Guest

Kreating til vores februarbabyer

69 indlæg i dette emne

zH3ricH.png

Så fik jeg hæklet min første babyhue. Jeg synes selv, at den er blevet fin. :kuller

På første billede ligger den fladt på siden, og derefter er det forfra, fra siden og bagfra. Den kommer nok mere til sin ret på et rigtigt hoved. :D

Hvor er den fin!

Jeg har lige fået en stor bestilling ind, så må lægge mit eget strik til side for jrg kan nå det. Øv øv :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har I fået produceret mere krea??

Jeg er næsten færdig med en hæklet barnevognskæde, skal lige have hæftet ender. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Guuuud jeg havde glemt denne tråd!

Jeg har lavet lidt forskelligt, men ikke ret meget. Tænker sådan en baby vokser ret hurtigt, og så er det nok sjovere at strikke fx trøjer, når han kan passe dem i mere end tre uger.

Jeg er til gengæld i gang med at strikke til mig selv (for første gang!), jeg har kastet mig ud i en Nancy-kofte i str S. Så er jeg nemlig nødt til at tabe mig efter fødslen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lavet denne:20151030_224147_zps5z9imeiv.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm, næ det er ikke lige det store der er produceret til baby udover et par strikkede bukser og ammeindlæg. Vi har bare så meget i forvejen så det var ikke rigtig nødvendigt.

Jeg skal dog have lavet en uro med undervandstema i filt og så skal jeg have tegnet en illustration til lillebror, ligesom jeg gjorde til Aksel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lavet et hvidt sæt med djævlehue, vanter og futter, jeg skal nok prøve at få taget et billede hvis jeg kommer op af sofaen igen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Guuuud jeg havde glemt denne tråd!

Jeg har lavet lidt forskelligt, men ikke ret meget. Tænker sådan en baby vokser ret hurtigt, og så er det nok sjovere at strikke fx trøjer, når han kan passe dem i mere end tre uger.

Jeg er til gengæld i gang med at strikke til mig selv (for første gang!), jeg har kastet mig ud i en Nancy-kofte i str S. Så er jeg nemlig nødt til at tabe mig efter fødslen :D

Det er mega fedt at strikke til sig selv :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med ting til mor også. :D

Sikke en fin trøje, lpd. Jeg vil rigtig gerne se sættet også!

Håber du lægger billeder ind af din uro, lollerberg. Jeg havde faktisk tænkt mig at lave en selv, men så fik jeg en af min svigerinde til mit babyshower, som hun selv har lavet, så den kommer op i stedet. :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal jeg nok, når den engang bliver lavet. Jeg syede en til Aksel, så lillebror er nødt til også at få en :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flot trøje Lpd!

Jeg er ret ny i hæklekunsten, men har da lavet en djævlehue og et par futter i uld.

Har lige bestilt garn til et svøb som jeg skal lave i puff-stitches, det bliver super skønt, forhåbentlig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må vi se billeder, Maja? :)

Hvad er puff stitches?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende Maja. Og ja, vi vil da se billeder :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sorry, kan ikke finde ud af det med billeder....

Puff-stitches er sådan hvor man laver mange masker i samme maske så der kommer en slags boble....-gav det mening??

Nu jeg tænker over det, hed det vist bubble-stitch da jeg lavede grydelapper på den måde en gang...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Nåhr. :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flere ammeindlæg. Tror bedre jeg kan lide denne model end de andre jeg har strikket

fOtjuRb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er fine!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De ser behagelige ud. Er det ren uld?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De ser behagelige ud. Er det ren uld?

Jeg tror også, de er ret lækre. De skal bruges til at varme brystet og så har jeg engangs indenunder. Det fungerede ihvertfald bedst sidst.

 

Og jep, ren uld fra restekurven - jeg er total økonomisk :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok, jeg skulle også til at spørger, om du så bare vasker dem. Jeg har købt engangs, og tænker at det hurtigt kan løbe op hvis de skal skiftes tit.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok, jeg skulle også til at spørger, om du så bare vasker dem. Jeg har købt engangs, og tænker at det hurtigt kan løbe op hvis de skal skiftes tit.

Altså jeg har tre forskellige slags uldindlæg nu. Helst ville jeg gerne bare nøjes med dem, men sidst satte de sig fast i sårene på vorterne, og det var altså ikke nogen fornøjelse, så jeg tør ikke undlade engangsindlæggene. Måske på sigt når brysterne er helede

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha, nej, uld i sår lyder ganske ubehageligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I stedet for de der bogstaver i træ man kan købe, har jeg lavet bogstaver i hamaperler til at hænge på døren til værelset.

Jeg vil jo gerne holde navnet anonymt herinde. :blush

Så der kommer ikke noget billede. Men jeg synes de er fine! :wub

Det havde jeg alligevel behov for at dele. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overtidsprojekt :D

20160206_181001_zpsofjz00gk.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I stedet for de der bogstaver i træ man kan købe, har jeg lavet bogstaver i hamaperler til at hænge på døren til værelset.

Jeg vil jo gerne holde navnet anonymt herinde. :blush

Så der kommer ikke noget billede. Men jeg synes de er fine! :wub

Det havde jeg alligevel behov for at dele. :D

Det lyder altså også rigtig fint - også selvom vi ikke må se dem ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER