tazdiginez

Fam. Svejgaards for evigt- hjem. - Billeder!

163 indlæg i dette emne

Ih hvor lækkert!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kuller :Blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå... Ændring i planerne.

Vi kan ikke få flisegulv, da gulvet er trægulv på strør, og vi gider virkeligt ikke hele processen i at skulle lægge beton eller gipspladser.

Så klinkerne i bryggers bliver, og så får vi gennemgående laminat-gulv i køkken, stue og hall.

HVAD ved vi ikke endnu, men jeg har kig på nogle forskellige:

 

NUMMER 1

NUMMER 2

NUMMER 3

NUMMER 4

Så har Jesper forelsket sig i DENNE, hvor der også en SORT udgave - og de har jo selve flise-looket.

 

Men hvad tænker Bk-panelet? 

Ikke at i skal bestemme :P men hvad ville I vælge? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores grænse er 200,- pr. m2 - hvis i nu vil vise nogle andre bud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville vælge lyst gulv. For det har vi selv gjort ;)

Vi fandt et billigt klik gulv - også kalder flydende gulv, og det er vi ret glade for!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der kan man se hvor meget hun hører efter :-p

Jeg er meget mere til den sorte "flise" end den lyse :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville vælge lyst gulv. For det har vi selv gjort ;)

Vi fandt et billigt klik gulv - også kalder flydende gulv, og det er vi ret glade for!

 

Jeps, det bliver helt sikker noget laminat klikgulv; det sparer også mig sindsygt meget arbejde. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Af numrene enten 1 eller 3. Jeg synes også den sorte Jesper har forelsket sig i er rigtig fin!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er mest til 1 eller 4, kan godt lide den lidt grålige tone. Den sorte er også fin, men jeg ved ikke om jeg ville vælge den - jeg ville nok være nervøs for om det blev for mørkt... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også til 1 eller 3 - eller sort som Jesper er mest til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror at jeg må give Jesper ret -jeg synes at den sorte er pænest :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så i dag har min kære mand fødselsdag.

Den blev fejret nede i huset,

 

12109111_10153626848798905_575388382510412122836_10153626848873905_164926324749812079520_10153626848823905_1276899578570

 

Vi fik fjernet tapet i køkkenet, og mangler nu kun lim-rester på væggene. 
Jesper fik målt op og regnet ud, hvor mange m2 gulve, nyt tapet og maling der skal bruges.Han fik også taget to døre af, og konstateret at vi skal have en elektriker ud, til at omdirigerer strømkabler i væggen; når vi laver hullet i væggen.

 

Tusind tak for hjælpen til Diden, uden hende, havde vi nok ikke fået nået så meget. :kiss

 

På tirsdag skal der bestilles køkken og gulve (hvis vi har besluttet os).

 

Tirsdag og onsdag skal lejligheden også fremvises, så der kan vi ikke komme i huset, men torsdag eller fredag, kører vi ned og tager det sidste tapet af i køkkenet. Derefter vasker vi alle lofter og vægge i Rodalon - undtagen dem som skal have nyt tapet, da det gøres når tapetet er taget af. 

Men ja... Vi nåede langt mere end vi havde regnet med i dag :)

I weekenden tror jeg, at vi tager ned og får rykket køkkenet ned. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville vælge lyst gulv. For det har vi selv gjort ;)

Vi fandt et billigt klik gulv - også kalder flydende gulv, og det er vi ret glade for!

Vi får også klik-gulv. 

Rummene er rigtigt store, så de kan sagtens bære et mørkt gulv. Plus at jeg ville være hamrende træt af lyst gulv, da jeg ville kunne se det mindste snavs :P

Men det er bestemt lagt i baghovedet.

 

Af numrene enten 1 eller 3. Jeg synes også den sorte Jesper har forelsket sig i er rigtig fin!

Jeg synes virkeligt de er så fine - 1 og 3 plus 4.. 4'eren er jeg helt vild med!

Jeg ved bare ikke om den sorte, vil blive for mørk :unsure 

 

Jeg er mest til 1 eller 4, kan godt lide den lidt grålige tone. Den sorte er også fin, men jeg ved ikke om jeg ville vælge den - jeg ville nok være nervøs for om det blev for mørkt... :)

Jeg er selv helt vild med nummer 4 - den gråtone det har er for lækker, det samme med træ-looket.

 

Jeg er også til 1 eller 3 - eller sort som Jesper er mest til :)

De er altså også bare fine! Ih, det er så svært at vælge :rolleyes

 

Jeg tror at jeg må give Jesper ret -jeg synes at den sorte er pænest :)

Hvad er det, som gør at den er pænest? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har nogle venner med meget mørke gulve. Det er de træt af, for man kan virkelig se skidtet, når det er så mørkt.

Så jeg ville nok vælge noget midt i mellem :)

Det bliver da total lækkert hus :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den du Jesper er vild med af gulvet, den har vores nabo i deres køkken alrum, det er vel 20 m2 og super flot. De siger, det er nemt at holde.

Jeg ville vælge nr 3, den synes jeg er flot på billederne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes bare at det er neutralt (eller det er det jo egentlig ikke) men det passer bare til det meste :)

Og så passer det til min egen helt personlige stil :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der sat lidt ideer ind ved Malivas værelse, og der er også et enkelt spørgsmål dertil :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der sat lidt ideer ind ved Malivas værelse, og der er også et enkelt spørgsmål dertil :)

Kan du ikke smide et link til indlægget? Det er så træls at bladre frem og tilbage på telefonen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MS VÆRELSE:

Før billeder:

12049358_10153599018523905_5864074795439

Ideer:

På væggen ved døren, er der indbyggede skabe.

Der er 4 døre, og 4 låger for oven. 2 af dørene (dem midtfor), tages af, så der kommer mere rum.

Der males karme, skabslåger og lister, og så får hun et møg billigt laminatgulv. Et som kan tåle, at hun tegner på det, eller at det bliver ødelagt på anden vis; uden at vores pengepung græder.

Maliva har valgt DETTE tapet, men jeg ved ikke om det kun skal på væggen overfor vinduet, eller om det kun skal på skabslågerne, eller begge steder :unsure

Maliva vil super gerne have det overalt: "også loftet, mor" :rolleyes :lolhit

Hvad tænker BK pigerne?

Møblementet er jo selvfølgeligt fra IKEA :P

Og der får Logan og Maliva stort set de samme ting - så det må i se, når deres værelser står færdige (der går nogle måneder).

Efter billeder kan ses i ny besvarelse, link kommer.

Det er et lidt heftigt tapet, så jeg ville vælge kun at have det på én væg ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du ikke smide et link til indlægget? Det er så træls at bladre frem og tilbage på telefonen ;)

LilleMi har quotet det :D 

Men jeg skal nok huske det til næste gang :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Er enig med lillemi. Tapetet er super flot men tror det bliver alt for meget at det også kommer på skabene. Man kan i stedet male lågerne hvide? For at bryde det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er et lidt heftigt tapet, så jeg ville vælge kun at have det på én væg ;)

 

 

Er enig med lillemi. Tapetet er super flot men tror det bliver alt for meget at det også kommer på skabene. Man kan i stedet male lågerne hvide? For at bryde det

 

Nu var det også mere et "enten eller" spørgsmål.

Jeg tænker jo, at det kunne være så pænt, at lågerne blev beklædt med det, men så igen.. Det ville også bare være lækkert med tapet på væggen til at bryde de hvide vægge :unsure

hmmm....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er vild med tapetet! En ex-veninde havde det samme tapet i den blå version på deres børneværelse og det er virkelig fint live også!

 

Jeg ville vælge at have det på væggen for at bryde de hvide vægge - og så ville jeg vælge en af farverne fra tapetet til skabslågerne for at skabe noget sammenhæng. På et børneværelse må der gerne være lidt flere farver end i fx et soveværelse, synes jeg :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega flot tapet! Ville sætte det op på een af væggene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER