Emilie

Hjælp! Fødselsdagsgave til far?

9 indlæg i dette emne

Jeg har brug for lidt hurtig hjælp piger.

Manden har fødselsdag på mandag, men da han er i odense på uddannelse holder vi festen på lørdag. Han har allerede fået min gave på forskud, så har ikke rigtig tænkt mere over gaver.. før i nat, hvor det slog mig, at jeg ikke har købt noget til ham fra Magnus.

Jeg ville selv nok blive rigtig ked af, hvis han ikke gjorde noget til mig fra Magnus, så selvfølgelig skal han have det.

Men hvad? Er fuldstændig i vildrede..

Det eneste, jeg lige kan komme på er, at han har snakket om, at han gerne ville have en tatovering af Magnus' hånd, men det er nok lige over budgettet :unsure

Nogle gode forslag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er det som håndaftryk han ønsker en tatovering eller som et billede af hånden?

Hvis det er håndaftryk kan du jo lave et håndaftryk af Magnus hånd på et papir. Så har han billedet til tatovering og så kunne du give et lille tilskud måske?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså her bliver der ikke givet store gaver fra børnene, mere billeder eller ting der på anden måde er relateret til barnet.

Og når nu han gerne vil have et håndaftryk som tatovering, så synes jeg da det er oplagt at give ham et aftryk i ramme eller lignende, evt kombineret med et billede

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

A gav sin far et krus med Verdens Bedste Far skrevet på, da han var en måned gammel ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt være, at jeg skal se at få lavet det aftryk.. og ja måske et tilskud :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

V giver sin far superman-boxershorts fra h&m ;) Men nu er V jo også superhelte-tosset :D

Jeg synes aftryk er en supergod idé. B ville i hvert fald have anset det for at være en gave, at slippe for at lave aftrykket for det havde vi skisme meget døje med :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

V giver sin far superman-boxershorts fra h&m ;) Men nu er V jo også superhelte-tosset :D

Jeg synes aftryk er en supergod idé. B ville i hvert fald have anset det for at være en gave, at slippe for at lave aftrykket for det havde vi skisme meget døje med :D

Heh, ja tror også min mand ville være lykkelig for at slippe for arbejdet.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heh, ja tror også min mand ville være lykkelig for at slippe for arbejdet.. ;)

Præcis ;) Og hvis det er til tatto så er der jo en ekstra sød tanke bagved :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Præcis ;) Og hvis det er til tatto så er der jo en ekstra sød tanke bagved :biglove

Jeg prøver :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER