My-Moren

Møde i Køge - nogen der har lyst?

124 indlæg i dette emne

Jeg kunne jo godt se, det var den vej det gik. Æv bæv, der kan jeg ikke :(

I må have et super hyggeligt BK møde og så håber jeg jeg kan næste gang i stedet :)

Ja, det er virkelig ærgerligt at du ikke kan komme med denne her!! :( Men der kommer sikkert en ny gang, hvor du kan komme med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uha nu nåede jeg ikke at tage mig sammen til at kigge ind og stemme tids nok, men heldigvis ser det umiddelbart ud til at jeg godt kan d. 17 okt! :yay

Så jeg vil smadder gerne med også! Jeg kan måske tage noget juice med?

Jeg tager ihvertfald Simon med - ved ikke med Lise endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mangler vi noget pålæg? Måske spegepølse og en pakke skinke, agtigt?

Jeg tror jeg tager W med, han skal passes flere gange den uge, så jeg vil gerne være sammen med ham ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kommer også - med Adam! Har på nuværende tidspunkt lidt behov for at få at vide hvad jeg skal tage med. Kan ikke rigtig overskue om der mangler noget <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kommer også - med Adam! Har på nuværende tidspunkt lidt behov for at få at vide hvad jeg skal tage med. Kan ikke rigtig overskue om der mangler noget <_<

:Yay

Jeg tænker måske lidt grønt - peberfrugt, agurk, gulerødder?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:Yay

Jeg tænker måske lidt grønt - peberfrugt, agurk, gulerødder?

:super jeg tager noget agurk og nogle gulerødder med :D tak Mille!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt i er nogle handlekraftige kvinder ;)

Laver lige en samlet ting over hvem der har hvad med, dato osv.

17 okt. kl.10 i Køge. Adressen sender jeg til jer privat :)

Majken: Boller og smør
Michala og Fru. Mor: Kage/Chokolade Muffins
Mille: Vindruer og Melon
Babyblue: Ost
Mette A: Juice
Stephi-pigen: Pålæg (du bestemmer ;) )
Mor-Anja: Agurk og Gulerødder.
Pumpkins: snack til børnene
Cmathilde:
Charlotte Og Sofia: Rugbrød

 

Måske:
Fister

Susanne

Hvis der kommer andre til, kunne man tage slik, chips, måske kakao, marmelade eller sådan noget med. Her træder min knap så sunde side frem ;)

Der er også Malene, som tidligere har været mere aktiv her på BK, som også regner med at komme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvis der kommer flere, er der måske også en der kan tage lidt ekstra snacks til ungerne - ostehaps, figenstænger, rosinpakker?

Og syltetøj og pålægschokolade, hvis vi skal fortsætte i den usunde stil :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg kommer, kan jeg tage en kage med :)

Super!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis der kommer flere, er der måske også en der kan tage lidt ekstra snacks til ungerne - ostehaps, figenstænger, rosinpakker?

Og syltetøj og pålægschokolade, hvis vi skal fortsætte i den usunde stil :P

Rigtig gode ideer Mille :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Karla og jeg vil gerne komme. Vi kan tage snack til børnene med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Karla og jeg vil gerne komme. Vi kan tage snack til børnene med :)

Super! Hvor er det skønt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi kommer da ikke til at kunne gå bagefter med alt det mad :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kommer da ikke til at kunne gå bagefter med alt det mad :D

Så må vi trille ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også mig

Jeg vil gerne komme med Caroline, måske Zeline alt efter om vi har hende. Sig hvad jeg skal tage med, hvis der er plads til flere

Fedt :) I er velkomne! Vi satser på godt vejr, så børnene kan komme lidt ud i haven ;) Måske syltetøj eller pålægschokolade!? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå HER er den hemmelige tråd om møde i Køge (skal vist lige have tilpasset mit filter :rolleyes)!

Altså med termin 24/10 og en førstegangsfødsel 8 dage før termin, så er det jo noooget usikkert, om jeg kan komme :rolleyes Men er hun stadig ikke kommet ud og er der ikke tegn på noget, så tror jeg måske jeg tager chancen. Jeg skal jo nok ikke have noget afgørende vigtigt med, så jeg finder på noget, hvis det bliver aktuelt ;)

Det må også være uvist, om Anna kommer med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå HER er den hemmelige tråd om møde i Køge (skal vist lige have tilpasset mit filter :rolleyes)!

Altså med termin 24/10 og en førstegangsfødsel 8 dage før termin, så er det jo noooget usikkert, om jeg kan komme :rolleyes Men er hun stadig ikke kommet ud og er der ikke tegn på noget, så tror jeg måske jeg tager chancen. Jeg skal jo nok ikke have noget afgørende vigtigt med, så jeg finder på noget, hvis det bliver aktuelt ;)

Det må også være uvist, om Anna kommer med.

Du er mere end velkommen, med eller uden Anna :) Vi får at se om du kan komme eller om du er i fødsel ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil måske også gerne komme. Kan man sige måske? Det kommer lidt an på kalenderen når vi kommer tættere på og om jeg tør

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil måske også gerne komme. Kan man sige måske? Det kommer lidt an på kalenderen når vi kommer tættere på og om jeg tør

Det kan man sagtens :) Du er velkommen og det er helt okay, hvis du ikke tør! Men jeg tør godt love dig, at INGEN bider og de BK møder jeg har været til har altid været super hyggelige, rummelig og meget nede på jorden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan man sagtens :) Du er velkommen og det er helt okay, hvis du ikke tør! Men jeg tør godt love dig, at INGEN bider og de BK møder jeg har været til har altid været super hyggelige, rummelig og meget nede på jorden :)

Det lyder rigtig dejligt, jeg ser lige på det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey jeg kigger jo aldrig herinde, og anede ikke vi var ved at planlægge et Sjællands møde;-) vil gerne med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey jeg kigger jo aldrig herinde, og anede ikke vi var ved at planlægge et Sjællands møde;-) vil gerne med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har besluttet, at jeg kommer. Jeg skrev, at jeg ville tage kage med, men det er måske lidt fjollet med flere kager. Er der andre forslag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER