Pabstpigen

Tøj, hvor meget?

9 indlæg i dette emne

Hvor meget tøj køber i, og i hvilken størrelser ?

 

Jeg har selv meget (meget, meget) lidt i størrelse 50

Størrelse 56, har jeg vel, så der er 5 sæt 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg køber i strørrelse 50 men jeg venter så også tvillinger og har fået af vide bare på den baggrund skal jeg forvente de er i den lille ende når de kommer til verden... ☺️

Jeg køber så jeg har 3 kortærmede body'er og 3 langærmede body'er og 6 sæt tøj til hver... Så er der plads til at der også kan komme tøj i barselsgave og resten kan købes når de er kommet hjem...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min første gik direkte i str 56 så det er den mindste størrelse jeg har købt i denne gang, og har jeg noget fra første gang også:) jeg har ikke lige styr på endnu hvor mange sæt jeg har..., men det kan jeg da lige prøve at få styr på:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syntes bare det er svært.. For selvfølgelig skal man da have noget tøj til baby

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er rigtig svært, men så. Længe man har lidt kan man jo altid nå at købe mere, og der kommer jo også tit lidt i barselsgaver:)

Jeg har lige kikket hvad jeg har fået samlet:

2 strikkede uld veste

6 natdragte

5 heldragte

2 par strømpebukser

3 bluser

1 cardigan

5 par bukser

13 langærmede bodyer

12 par sokker

24 hagesmække( dem bruger man dog ikke helt så tidligt)

5 huer/kyseagtige halløj

1 uld tyk jakke

1 uldhat

1 par uldluffer

Tænker der kommer et par uld futter til, og lidt flere bukser..

Det er kun str 56 jeg har kikket i.. Det andet vil jeg hygge mig med når lillebror er ankommet:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad hvis jeg spørger lang body Vs. kort ærmet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er meget bange for at lillepigen skal fryse. 

Termin 14 januar

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har termin 10 januar..

Altså mine ærfaringer fra sidst, var at jeg nærmest kun Brugte langærmede bodyer og bukser.. Eller heldragter... Var det koldt fik han en bluse ovenpå bodyen, men det var sjældent...

Vi er så heller ikke typerne der sparer på varmen i vores hus.. Og tit ligger baby jo også i en dyne eller et tæpper når man sidder med dem:) det er i hvertfald min erfaring.

Og så har jeg købt det der uld overtøj til når vi skal på køretur, eller til når barnevognen skal tages i brug, heri har jeg også en voksi, som holder ham dejlig tempereret med det almindelige tøj på og en tyk trøje hat og luffer..

Min min første var også et varmt barn.. Han er født i august, og den første måned levede han nærmest bare i ble og en body fordi det var varmt:)

Det kan jo være jeg kommer til at gøre mig nye erfaringer denne gang... Men jeg går ud fra de erfaringer jeg har i forvejen.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har termin 10 januar..

Altså mine ærfaringer fra sidst, var at jeg nærmest kun Brugte langærmede bodyer og bukser.. Eller heldragter... Var det koldt fik han en bluse ovenpå bodyen, men det var sjældent...

Vi er så heller ikke typerne der sparer på varmen i vores hus.. Og tit ligger baby jo også i en dyne eller et tæpper når man sidder med dem:) det er i hvertfald min erfaring.

Og så har jeg købt det der uld overtøj til når vi skal på køretur, eller til når barnevognen skal tages i brug, heri har jeg også en voksi, som holder ham dejlig tempereret med det almindelige tøj på og en tyk trøje hat og luffer..

Min min første var også et varmt barn.. Han er født i august, og den første måned levede han nærmest bare i ble og en body fordi det var varmt:)

Det kan jo være jeg kommer til at gøre mig nye erfaringer denne gang... Men jeg går ud fra de erfaringer jeg har i forvejen.. :)

 

Mange tak for at du fortalte om dine erfaringer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER