Janni

Første gang jeg er gravid!

18 indlæg i dette emne

Hejsa.

Ja så er jeg blevet gravid. Og det bliver spændende at jeg er sat i slutningen oktober. :lovebk

Hvis der er nogen som også er sat der til ville det være spændende at snakke med andre hvis det er måske mødes når man har født og bare snakke sammen om det er samme sted man skal føde osv.

Jeg bor i Ballerup så det kunne være sjovt hvis du boede i nærheden af der, hvis det er man skal snakke sammen.

:P Tillykke med dig som også er gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej..

Vildt, jeg skal ha´en lille efternøler... Jeg er bare så lykkelig, og glæder mig bare så meget.. Jeg ved ikke præcis om jeg er 6+2 eller 10+1 henne, men det må scanningen vise.. Jeg tror selv mest på 6+2.

jeg er godt nok bulet meget ud allerede.. Men er også i risiko for tvillinger;-) Vi må afvente og se hvad de siger når vi kommer til scanningen..

Bliver hyggeligt af følge med her i oktober gruppen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej I 2.

Tillykke med bebserne i maven. Jeg glæder mig til at følges med jer. Jeg tror selv jeg er 7+3 uger henne men jeg ved først mere når jeg har været til div. undersøgelser.

Hyggeligt at skulle følges med jer :7:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa.

Ja så er jeg blevet gravid. Og det bliver spændende at jeg er sat i slutningen oktober. :lovebk

Hvis der er nogen som også er sat der til ville det være spændende at snakke med andre hvis det er måske mødes når man har født og bare snakke sammen om det er samme sted man skal føde osv.

Jeg bor i Ballerup så det kunne være sjovt hvis du boede i nærheden af der, hvis det er man skal snakke sammen.

:P Tillykke med dig som også er gravid

Hej..

Vildt, jeg skal ha´en lille efternøler... Jeg er bare så lykkelig, og glæder mig bare så meget.. Jeg ved ikke præcis om jeg er 6+2 eller 10+1 henne, men det må scanningen vise.. Jeg tror selv mest på 6+2.

jeg er godt nok bulet meget ud allerede.. Men er også i risiko for tvillinger;-) Vi må afvente og se hvad de siger når vi kommer til scanningen..

Bliver hyggeligt af følge med her i oktober gruppen..

Stort tillykke til jer begge, glæder mig til at følges ad med jer her i gruppen.... :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor henne i landt kommer I fra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor henne i landt kommer I fra

jeg bor på Fyn, meeen Janni har jo været inde og lure din profil her inde og kender dig jo godt :D Vi har jo festet sammen i vores "unge" dage he he

vi har bare ikke meldt det ud til så mange i nu at vi venter os igen, så har ikke meldt det ud på facebook i nu, hvor du helt sikkert have genkendt mig... :P

Hilsen Rikke Frost

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg bor på Fyn, meeen Janni har jo været inde og lure din profil her inde og kender dig jo godt :D Vi har jo festet sammen i vores "unge" dage he he

vi har bare ikke meldt det ud til så mange i nu at vi venter os igen, så har ikke meldt det ud på facebook i nu, hvor du helt sikkert have genkendt mig... :P

Hilsen Rikke Frost

Ej er det dig... hehe... Sjovt du os er gravid igen... hvordan har du det ellers... Ja men kan godt huske dig...

hvornår er du sat til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej er det dig... hehe... Sjovt du os er gravid igen... hvordan har du det ellers... Ja men kan godt huske dig...

hvornår er du sat til

jeg er sat til den 15. Oktober.... men nu må vi se om det kommer til at passe... lille Rasmus som jeg har i forvejn, kom 5 1/2 uge fortideligt... men håber at jeg kan gå tiden ud...=0)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa.

Ja så er jeg blevet gravid. Og det bliver spændende at jeg er sat i slutningen oktober. :lovebk

Hvis der er nogen som også er sat der til ville det være spændende at snakke med andre hvis det er måske mødes når man har født og bare snakke sammen om det er samme sted man skal føde osv.

Jeg bor i Ballerup så det kunne være sjovt hvis du boede i nærheden af der, hvis det er man skal snakke sammen.

:P Tillykke med dig som også er gravid

hejsa, tillykke med at du er blevet gravid :) jeg bor i skovlunde, så det er jo tæt på dig :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hejsa, tillykke med at du er blevet gravid :) jeg bor i skovlunde, så det er jo tæt på dig :loveshower

Okay ej hvor fedt.. Ja så kan vi jo følge hinanden hvis det er du vil det...

Er det dit første barn...

Har du haft nogen problemer end til videre med smerter eller opkast...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay ej hvor fedt.. Ja så kan vi jo følge hinanden hvis det er du vil det...

Er det dit første barn...

Har du haft nogen problemer end til videre med smerter eller opkast...

ja det er vores første barn :)

Ja jeg er pt sygemeldt fordi jeg har meget kvamle og kaster op :( har tabt 5 kg indtil videre, men håber snart at det er slut. Jeg har ikke rigtig nogle smerter, kun mine bryster hihi, og så er jeg bare træt for tiden, æv æv

Hvad med dig? nogle symptomer ellers? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det er vores første barn :)

Ja jeg er pt sygemeldt fordi jeg har meget kvamle og kaster op :( har tabt 5 kg indtil videre, men håber snart at det er slut. Jeg har ikke rigtig nogle smerter, kun mine bryster hihi, og så er jeg bare træt for tiden, æv æv

Hvad med dig? nogle symptomer ellers? :kram2

Jeg er faktisk rigtig glad for jeg ikke har kastet op eller noget... Havde lidt kvalme i starten.. har os nogen brystspæninger, som gør mega ondt nogen gange.. Men ellers har jeg haft ondt i underlivet... Men min læge sige at det er normalt så at jeg ikke skal være bange for det...

Hvor gammel er du hvis jeg må spørge... hvor skal du føde henne...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er faktisk rigtig glad for jeg ikke har kastet op eller noget... Havde lidt kvalme i starten.. har os nogen brystspæninger, som gør mega ondt nogen gange.. Men ellers har jeg haft ondt i underlivet... Men min læge sige at det er normalt så at jeg ikke skal være bange for det...

Hvor gammel er du hvis jeg må spørge... hvor skal du føde henne...

hvor er du bare heldig at du ikke kaster op. idag har jeg bare næsten kun siddet ved mit toilet og kastet op :( kan slet ikke holde noget i mig idag. Er godt nok også udkørt lige nu.

jamen jeg er 27 år, kan se vi er lige gamle. jeg skal føde på Hvidovre, efter mit ønske :) hvad med dig?

jeg havde også ondt i starten ligesom mens. smerter men de gik over igen. meget normalt :)

knus :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ps jeg er 9 uger ikke 8, det er en fejl.. hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor er du bare heldig at du ikke kaster op. idag har jeg bare næsten kun siddet ved mit toilet og kastet op :( kan slet ikke holde noget i mig idag. Er godt nok også udkørt lige nu.

jamen jeg er 27 år, kan se vi er lige gamle. jeg skal føde på Hvidovre, efter mit ønske :) hvad med dig?

jeg havde også ondt i starten ligesom mens. smerter men de gik over igen. meget normalt :)

knus :loveshower

Ja men jeg skal føde på herlev... jeg havde snakket med min læge om hvidovre men jeg fik afvide at der var for mange der ville der ud og føde så derfor har jeg valgt herlev...

Ja men det er dejligt jeg ikke har haft det sådan er da ked af du har det sådan... Men hvad er det man siger godt det ikke er mig :kram2

hvorfor har du valgt hvidovre...

Knus :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ps jeg er 9 uger ikke 8, det er en fejl.. hehe

Er du længere end du havde regnet med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg mener helt sikkert at jeg er 9 uger henne, ifølge min beregning, men det må stå sin test, når jeg skal scannes her den 10 april. :)

Ja vær glad for at du har det okay, var lige igen på vægten, og endnu 1 kg er væk, pyha. <_< troede ikke at det var så hårdt i starten, ikke fordi man nyder det at være gravid lige nu desværre. æv

jamen jeg valgte Hvidovre, fordi jeg syntes at Herlev er et dårligt hospital, der er altid mange fejl, og arbejder indefor ældreplejen, og når vi får beboere hjem fra Herlev Hospital, er der altid kluder i deres ting osv, men det er bare min oplevelse.

Kender dog ikke så meget til Hvidovre, så det bliver spændene at afprøve det sted :)

og så er det tæt på mine svigerforældre hehe

knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg mener helt sikkert at jeg er 9 uger henne, ifølge min beregning, men det må stå sin test, når jeg skal scannes her den 10 april. :)

Ja vær glad for at du har det okay, var lige igen på vægten, og endnu 1 kg er væk, pyha. <_< troede ikke at det var så hårdt i starten, ikke fordi man nyder det at være gravid lige nu desværre. æv

jamen jeg valgte Hvidovre, fordi jeg syntes at Herlev er et dårligt hospital, der er altid mange fejl, og arbejder indefor ældreplejen, og når vi får beboere hjem fra Herlev Hospital, er der altid kluder i deres ting osv, men det er bare min oplevelse.

Kender dog ikke så meget til Hvidovre, så det bliver spændene at afprøve det sted :)

og så er det tæt på mine svigerforældre hehe

knus

Okay ja men jeg har valgt herlev fordi det er tæt på hvor jeg bor og fordi mine svigerfamilie bor her os.

Øv det er ikke fedt. Ja men jeg føler bare min mave er blevet tykkere. Men ved bare ikke om det bare er mig Hehe men tror det ikke.

Okay ja men jeg skal os til skanning den .18 april glæder mig os har valgt og tage til kønsskanning. Hvad håber du Det bliver. Eller hvad vil du helst have.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER