NSEllekilde

Testgruppe september 3 G- 6 M -9 T SLUT

103 indlæg i dette emne

Jeg skal teste på fredag… :biglove Hvad bliver det? D. 25?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal teste på fredag… :biglove Hvad bliver det? D. 25?

Ja det er det :yay

Vil du på listen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så får vi officielt samme testdag - selvom jeg allerede er gået i gang med at snydeteste :rolleyes Så krydser jeg dobbelt fingre for den 24. :bd :goodluck

jeg snyder også og  har lige testet positiv!  :loveshower  :loveshower  :loveshower jubiii!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :)

tusind tak! pure happiness :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil rigtig gerne være med. Jeg skal teste d. 30 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg snyder også og har lige testet positiv! :loveshower :loveshower :loveshower jubiii!!

Wauw! tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er det :yay

Vil du på listen?

 

Ja tak! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg snyder også og  har lige testet positiv!  :loveshower  :loveshower  :loveshower jubiii!!

TILLYKKE :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke

Og ingen pakke til mig i postkassen. Ejjjjj de nordmænd er langsomme!!!!!!

Babydust til alle os andre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg snyder også og har lige testet positiv! :loveshower :loveshower :loveshower jubiii!!

Weeee! Tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har menssmerter :(

 

Åh nej søde, det er jo ikke det vi vil have altså :( Kan dog nu sige af erfaring, at det man har som gravid, altså føles helt på samme måde, så der er altid en chance for, at det kan gå begge veje. Forskellen for mig personligt har været, at selvom min murren i lænden har været den samme, så har jeg haft mere trykken i underlivet samtidig, da jeg blev gravid. Men det kan jo være helt anderledes for dig og andre.

 

Hvilken dag skulle du forvente mens? Jeg håber virkelig til det sidste at den bliver væk :kram2 :bd :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal teste på fredag… :biglove Hvad bliver det? D. 25?

 

Krydser fingre for to fine streger den 25. :) :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg snyder også og  har lige testet positiv!  :loveshower  :loveshower  :loveshower jubiii!!

 

Jaaah hvor godt, stort tillykke :loveshower Hvor langt er du henne i dag så og er du gået over tid endnu? Selvom vi har samme testdag, så sætter jeg jo altid min efter at min luteale fase kun plejer at vare i tolv dage, så du er nok et par dage længere fremme end mig, tænker jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil rigtig gerne være med. Jeg skal teste d. 30 :)

 

Håber at du får to fine streger frem på testen den 30. :bd :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke

Og ingen pakke til mig i postkassen. Ejjjjj de nordmænd er langsomme!!!!!!

Babydust til alle os andre

 

Ej øv, kan de så skynde sig :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, jeg har fået skrevet i min egen tråd de sidste par dage, men ikke herinde endnu, da jeg var lidt usikker på om det bare var indbildning :rolleyes 

 

Men på 3+2 syntes jeg at jeg kunne skimte noget meget svagt på testen. Manden skulle være med til at bedømme og bad om en test at sammenligne med. Så endte med at fiske testene fra 3+0 og 3+1 op af skraldespanden igen, for de havde været helt blanke, da jeg tog dem. Men søreme om der ikke også på en af dem (sikkert den fra 3+1?) nu også var en svag, svag streg. På 3+3 var jeg ret sikker og har lige testet igen nu, hvor jeg lige har ramt 3+4. Og nu er der slet ingen tvivl :kuller Selvom den stadig først kommer fem minutter efter tid (det gjorde den også i starten sidst jeg testede positiv), så kan jeg se streg nummer to i strakt arm nu :yay

 

Så der foregår helt sikkert et eller andet og jeg håber virkelig at det hænger ved! Er dog meget bevidst om, at det stadig er tidligt og jeg endnu ikke er gået over tid, så tør ikke at juble for meget endnu. Jeg har meget murren i lænden og de ømme bryster som jeg ellers havde fået på 3+0 og 3+1, er helt forsvundet igen på 3+2 og er ikke vendt tilbage.

 

Den må altså virkelig gerne være der nu, så jeg ikke skal forholde mig til både en SA og en bio, indenfor samme måned :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, jeg har fået skrevet i min egen tråd de sidste par dage, men ikke herinde endnu, da jeg var lidt usikker på om det bare var indbildning :rolleyes

 

Men på 3+2 syntes jeg at jeg kunne skimte noget meget svagt på testen. Manden skulle være med til at bedømme og bad om en test at sammenligne med. Så endte med at fiske testene fra 3+0 og 3+1 op af skraldespanden igen, for de havde været helt blanke, da jeg tog dem. Men søreme om der ikke også på en af dem (sikkert den fra 3+1?) nu også var en svag, svag streg. På 3+3 var jeg ret sikker og har lige testet igen nu, hvor jeg lige har ramt 3+4. Og nu er der slet ingen tvivl :kuller Selvom den stadig først kommer fem minutter efter tid (det gjorde den også i starten sidst jeg testede positiv), så kan jeg se streg nummer to i strakt arm nu :yay

 

Så der foregår helt sikkert et eller andet og jeg håber virkelig at det hænger ved! Er dog meget bevidst om, at det stadig er tidligt og jeg endnu ikke er gået over tid, så tør ikke at juble for meget endnu. Jeg har meget murren i lænden og de ømme bryster som jeg ellers havde fået på 3+0 og 3+1, er helt forsvundet igen på 3+2 og er ikke vendt tilbage.

 

Den må altså virkelig gerne være der nu, så jeg ikke skal forholde mig til både en SA og en bio, indenfor samme måned :goodluck

 

Forsigtigt tillykke og en masse krydsede fingre! :kram :loveshower :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg snyder også og  har lige testet positiv!  :loveshower  :loveshower  :loveshower jubiii!!

Tillykke, hvor er det dejligt for dig!

Og hvor er jeg bare misundelig samtidigt :( Er allerede begyndt at pletbløde i går, 5 dage før tid, øv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, jeg har fået skrevet i min egen tråd de sidste par dage, men ikke herinde endnu, da jeg var lidt usikker på om det bare var indbildning :rolleyes

Men på 3+2 syntes jeg at jeg kunne skimte noget meget svagt på testen. Manden skulle være med til at bedømme og bad om en test at sammenligne med. Så endte med at fiske testene fra 3+0 og 3+1 op af skraldespanden igen, for de havde været helt blanke, da jeg tog dem. Men søreme om der ikke også på en af dem (sikkert den fra 3+1?) nu også var en svag, svag streg. På 3+3 var jeg ret sikker og har lige testet igen nu, hvor jeg lige har ramt 3+4. Og nu er der slet ingen tvivl :kuller Selvom den stadig først kommer fem minutter efter tid (det gjorde den også i starten sidst jeg testede positiv), så kan jeg se streg nummer to i strakt arm nu :yay

Så der foregår helt sikkert et eller andet og jeg håber virkelig at det hænger ved! Er dog meget bevidst om, at det stadig er tidligt og jeg endnu ikke er gået over tid, så tør ikke at juble for meget endnu. Jeg har meget murren i lænden og de ømme bryster som jeg ellers havde fået på 3+0 og 3+1, er helt forsvundet igen på 3+2 og er ikke vendt tilbage.

Den må altså virkelig gerne være der nu, så jeg ikke skal forholde mig til både en SA og en bio, indenfor samme måned :goodluck

Hvor spændende!! Noget nyt i dag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forsigtigt tillykke og en masse krydsede fingre! :kram :loveshower :goodluck

 

Tusind mange tak for tillykke og krydsede fingre :kram2 Håber at det hjælper, så den bliver hængende denne gang :yay Og så krydser jeg fortsat rigtig meget fingre for dig også :bd 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke, hvor er det dejligt for dig!

Og hvor er jeg bare misundelig samtidigt :( Er allerede begyndt at pletbløde i går, 5 dage før tid, øv!

 

Åh, øv med pletblødning :( :kram2 Er det meget eller kunne det eventuelt bare være implantationsblødning? :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor spændende!! Noget nyt i dag?

 

Altså jeg er 3+4 i dag og testede senest i nat. Jeg arbejder om natten, så derfor er mit døgn lidt underligt :) Jeg tester igen i aften, når jeg er stået op igen, så må jeg se. Men altså, kan uden tvivl sige, at der er en streg. Spørgsmålet er så bare om den bliver hængende, det håber jeg :goodluck

 

Og tillader mig fortsat at håbe på dine vegne, så længe der ikke er mens endnu :bd :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg er 3+4 i dag og testede senest i nat. Jeg arbejder om natten, så derfor er mit døgn lidt underligt :) Jeg tester igen i aften, når jeg er stået op igen, så må jeg se. Men altså, kan uden tvivl sige, at der er en streg. Spørgsmålet er så bare om den bliver hængende, det håber jeg :goodluck

Og tillader mig fortsat at håbe på dine vegne, så længe der ikke er mens endnu :bd :kram

Tak, men implantationsblødning 12-13 dage efter æl? Jeg tror ik på det, desværre! Har også en hel del murren.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, men implantationsblødning 12-13 dage efter æl? Jeg tror ik på det, desværre! Har også en hel del murren.

 

Hmm, hvis det er 12-13 dage siden æl, men du bløder fem dage før tid, så er det da en usædvanligt lang luteal fase du har, tænker jeg bare? :chin: Hvad baserer du det på, at der skulle være fem dage til forventet mens? 

 

Men nej, implantationen sker et sted mellem 6 og 11 dpo (normen er 7-10 dage med 9 som det statistisk mest sandsynlige). Så derfor tænkte jeg umiddelbart at det kunne passe fint, når du sagde, at du pletblødte fem dage for tidligt, da den normale længde på den luteale fase jo er omkring 14 dage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, hvis det er 12-13 dage siden æl, men du bløder fem dage før tid, så er det da en usædvanligt lang luteal fase du har, tænker jeg bare? :chin: Hvad baserer du det på, at der skulle være fem dage til forventet mens? 

 

Men nej, implantationen sker et sted mellem 6 og 11 dpo (normen er 7-10 dage med 9 som det statistisk mest sandsynlige). Så derfor tænkte jeg umiddelbart at det kunne passe fint, når du sagde, at du pletblødte fem dage for tidligt, da den normale længde på den luteale fase jo er omkring 14 dage.

 

Stort set alle mine cyklusser på 26-27 dage, men nogle gange falder ÆL lidt tidligt som denne måned (dag 11). Så jeg går egentligt bare ud fra at jeg skal have mens hver 27. dag, men nogle få gange kommer den tidligere (nok de mdr hvor ÆL også kommer tidligt tænker jeg.. :blink )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER