jullemulle84

huggies bleer i tyskland?

6 indlæg i dette emne

jeg har simpelthen forelsket mig i huggies snug and dry plus bleerne, de kan desværre ikke købes i danmark, men på en tysk hjemmeside, og de koster kassen pga. told osv osv.. 

 

er her noget der kender nogle fysiske butikker i tyskland hvor man kan købe huggies bleer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg har simpelthen forelsket mig i huggies snug and dry plus bleerne, de kan desværre ikke købes i danmark, men på en tysk hjemmeside, og de koster kassen pga. told osv osv..

er her noget der kender nogle fysiske butikker i tyskland hvor man kan købe huggies bleer?

Desværre.. Men kan du ikke Google nogle dagligvarer forretninger i Tyskland? Der var engang en kæde der hed sky, måske de har?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aner det ikke, men googlede dem lige for at se om jeg kunne finde nogen til en god pris til dig, og istedet kom der en masse op om "chemical burns" :unsure Det kan selvfølgelig være noget, de har rettet op på eller noget andet, men jeg ville ikke undlade at sige det - billederne ser virkelig væmmelige ud :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I øvrigt burde der da ikke være told på, når du bestiller fra Tyskland? :chin: Har du evt prøvet amazon? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De kan koebes hernede i Italien, i hvert fald... jeg kan ikke soege uden at kende til str... 

 

Jeg brugte Huggies i starten og har siden haft Libero de faa gange, vi har brugt engangsbleer. Nu har jeg Huggies til de gange, fordi man ikke kan faa Libero i Venedig og omegn. Det er naetsen mafia-agtigt, som Pampers er overalt! 

 

Men, sig til, hvis jeg skal soege. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En hurtig google via ebay.it viser at der er saelgere i England. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER