PernilleMaj

Grønt med grønt på

143 indlæg i dette emne

Desværre nej, selvom han nævnte i sidste uge, at han havde tænkt en del på børn ugen før. Så det går da fremad og det bliver helt sikkert lettere for ham at overskue, når jeg er færdig med uddannelse, så en af os i det mindste står til en højere indtægt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder som om det går den rigtige vej med ham :) Hvor skønt :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har flere gange tænkt på om du ikke havde en tråd, og så var den jo her hvor jeg ikke kigger så tit! Dejligt at det stille og roligt går den rigtige vej både med vægten og med manden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :)

Ja, den gemmer sig lidt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Morgenens opdatering hedder minus 100 g og stillestående taljemål.

Jeg skal nok indse at jeg heller ikke når 75 kg inden jul, men i det mindste går vægten stadig ned, på trods af at det er december og der altså ryger julebag ned + at jeg igen ikke har cyklet på arbejde i en uge. Jeg er så "heldig" at jeg har fået et mindre udbrud af helvedesild på lænden, som har været årsag til mine hofte og lænde smerter. Nu er det endelig kommet i udbrud og svider egentlig bare, men pga stedet kan jeg bare ikke lave squats og mavebøjninger uden at irritere det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh, det lyder ikke rart med helvedesild  :wacko  Synes godt nok du har været uheldig på det sidste ift. træning. Men skønt at vægten stadig går nedad og så skal du nok nå de 75 kg efter jul :)  :jul5:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er det bestemt heller ikke. To uger er det blevet til uden træning - startede op igen i går :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det egentlig noget man skal have medicin i mod eller skal det bare gå over af sig selv? Men i alle tilfælde må det da være blevet bedre siden du er startet op igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kun hvis det er meget slemt kan man få noget for det. Det er jo skoldkoppevirus der har lagt sig i dvale og bliver udløst af fx stress. Mit er heldigvis ikke så slemt, smerterne i hoften før kunne jo lindres med bestemte sidde- og ståstillinger. Det værste var faktisk at det sved rigtig meget at have tøj på, sådan ligesom man havde brændt sig. Og blærene der var en halv dags tid før det blev til sår gjorde virkelig nas! Men nu har der siddet sårskaller i et par dage og klør bare i et kæmpe område udenom, men det er også alt.

Så dejligt at komme i gang med motionen igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Minus 600 gram på vægten :D ingen udvikling i taljemålet, men det kommer nok efterhånden som vægten kommer ned.

Jeg havde virkelig ikke troet at der var røget så meget i denne uge så det er bare helt vildt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt du ikke har været så hårdere ramt af det :) Har hørt at det skulle kunne være ret slemt  :wacko Fedt med vægten, super flot klaret  :wee    

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også hvad jeg har hørt, jeg vidste ikke der fandtes milde tilfælde, men jeg har åbenbart været et.

Tak :) jeg blev helt vildt glad da jeg så det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det vidst tid til en status efter jul/nytår.

 

I mandags ramte jeg min vægt før jul, så det kan ikke have været meget jeg har fået taget på henover ferien. Jeg har hverken vejet eller målt mig før det, for jeg ville helst bare kunne holde jul. Samme dag afleverede jeg en meget stor opgaven ifm. min uddannelse og har så bare fået sluppet alt, åbenbart. Vi har været rigtig meget væk i ferien og når vi var hjemme, skrev jeg opgave, så jeg har brugt den her uge på at slappe af og få ordnet en masse husarbejde. Men jeg har vidst fået slappet for meget af, for min morgenvægt sagde 79,1 kg :( Øv! På bare fire dage! Jeg må virkelig tage mig sammen igen. Heldigvis var taljemålet stadig på 87 cm, hvilket er positivt, men skal virkelig til at forsøge igen og holde det med at spise masser af grønt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, op på hesten igen :glad  Men skønt taljemålet stadig er det samme :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er gået meget bedre i denne uge. Vægten er nede på 78.5 kg, håber det sidste kg ned til før jul vægten ryger hurtigt.

Taljen er også blevet en hel cm mindre :) jeg tjekkede i min mål-oversigt og jeg har ikke været så langt nede siden maj sidste år :)

Et eller andet sted glæder jeg mig rigtig meget til at ramme et taljemål på 80 cm, selvom det store mål hedder at ramme 70 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super flot gået! og det er godt at have delmål på vejen til det store mål :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super flot gået! og det er godt at have delmål på vejen til det store mål :)

Tak :) Ja for en gangs skyld håber jeg de virker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal så meget synde i aften! Har lige bestået min sidste eksamen med 12, så vil have lov til at slappe af med god mad :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke, hvor er det flot :yay  :super

 

Ja livet bliver for kedeligt, hvis der ikke skal være plads til at kunne fejre den slags. Det er jo ikke hvad du gør den ene aften, men hvad du gør til hverdag, der tæller. Nyd den gode mad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke!  :balloon  :yay selvfølgelig skal du have lov til at fejre det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Okay. Jeg kommer ikke med nogen tal i denne uge. Det er bare gået for dårligt og den forkerte vej. Kan jeg så tage mig sammen, nå!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noget af det kan vidst godt komme af, at jeg har fået sådan en vandapp. Jeg er på dårlig til at drikke noget og har været tæt på dehydrering lidt for mange gange i denne måned - måske er noget af stigningen bare al den vand jeg lige pludselig får drukket?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror helt klart det har en betydning at du drikker mere! Væske vejer alligevel en del :) Og selvom vægten måske bliver lidt højere pga. det så er det jo helt klart sundere for kroppen! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså! Vægtstigning igen! Jeg gider ikke have det! I det mindste er der røget en cm om taljen i løbet af de sidste to uger, men altså. Hvad godt gør muskler hvis de bare er pakket ind i et kæmpe lag fedt?

Jeg ved desværre godt hvor den halter. Så længe jeg er arbejdsløs kommer jeg ikke ud på min daglige cykeltur. Jeg skal virkelig blive bedre til at komme udenfor og lave et eller andet, cykle, gå en tur, whatever! Bare ikke sidde foran skærmen hele dagen og skrive ansøgninger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER