NSEllekilde

Testgruppe september 3 G- 6 M -9 T SLUT

103 indlæg i dette emne

Jeg har ømme bryster, samt en masse aktivitet i maven... Jeg har virkelig også haft en masse at tænke på angående ægløsning... Ellers går det fint....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Minimalt ømme brystvorter (som altid efter æl) - ellers intet :)

 

Æl har i øvrigt drillet mig lidt denne gang. Er muligvis faldet enten dagen før eller dagen efter den dag jeg troede, men kan ikke helt blive klog på det, for min temperatur opfører sig ikke helt som den plejer denne gang. Det er muligt at min testdag skal rykkes lidt, men vender lige tilbage med det, hvis det lykkedes mig at blive klogere :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

INTET at mærke. Øv. ingen ømme boobies, ingen kvalmen, ingen murren i underlivet.

Tror jeg skal have mens i denne omgang :-(

Men jeg bliver ved med at håbe til mens (forhåbentlig ikke) dukker op :-)

 

Håber for jeg andre :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

FruAnd: Da jeg testede positiv i sidste cyklus havde jeg ikke rigtig nogen symptomer; det behøver ikke at betyde noget. Mangel på symptomer er ikke nødvendigvis lig med mens på vej, ligesom masser af symptomer ikke nødvendigvis er lig med graviditet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh Alura, jeg håber du har ret :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3+0 og Nøj hvor jeg glæder mig til at teste! Vi har knaldet som kaniner i denne cyklus, så vi kan ikke gøre mere ;)

Er allerede fristet til at teste tidligt - bare lige for at prøve :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh Alura, jeg håber du har ret :-)

 

Jamen det har jeg helt sikkert. Altså ret i at det ikke behøver at betyde noget :P Men det er jo desværre ingen garanti for noget, hverken med eller uden symptomer, så kan jo omvendt heller ikke love dig noget - uanset hvor gerne jeg end ville ;) 

 

Kan kun sige at håbet absolut ikke behøver at være ude af den grund. Jeg har haft cyklusser med virkelig mange symptomer, blandt andet kvalme som jeg ellers aldrig lider af, uden at være gravid af den grund, og har omvendt også været gravid uden eller næsten uden symptomer. Så man kan virkelig ikke udelukke noget. Men kan sagtens forstå din skepsis, tror at det er helt normalt at man tror mere på det, når man kan mærke et eller andet :)

 

Symptomer eller ej, så håber jeg at du er gravid :bd :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3+0 og Nøj hvor jeg glæder mig til at teste! Vi har knaldet som kaniner i denne cyklus, så vi kan ikke gøre mere ;)

Er allerede fristet til at teste tidligt - bare lige for at prøve :)

 

Hov, du er da langt henne så, hvordan kan det så egentlig være at din testdag hedder den 25. og ikke den 22.? Tænker at det selvfølgelig kan være et temperamentsspørgsmål, at man gerne vil vente til et par dage efter at man er gået over tid. Men kan godt forstå din trang til at begynde at teste nu ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, jeg tror at min konklusion må blive, at æl faktisk først var den 12., så skal vist have ændret min testdag til den 24. i stedet :)

 

Hvordan går det ellers med symptomer/mangel på samme hos jer andre? Jeg mærker stadig ikke noget synderligt til noget her. Synes at jeg har lidt øget udflåd (hvilket jeg også havde i sidste cyklus inden jeg testede positiv) og så er jeg begyndt at have lidt trykken i underlivet og værken i lænden. Men aner ikke om det betyder noget. Kan også være at jeg bare risikerer at få mens tidligere end normalt. Ved faktisk ikke helt, hvor meget man skal forvente sig at sådan en SA cyklus ligner den man normalt har? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, jeg tror at min konklusion må blive, at æl faktisk først var den 12., så skal vist have ændret min testdag til den 24. i stedet :)

Hvordan går det ellers med symptomer/mangel på samme hos jer andre? Jeg mærker stadig ikke noget synderligt til noget her. Synes at jeg har lidt øget udflåd (hvilket jeg også havde i sidste cyklus inden jeg testede positiv) og så er jeg begyndt at have lidt trykken i underlivet og værken i lænden. Men aner ikke om det betyder noget. Kan også være at jeg bare risikerer at få mens tidligere end normalt. Ved faktisk ikke helt, hvor meget man skal forvente sig at sådan en SA cyklus ligner den man normalt har? :chin:

Det er ændret ;)

Jeg har ømme bryster, øget udflåd og totalt dårlige Humørsvingninger :rolleyes

Jeg ved ikke hvor meget jeg ville forvente af min krop efter sådan en omgang :unsure

Men jeg hepper på at den arter sig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ændret ;)

Jeg har ømme bryster, øget udflåd og totalt dårlige Humørsvingninger :rolleyes

Jeg ved ikke hvor meget jeg ville forvente af min krop efter sådan en omgang :unsure

Men jeg hepper på at den arter sig :kram

 

Jamen det gode er så heldigvis også, at jeg vist ikke rigtig har nogle forventninger i denne omgang, så kan vist næppe blive skuffet. Er nærmere bare spændt på hvad der kommer til at ske.

 

Øv med humørsvingninger søde :kram2 Jeg har selv lige haft min sædvanlige æl-mini-depression i går (om end forsinket og værre end normalt, men er ret sikker på, at det var dét), men det er heldigvis ovre igen i dag :) Håber at dine humørsvingninger blot skyldes, at du skal til at have en af de helt store til den positive side snart ;) :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ude af september holdet herinde. Jeg har fået en knaldrød positiv ÆL i dag så testdagen er ændret til oktober:-( Dumme krop!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ude af september holdet herinde. Jeg har fået en knaldrød positiv ÆL i dag så testdagen er ændret til oktober:-( Dumme krop!

 

Argh, øv med udsættelse af testdag, men dejligt at du har kunnet få en test der uden tvivl er positiv :kram2 Så er det da bare om at få fundet manden hurtigst muligt nu og så får du lige en masse :bd med på vejen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Alura, ja det er mega øv... Det er nu min krop som ikke kan finde ud af det:-( 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, jeg tror gerne jeg vil være med i denne måned :rolleyes

Med testdag den 27 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, jeg tror gerne jeg vil være med i denne måned :rolleyes

Med testdag den 27 :)

 

Sjovt at alle vores testdage er koncentreret lige oven i hinanden, det er altså lidt hyggeligt :) Krydser fingre for den 27. :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3+2 :kuller

Jeg vil så gerne have at tiden går hurtigere :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjovt at alle vores testdage er koncentreret lige oven i hinanden, det er altså lidt hyggeligt :) Krydser fingre for den 27. :bd

Ja, det er da lidt pudsigt at de falder sådan sammen :)

Tak - så krydser jeg for den 24. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg vil gerne på d. 24 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der bestilt GT og ÆL tests over nettet. Er spændt på at modtage pakken forhåbentlig i morgen. 

 

:bd  :bd  :bd  :bd  :bd  til alle

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er da lidt pudsigt at de falder sådan sammen :)

Tak - så krydser jeg for den 24. :)

 

Tusind tak skal du have :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg vil gerne på d. 24 :)

 

Så får vi officielt samme testdag - selvom jeg allerede er gået i gang med at snydeteste :rolleyes Så krydser jeg dobbelt fingre for den 24. :bd :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der bestilt GT og ÆL tests over nettet. Er spændt på at modtage pakken forhåbentlig i morgen. 

 

:bd  :bd  :bd  :bd  :bd  til alle

 

Har posten været der med noget i dag? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har posten været der med noget i dag? :)

 

Uhh det ved jeg ikke... håber ikke der ligger brev i postkassen om at jeg kan hente det i morgen i postbutikken!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har menssmerter :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER