lpd

Sove i barnevogn om aftenen

10 indlæg i dette emne

Endnu et spørgsmål fra en totalt uvidende førstegangs ;)

Jeg træner meget med mine to hunde, og min kæreste arbejder offshore så han er afsted i to uger ad gangen. Jeg vil selvfølgelig gerne afsted til træning når han ikke er hjemme, men vi træner om aftenen fra 19-20.30 cirka, med 40 minutters kørsel hver vej.

Er det fuldstændig gak at have baby med og putte i barnevogn, for så st skulle flytte pver i autostol og igen fra autostol til seng/vugge?

Der er allerede en hel af hær af træningskammerater der har meldt sig som babysittere, mens jeg træner, så den del er der styr på :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Endnu et spørgsmål fra en totalt uvidende førstegangs ;)

Jeg træner meget med mine to hunde, og min kæreste arbejder offshore så han er afsted i to uger ad gangen. Jeg vil selvfølgelig gerne afsted til træning når han ikke er hjemme, men vi træner om aftenen fra 19-20.30 cirka, med 40 minutters kørsel hver vej.

Er det fuldstændig gak at have baby med og putte i barnevogn, for så st skulle flytte pver i autostol og igen fra autostol til seng/vugge?

Der er allerede en hel af hær af træningskammerater der har meldt sig som babysittere, mens jeg træner, så den del er der styr på :D

Det ville jeg sagtens have gjortmed mine. Bare husk at sætte tid af til amning & pusling inden og efter træning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ville jeg sagtens have gjortmed mine. Bare husk at sætte tid af til amning & pusling inden og efter træning.

Fedt at høre! Jeg har været meget i tvivl om det blev for meget flytten rundt og frem og tilbage, og måske resulterede i en ked baby. Vores træning er meget fleksibelt og består i første omgang af selvtræning, hvor vi bare hjælper hinanden, og anden del tilpasser vi som det lige passer mellem hund, hundefører og figurant, så jeg vil sagtens kunne pusle og amme når det passer baby (medmindre jeg altså lige står på banen med hund, og så er der 5 andre der gladeligt skal tage sig af ham i de 5 min) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil sige at det kommer an på hvilken baby du for! Det ville være TOTALT udelukket med min dreng. Men bare rolig, din baby skal nok fortælle dig om det dur eller ej - så i må jo bare prøve det af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil sige at det kommer an på hvilken baby du for! Det ville være TOTALT udelukket med min dreng. Men bare rolig, din baby skal nok fortælle dig om det dur eller ej - så i må jo bare prøve det af :)

:ditto bare med datter i stedet for søn ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv dig frem og se om du kan få det til at fungere.

Min datter nægtede at befinde sig i sin barnevogn før hun var 4-5 mdr gammel. Før det skreg hun konstant når hun blev placeret der, så med hende var det ikke gået.

Det er ikke til at sige før du står med barnet, men samtidig er der heller ikke nogen grund til at tage evt sorger på forskud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil sige at det kommer an på hvilken baby du for! Det ville være TOTALT udelukket med min dreng. Men bare rolig, din baby skal nok fortælle dig om det dur eller ej - så i må jo bare prøve det af :)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke urealistisk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom til at tænke på hvad det er du træner?

Ville det være realistisk at have baby i en vikle i mens, hvis nu barnevognen ikke fungere?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for alle svar. I har helt sikkert ret I at det er individuelt fra barn til barn, men jeg er glad for I ikke synes jeg er et forfærdeligt menneske, hvis jeg udsætter baby for det.

Jeg tør ikke have baby i en vikle. Træner IPO som indebærer flere forskellige ting, men der er bl.a. forsvarsarbejde, og der har jeg ikke lyst til at have en baby hængende, når jeg står med en frådende schæferhund :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER