NSEllekilde

Testgruppe september 3 G- 6 M -9 T SLUT

103 indlæg i dette emne

Jeg prøver at lave en testgruppe som gælder for september måned :yay

Jeg vil gerne indrømme at overskuddet ikke er der 100%, men jeg gør alt hvad jeg kan :)

SEPTEMBER :

10. -

11. -

12. -

13. -

14. -

15. -

16. -

17. -

18. -

19. -

20. -

21. -

22. -

23. -

24. - Alura , fru holden

25. - NSEllekilde , betty87, Pada

26. - FruAnd15

27. - Sofus08, LotteL

28. -

29. -

30. - kold

Masser af :bd til alle :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej, nu prøver jeg at melde mig på banen. Forventer mens den 25. september. hvornår skal jeg så teste? den 26/27/28 måske? :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, nu prøver jeg at melde mig på banen. Forventer mens den 25. september. hvornår skal jeg så teste? den 26/27/28 måske? :-)

Den 26. Ville jeg sige :) skal jeg sætte dig på? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay, så skal vi teste sammen igen :yay Hold nu op hvor kommer vi til at ligge tæt, hvis det lykkedes :o :goodluck

Min æl test blev positiv her først på natten, så satser absolut på æl i løbet af i morgen engang og dermed for mit vedkommende testdag den 23. Dog med forbehold for ændringer, når jeg endeligt kan konstatere at æl har været der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

FruAnd: Fedt at skulle teste sammen med dig også :) Jeg ville også satse på den 26. som officiel testdag for dig. At jeg så selv ville snydeteste længe inden, er en anden sag :p

Jeg krydser fingre for at I står med to streger i slutningen af måneden :bd :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så sæt mig på den 26  :kuller  

 

Ihh ja det er spændende  - ej, nu blev jeg lidt skør, men mit hjerte slog da lige et ekstra slag - for nu er det jo virkeligt ! Weird.....

 

I følge alle de der apps jeg har så falder ægløsning i morgen den 11, og jeg vækkede manden på en meget sød måde i morges og tror jeg hopper en tur på ham i aften også  :wub

 

:bd  :bd  :bd   til alle  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Puha hvor er vi alle tætte på hinanden :yay

Det bliver altså bare en vildt spændende uge :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I må gerne sætte mig på til d. 25!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I må gerne sætte mig på til d. 25!

 

Krydser fingre for to fine, blivende streger den 25. :bd :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor er det altså spændende!

Er jeg den eneste som synes at tiden går SÅ langsomt?? :(

Kom Nuu testdag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor er det altså spændende!

Er jeg den eneste som synes at tiden går SÅ langsomt?? :(

Kom Nuu testdag

 

Haha, nej! :p Eller det vil sige, lige nu har jeg ikke så meget en følelse af at det går langsomt. Endnu i hvert fald - er jo også kun 2+0 i dag, ser det ud til, så måske lige for tidligt at blive utålmodig endnu :lol Men altså, synes at det er super spændende, især når vi er så mange der skal teste lige oven i hinanden. Så selvom jeg ikke decideret synes at det går langsomt lige nu, så har jeg svært ved at vente - hvis det ellers gav nogen mening :rolleyes 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da længe siden jeg har været på en testliste...

 

Sæt mig på den 28 september, mon ikke det giver lykke;-)

 

:bd  til jer alle sammen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, jeg vil også teste i September!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, nej! :P Eller det vil sige, lige nu har jeg ikke så meget en følelse af at det går langsomt. Endnu i hvert fald - er jo også kun 2+0 i dag, ser det ud til, så måske lige for tidligt at blive utålmodig endnu :lol Men altså, synes at det er super spændende, især når vi er så mange der skal teste lige oven i hinanden. Så selvom jeg ikke decideret synes at det går langsomt lige nu, så har jeg svært ved at vente - hvis det ellers gav nogen mening :rolleyes

Det gav mening på en snøvlet måde :lol

 

Jeg er jo heller ikke så meget længere henne - men altså, utålmodig er jeg altså! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da længe siden jeg har været på en testliste...

 

Sæt mig på den 28 september, mon ikke det giver lykke;-)

 

:bd  til jer alle sammen!

 

Yay, dejligt at have dig med heroppe også :kram2

 

Jo, vi håber på en masse held og lykke hele vejen rundt. Masser af :bd :bd :bd til dig også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, jeg vil også teste i September!

Glæder mig til oktober hvor det virkelig bliver spændende at teste efter 1. IUI forsøg :)

 

Ærgerligt at du ikke kan nå at komme med i denne omgang, men der er heldigvis heller ikke lang tid til oktober og jeg kan godt forstå at du er spændt på at skulle teste der. Håber at IUI bare lige gør tricket for jer :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gav mening på en snøvlet måde :lol

 

Jeg er jo heller ikke så meget længere henne - men altså, utålmodig er jeg altså! :D

 

Haha, godt at jeg giver lidt mening, selv når jeg kager rundt :D

 

Hvor langt er du egentlig i dag? 2+ hvad? Jeg er jo så 2+1 i dag og tror at jeg bliver forvirret over, at jeg står først på testlisten. Men det er vel fordi at jeg altid sætter min officielle testdag efter, at min luteale fase altid kun plejer at vare i tolv dage. Hvor de fleste jo normalt venter til efter fjorten dage med at teste, fordi de normalt vil forvente mens der. Så hvis jeg fulgte 'normalen' skulle min testdag jo faktisk også først hedde den 25. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg drømte at jeg var blevet gravid i nat :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg drømte at jeg var blevet gravid i nat :loveshower

Åh sikke en dejlig drøm, sådan en kunne jeg også godt tænke mig :kuller Håber at den viser sig at holde stik :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh sikke en dejlig drøm, sådan en kunne jeg også godt tænke mig :kuller Håber at den viser sig at holde stik :goodluck

Ja jeg håber den går i opfyldelse!! Vi har ihvertfald gjort vores til det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, godt at jeg giver lidt mening, selv når jeg kager rundt :D

Hvor langt er du egentlig i dag? 2+ hvad? Jeg er jo så 2+1 i dag og tror at jeg bliver forvirret over, at jeg står først på testlisten. Men det er vel fordi at jeg altid sætter min officielle testdag efter, at min luteale fase altid kun plejer at vare i tolv dage. Hvor de fleste jo normalt venter til efter fjorten dage med at teste, fordi de normalt vil forvente mens der. Så hvis jeg fulgte 'normalen' skulle min testdag jo faktisk også først hedde den 25.

Idag er jeg 2+2 :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak... Jeg håber at der er held i denne måned:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ærgerligt at du ikke kan nå at komme med i denne omgang, men der er heldigvis heller ikke lang tid til oktober og jeg kan godt forstå at du er spændt på at skulle teste der. Håber at IUI bare lige gør tricket for jer :goodluck

Nej, 23 dage til at jeg skal tage de første hormoner.

Jeg var til tøseaften i går hvor den ene fortalte at hun blev hønesyg af hormonerne hvilket varede 3 måneder og hun til sidst måtte stoppe, imens en anden blev gravid ved 1. IUI forsøg så det viser bare hvor godt eller galt det kan gå. Men vi må bare krydse fingre!

Masser af babydust til alle jer der skal teste :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sindssygt ømme bryster pt :rolleyes

Hvordan står det til hos jer andre? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER