Guest

Kreating til vores februarbabyer

69 indlæg i dette emne

Overtidsprojekt :D

20160206_181001_zpsofjz00gk.jpg

Nårh, hvor er den sød! Håber det var sidste projekt så inden han kommer ud. Hep hep :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Totalt sød hue. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også lige spurgt min mand, men hvilken farve til trøje til bettemanden? Jeg kan overhovedet ikke beslutte mig og synes begge er absolut fantastiske

 

Rollike-6-Linwool.jpg?width=300&height=4Vorupor-10-Linwool.jpg?width=300&height=

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også lige spurgt min mand, men hvilken farve til trøje til bettemanden? Jeg kan overhovedet ikke beslutte mig og synes begge er absolut fantastiske

Rollike-6-Linwool.jpg?width=300&height=4Vorupor-10-Linwool.jpg?width=300&height=

Jeg synes den nederste er rigtig flot - men jeg har også et lidt anstrengt forhold til gul :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes den nederste er rigtig flot - men jeg har også et lidt anstrengt forhold til gul :)

Jeg elsker til gengæld gul :) Den var mit første valg, men så blev jeg forelsket i den anden. Min mand foreslog jeg køber begge :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes de er flotte begge to.

Enkel løsning: to trøjer. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes de er flotte begge to.

Enkel løsning: to trøjer. :D

Ha ha ha, du er ligesom min mand :lol

 

Tror jeg bestiller lpd's favorit. Jeg elsker den gule, men tænker den måske er en lidt svær farve, når nu jeg ikke ved, hvordan ham bettemand ser ud. Og så har jeg en god undskyldning for at bestille noget mere en anden gang :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den grå er nok det mest fornuftige valg. :D

Jeg er nu vild med den gule. Elsker støvede nuancer af gul. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den grå er nok det mest fornuftige valg. :D

Jeg er nu vild med den gule. Elsker støvede nuancer af gul. :)

Den er faktisk støvet grøn, men det kan nu være lige meget. Garnet er nemlig midlertidig udsolgt. Snyyyyydt :D

 

Elsker generelt de fleste støvede farver. Det var også derfor jeg forelskede mig hovedkulds i garnet, som findes i de smukkeste nuancer :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er faktisk støvet grøn, men det kan nu være lige meget. Garnet er nemlig midlertidig udsolgt. Snyyyyydt :D

Elsker generelt de fleste støvede farver. Det var også derfor jeg forelskede mig hovedkulds i garnet, som findes i de smukkeste nuancer :biglove

Hvad er det for noget garn? Jeg holder i øvrigt med din mand, du bør købe begge når de kommer på lager igen :LOL

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er det for noget garn? Jeg holder i øvrigt med din mand, du bør købe begge når de kommer på lager igen :LOL

Ha ha, I lokker mig sgu i fordærv :D Total gruppepres, jeg bliver jo nødt til at bukke under :lol

Det er en uld/hør blanding fra Garnudsalg i nogle lækre støvede farver. Synes det lyder så spændende at jeg bliver nødt til at prøve at strikke med det :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hæklet barnevognskæde. :kuller

cZkE4Wk.jpg

De mørke kugler er altså mørkeblå og ikke sorte.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hæklet barnevognskæde. :kuller

cZkE4Wk.jpg

De mørke kugler er altså mørkeblå og ikke sorte.

Årh, den er fin :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, jeg er også fint tilfreds, selvom den er enkel. Den passer godt til den grønne barnevogn! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, jeg er også fint tilfreds, selvom den er enkel. Den passer godt til den grønne barnevogn! :)

Jeg er vild med farverne! Hmm, måske man skulle lade sig inspirere? Jeg er ikke så skarp til at hækle, men det kunne måske være en god udfordring. Er det bare almindelig bomuldsgarn, du har brugt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det her er bomuldsgarn fra søstrene grene. :)

Og det her var ret nemt at hækle, kun fastmasker med ind- og udtagning.

Jeg er blevet færdig med suttekæder nu. :D

Samme garn, og bare fastmasker med farveskift.

dlybGwW.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fine!!!

Aj, jeg bliver næsten nødt til at kaste mig ud i lidt mere hækling. Har kun hæklet tæpper i granny stripes indtil videre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så hyggeligt at hækle, og det går hurtigt. Sådan en suttekæde tog mig 20 min, inkl at hæfte ender, som er dødens pølse. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ahmen det er jo lige til at overkomme. Det må jeg kaste mig ud i, når overskuddet vender tilbage efter fødslen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER