M.H.N

4 - 6 fertilitetsforsøg.... håber det lykkedes

81 indlæg i dette emne

Hvor er det altså spændene :yay  Hvilket hormon er du på??? Gonal-f? Eller menopur??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja meget spændende :)

 

Jeg e på Bemfola, det er et hormon som jeg ikke har prøvet før.

Der er heldigvis ikke nogen bivirkninger ud over jeg er træt, men det er vel alligevel årstiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg ikkr prøvet. Håber det er lykken :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I går havde jeg  9 æg som lige skulle gro lidt mere. De var kun omkring 12 mm og de skulle gerne være ca. 17 mm.  Før at der var en godt modent æg. 

 

 

Nu skal vi derhen igen i morgen og se om de er groet lidt mere og om jeg skal have ÆU mandag eller tirsdag :) spændende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg været til snakking i går. Og min slimhinde er flot og 11 cm.

Så har jeg dog kun 8 æg nu der var størrelse 14, 15, 16 og 17 cm, jeg skulle tage det sidste FHS hormon i går.

I dag skaljeg tage først orgalutran om morgenne og i aften kl 22 skal jeg tage ægløsningssprøjten.

 

Og på mandag skal jeg have taget æg ud.

 

Og på onsdag eller torsdag skal jeg have æg op.

 

Jeg spurgte om jeg kunne få 2 æg op, så sagde hun bare at hvis jeg havde 2 æg, så kunne det måske godt være at jeg kunne det.

 

Så det var jo godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå men det med at donore æg bliver ikke en mulighed da jeg ikke producere nok æg til det. Sagde de i går.

 

Så har jeg taget ælsprøjten, så går vi bare og venter på mandag hvor æggene skal tages ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg taget 4 æg ud, det gjorde da lidt ondt, i højre æggestok, men ikke mere end jeg kunne holde det ud.

 

Så ringer de på onsdag og fortæller hvordan det går med æggene. Spændende.

 

Men jeg fik af vide at jeg var rigtig god til at få taget æg ud... dejligt at høre at jeg ikke er en pylderbuks.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en masse fine updates. Håber du efter omstændighederne har det godt :) Hepper på dine æg :kuller De resterende æg var ikke store nok til ÆU?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej de andre æg var vist gået til tror jeg. :)

 

Jah jeg ha det sådan nogenlunde lige nu, men jeg hat fået nogle piller med hjem som jeg kan tage hvis jeg har ondt.

 

Jeg kan godt lide at opdatere, så kan andre se, hvordan jeg har haft det i min fertilitets forsøg.

Og så kan jeg få gode råd hvis jeg mangler og lidt hep :)

 

Jeg håber sådan, at der er mindst 2 æg der kommer videre.

 

Men så fik jeg ibuprofen (tin) eller hvad det nu hedder med hjem og nogle panodiler. Men man må da ikke få ibuprofen må man, jeg fik dem af klinikken og hende der gav mig dem hun har 25 års erfaring, så hun burde jo nok have forstand på det, men er det ikke noget med at det ødelægger slimhinden og skal den ikke være intakt når æggene skal op? Eller er det mig der er helt galt på den??????

 

Tak på forhånd.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har altid fået at vide, at jeg blot skulle tage panodiler. Gerne 2 når jeg kom hjem fra klinikken og ellers som jeg havde brug for det. Har aldrig fået tilbudt ibuprofen, så aner ikke om man må tage disse?

Hepper altid :yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det fik jeg også af vide at jeg kunne tage 2 panodiler. Men jeg har faktisk ikke ondt, som sådan kun lidt øm heldigvis.

 

Nårh men jeg har kun taget Panodiler 2 stk. I går, de hjalp faktisk ret godt.

 Jeg kunne lige mærke lidt stikkende fornemmelse, så tog jeg de panodiler og ½ time efter var det væk, det havde jeg ikke regnet med, blev positivt overrasket.

 

Mig og mine underligheder, så skulle jeg jo tage det der crione, men jeg tager også astma medicin,

så blev jeg selvfølgelig nød til at ringe til apoteket, da jeg opdagede på indeks sedlen på crione,

at hvis man tog astma medicin så skulle man lige snakke med sin læge inden man tog det.

 

Kort men godt: Snakkede med apoteket og hun sagde jeg bare, at jeg skulle gå i gang med det, og sige det til klinikken, når jeg skulle derhen i morgen/over morgen.

Men jeg kunne se at, det astma medicin som jeg tager, er ikke det samme som står på crione indeks sedlen, som man skal passe på med, så det er ok .

 

 

Ej undskyld jeg havde bare brug for at skrive det hele ned, i behøver ikke at læse det hele :)

Gik lige lidt i panik :(.

 

Didda Tak for hep. Det er mega dejligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dato for sidste menstruation ; 16 november 2015

Dato for befrugtningen:           30 November 2015

Du er nu i:                               2. uge 1. dag

2. Trimester begynder:           Februar 8, 2016 

3. Trimester begynder:           Maj 23, 2016

Terminen er:                           August 22, 2016

 

 

​Bare for sjov skulle jeg da lige se hvor langt jeg var, hvis det altså lykkedes,  så jeg brugte

http://www.copenhagenfertilitycenter.com/termins-beregning.htm  til at beregne terminen.

 

Nu må jeg se hvordan det går :)​

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da godt du var opmærksom på det. Men dejligt der ikke er nogen faresignaler der :) Det er godt nok spændene :yay

Hvor er det altså skønt, at du er så forskånet ang. smerter. Min første gang var virkelig hård - kunne ikke stå helt oprejst :haha var lidt krumrygget, men der var også hele 19 æg, så der blev rodet noget voldsomt. Anden gang var ikke knap så slemt, men også væsentlig færre. Tredje gang var der kun 2 æg, så mærkede stort set intet til et efterfølgende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh oki 19 æg det var da også mange :)

 

Kan godt forstå at du var noget medtaget bagefter :)

 

Nej når de ikke skal rode sådan rundt så er der heldigvis ikke så mange smerter bagefter :)

 

hvornår er du blevet gravid Didda? nåårh du skal føde den 22/7 - 16.

 

 

 

 

Ja jeg vil ikke så gerne have bivirkninger, så jeg er obs på indeks sedlerne.

 

Tillykke med graviditeten Didda :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåh ja så ringede de i dag kl 8, der er ingen æg til ÆO.

 

Så ringede læge Karsten og spurgte om jeg ville i gang så hurtig som muligt og det sagde jeg ja til, han fortalte at de havde åbent i julen og til nytår.

 

Så skulle jeg på noget andet medicin og lidt højere dosis.

 

Jah, så nu må vi jo se hvordan det går.

 

2 af æggene var modne nok og de blev ICSI´et, men derefter gik de i stå.

 

Vi har bare været nede hele dagen, i sær min mand han var virkelig nedtrykt, han græd ikke men, han var meget stille og gad ingenting.

Så håber at det går bedre næste gang, når vi havde håbet på at det lykkedes denne gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en trist besked :kram jeg håber det lykkes i næste omgang :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det håber jeg også, vi skal begynde lige så snart jeg har min menstration . Så det er om ikke så længe :)

 

Uh.. men glæder mig altså ikke til ÆU, det gør SÅ nas ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det håber jeg også, vi skal begynde lige så snart jeg har min menstration . Så det er om ikke så længe :)

 

Uh.. men glæder mig altså ikke til ÆU, det gør SÅ nas ...

Jeg håber den får sig indfundet hurtigt :goodluck ÆU er aldrig sjovt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det håber jeg også :)

 

Håber også at det lykkedes for jer andre :goodluck   ​

 

:bd  :bd​ ​ :bd​

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nårh men jeg har fået en tid er hedder den 11/12 - 15, så skal jeg have mine recepter og så ellers bare vente til min mens kommer.

 

Er der andre der har ondt i når de har deres mens, efter de har været i behandling.

Jeg har altid haft mega ondt, men det er kun blevet værre efter at jeg har været i behandling.

Og ægløsningen er også blevet meget stærkere.

 

men hvad gør man ikke for at få en lille baby.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er virkelig ked af, at æggene ikke klarede processen :kram Hvor er det dejligt I kan komme i gang så hurtigt igen... Tak :wub Fik en positiv blodprøve d 17/11 og skal til scanning tirsdag for at se hjerteblink... Ja har regnet mig frem til det må være d 22/7 :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er det dejligt for jer :) Det bliver spændende at se hjerteblink :) Tillykke med positiv blodprøve :) :balloons

:balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kram2 det bliver vildt spændene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er virkelig ked af, at æggene ikke klarede processen :kram Hvor er det dejligt I kan komme i gang så hurtigt igen... Tak :wub Fik en positiv blodprøve d 17/11 og skal til scanning tirsdag for at se hjerteblink... Ja har regnet mig frem til det må være d 22/7 :loveshower

 

Guuuuud, jeg havde da helt overset at du havde fået positivt resultat - hvordan mon det er gået hen over hovedet på mig?! :blink :o

Kæmpe stort tillykke, søde :glad :loveshower Suuuuper spændende med med scanning på tirsdag :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåh ja så ringede de i dag kl 8, der er ingen æg til ÆO.

 

Så ringede læge Karsten og spurgte om jeg ville i gang så hurtig som muligt og det sagde jeg ja til, han fortalte at de havde åbent i julen og til nytår.

 

Så skulle jeg på noget andet medicin og lidt højere dosis.

 

Jah, så nu må vi jo se hvordan det går.

 

2 af æggene var modne nok og de blev ICSI´et, men derefter gik de i stå.

 

Vi har bare været nede hele dagen, i sær min mand han var virkelig nedtrykt, han græd ikke men, han var meget stille og gad ingenting.

Så håber at det går bedre næste gang, når vi havde håbet på at det lykkedes denne gang.

 

Hvor er jeg ked af, at der ikke var nogen æg til ÆO :(

 

TIl gengæld er det da vildt dejligt, at I kan komme i gang med det samme igen med det samme! :) Håber medicinskift og øget dosis er lige det der skal til, og I får gevinst næste gang :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER