det lyder som om, at du har haft mere succes :respekt

Hæ hæ tak! Det er med at udnytte når kroppen er samarbejdsvillig. De punkter der står i dag er noget sværere <_< men har da fået vasket uld :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg kun mangler at bage boller til Idas fødselsdag imorgen. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De dejlige to der putter til Timmy tid :biglove :biglove

nwm0t3.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Snobrødshygge med min skønne familie :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At zoneterapien ser ud til at hjælpe den bette så glæder mig til anden omgang mandag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Klovn Forever med min dejlige mand. Nu hygge med ild i brændeovn, og vi kan sove længe imorgen ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nybagte boller lige om lidt! (de skal lige køle lidt af) :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har sat huset til salg…. Det gør mig glad! :glad Og samtidig er det meget meget skræmmende! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.