Ema

lægevagt eller ej

13 indlæg i dette emne

Altså jeg sgu ikke rigtigt hvad jeg skal gøre lige nu.

Min SP mistænkte i onsdags at Mikkel evt kunne have noget refluks eller mavemundsforsnævring fordi han gylper så meget, er så urolig og fordi hans mave var meget spændt, så hun anbefalede at han skulle en tur omkring lægen for at vurdere om han skulle henvises til udredning på børneafdelingen.

Lægen kunne vi ikke få tid ved før på tirsdag og beskeden derfra var at blev det værre inden måtte vi ringe til vagtlægen.

Nu er det så blevet værre, men kan ikke rigtig finde ud af om det hjælper noget at ringe til vagtlægen. Altså hvis det alligevel bare drejer sig om en evt henvisning, så er det vel spild af tid (isærlægevagtens)

Desuden er vi på fyn hos mine forældre, så det er ikke engang samme region som vi bor i

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lægevagten :) vi fik at vide at alt under 6 mdr, så var det aldrig spild af deres tid :) og så er Odense faktisk de bedste med hensyn til refluks, allergi og generelt maveTarm ting :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også helt bestemt, at du skal give lægevagten et kald.

Forklar situationen, så vurderer de jo, om det er spild af tid eller ej :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes bestemt du skal ringe. Jeg har selv ofte ringet og fået et godt råd. F.eks engang Vitus var syg med diaré og opkast og jeg ikke vidste hvornår jeg skulle til at være bekymret ift dehydrering. Fik en god snak og et par råd med på vejen. Det tog 3 minutter og alle var glade. Ring! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hellere en gang for meget end for lidt.

Hvad blev beslutningen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heller en gang for meget end en gang for lidt med de små pus.

Om ikke andet så kan lægevagten altid selv tage stilling til om han/hun vil se Mikkel.

Hvad endte du med at gøre ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi endte med at ringe og de ville gerne se os og nu sidder vi på børneafdelingen og venter på besked om vi bliver indlagt eller kan tage hjem :(

Mistanken lige pt er en mavemundsforsnævring, men det håber jeg virkelig ikke det er for det betyder at min lille Mikkel bebs skal opereres og den tanke kanjeg slet ikke overskue lige pt.

Tuder faktisk bare ved at skrive det :boo

Så håber virkelig at det "bare" er kolik eller refluks

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Håber alt går som det skal.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi endte med at ringe og de ville gerne se os og nu sidder vi på børneafdelingen og venter på besked om vi bliver indlagt eller kan tage hjem :(

Mistanken lige pt er en mavemundsforsnævring, men det håber jeg virkelig ikke det er for det betyder at min lille Mikkel bebs skal opereres og den tanke kanjeg slet ikke overskue lige pt.

Tuder faktisk bare ved at skrive det :boo

Så håber virkelig at det "bare" er kolik eller refluks

:kram det er bare ikke sjovt. Jeg ved, hvor hårdt det er, men de er simpelthen fantastiske på Ouh! I er det bedste sted i Danmark, når det er det de mistænker! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lyder der bare hårdt :kram2 :kram2

Men godt i ringede så. Håber på det bedste for Mikkel(og dig Nina)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber det "bare" er kolik eller refluks! Godt I fik ringet :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Håber i slap for operation?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik lov at komme hjem igår, men er ikke sluppet helt fri endnu.

Der var ikke noget at se på blodprøverne, men fordi han ikke har haft symptomer så længe så er der mulighed for at det bare ikke kan ses endnu, så vi har pt en åben indlæggelse i Odense og skal ringe ved det mindste og så skal vi holde fast i vores tid ved egen læge på tirsdag og se hvad han siger.

Med min erfaring med egen læge, så håber jeg han henviser os, men nu må vi se

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER