tazdiginez

Fam. Svejgaards for evigt- hjem. - Billeder!

163 indlæg i dette emne

Stort tillykke. Huskøb er en vild ting :)

Men er det ikke farligt at kalde jer husejere allerede nu, hvis det endnu ikke er gået igennem ved kreditforeningen?

Vi oplevede selv at blive afvist i 11. time - dog pludselig af banken. Så jeg har vist bare lært først at stole på noget når alt er gået igennem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke! :yay Det er SÅ stort at købe sit første hus!

 

Jeg håber virkelig, der ikke kommer nogle udfordringer i forbindelse med at få købet på plads eller at flytte ind.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er blevet stillet bankgaranti; så det er kun selve vurderingen der mangler :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe stort tillykke med det! :yay :kram Det ser pisse fedt ud!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er egentlig tidshorisont og budget for renoveringen???

Vi regner med at bruge en månedstid på stueetagen inden indflytning, og så tage overetagen løbende når vi er flyttet ind.

Vi ligger vel omkring de 120.000(har ikke fastsat det helt endnu) for instandsættelse af stueetagen incl. køkken, men laver så godt som alt selv, så vi ikke skal bruge penge på arbejdsløn, udover at vi skal have en murer til at lave en åbning i en bærende væg, det tør jeg sgu ikke selv. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Desuden har advokat været inde over, bankgarantien er stillet, der er skrevet under for begge parter. Det eneste vi mangler er vurderingen som Jesper skriver.

Plus bankrådgiveren kun er positiv. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha... hvilket minder mig om, at advokaten roste Jesper for at være forberedt, og Jesper sad bare.. :blink øhhh.... er jeg forberedt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med jeres nye hjem!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med Jeres nye hjem. Så dejligt for Jer og for os som får lov til at følge Jer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Advokaten har lavet nogle små indsigelser - tirsdag i sidste uge - og vi har stadig ikke fået svar fra mægler! Fandme irriterende, når bankgarantien er stillet og man bare gerne vil have fyret de 100 kg der står på vores konto af!!! Og poppe en pangne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Advokaten har lavet nogle små indsigelser - tirsdag i sidste uge - og vi har stadig ikke fået svar fra mægler! Fandme irriterende, når bankgarantien er stillet og man bare gerne vil have fyret de 100 kg der står på vores konto af!!! Og poppe en pangne

Det var sgu da pisse irriterende, men hvad har det med vores hus at gøre? :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor er det stort altså!! Og der er SÅ mange muligheder! Kan virkelig godt forstå i forelskede jer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke, hvor er det fedt!! :glad

 

 

Kæmpe mæssigt TILLYKKE med jeres ny crib! :loveshower

Glæder mig helt vildt til at følge med i forvandlingen! :goodluck

 

 

Tillykke! :yay Det er SÅ stort at købe sit første hus!

 

Jeg håber virkelig, der ikke kommer nogle udfordringer i forbindelse med at få købet på plads eller at flytte ind.

 

 

Kæmpe stort tillykke med det! :yay :kram Det ser pisse fedt ud!

 

 

Tillykke med jeres nye hjem!

 

 

Tillykke med Jeres nye hjem. Så dejligt for Jer og for os som får lov til at følge Jer.

 

 

Ih hvor er det stort altså!! Og der er SÅ mange muligheder! Kan virkelig godt forstå i forelskede jer!

Hvor er i altså søde alle sammen :kiss :kram2 

 

TAK! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var sgu da pisse irriterende, men hvad har det med vores hus at gøre? :-)

Hov, resten af teksten forsvandt. Nå, det var skrevet med sammenhæng i at I også venter :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe tillykke hvor er det bare fedt for jer :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå! 

Vurderingsmand ringede til Jesper tidligere i dag.

Han havde været ude og kigge på huset, og ville egentligt bare have bekræftet de ting vi gerne ville have lavet, og hører hvordan og hvorledes.

Jesper snakkede jo, og så siger vurderingsmanden så: "Ja, det er jo præcist det rådgiveren skrev, det er jo godt, og det lyder som nogle fede ideer. Jeg tager hjem og kigger på tallene, men det hele ser jo positivt ud!" 

 

:blink  :balloon  :yay  :bunny  :yiepie  :loveshower  :glad  :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt EKSET med jeres ideer!!

Vi har dog selv haft er lurvet tæppe fra IKEA under sofabordet, og må ærligt indrømme at jeg hurtigt blev træt af det, også selvom det var sort og derfor ikke afslørede så mange pletter. Det er UMULIGT at holde rent, især med små børn og husdyr <_< jeg ville måske overveje kortvævet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ er det på plads, og vi har underskrevet i banken. Så mangler vi bare at mægleren får taget sig sammen til at sende de sidste dokumenter til advokaten, men der er ikke mere det kan stoppe det. Der ER vores ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:Toot :hurra :balloons TILLYKKE!!! :Loveshower :toot :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Kæmpe stort tillykke til jer :) det er et rigtig lækkert hus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER