M.H.N

4 - 6 fertilitetsforsøg.... håber det lykkedes

81 indlæg i dette emne

Ja det er jeg også glad for at vi kan komme igang med det samme.

 

 

Ja håber også at der er gevinst næste gang.

 

Held og lykke til jer andre. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Guuuuud, jeg havde da helt overset at du havde fået positivt resultat - hvordan mon det er gået hen over hovedet på mig?! :blink :o

Kæmpe stort tillykke, søde :glad :loveshower Suuuuper spændende med med scanning på tirsdag :loveshower

Det skal du ikke tænke på. Har ingen tråd, så ingen steder jeg skriver det :) Tusind tak - vi glæder os helt vildt :loveshower  :loveshower  Så har jeg en søster, der lige har annonceret en graviditet, så der er 5 uger mellem os :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal du ikke tænke på. Har ingen tråd, så ingen steder jeg skriver det :) Tusind tak - vi glæder os helt vildt :loveshower  :loveshower  Så har jeg en søster, der lige har annonceret en graviditet, så der er 5 uger mellem os :7himmel

 

Ej, hvor perfekt! :loveshower

Endnu engang tillykke!! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er virkelig ked af, at æggene ikke klarede processen :kram Hvor er det dejligt I kan komme i gang så hurtigt igen... Tak :wub Fik en positiv blodprøve d 17/11 og skal til scanning tirsdag for at se hjerteblink... Ja har regnet mig frem til det må være d 22/7 :loveshower

Ej Didda kæmpe stort tillykke med graviditeten! Det havde jeg ikke set, men får heller ikke kigget herind så tit.

Mon du har set hjerteblink nu? Jeg håber alt er godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige lavet en kæmpe update i vores alles gamle tråd :D  :respekt  hvis I kommer igennem :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER