Ema

hjælp til at bøvse

14 indlæg i dette emne

Jeg er ved at blive sindssyg. Mikkel er umulig at få til at bøvse efter han har spist, men samtidig har han uden tvivl brug for det.

Det er specielt et problem om natten hvor han ikke kan falde til ro før han går bøvset. I nat tog det næsten 2 timer...

Så er der nogen der har nogle gode tips eller bøvseteknikker, så modtages de med kyshånd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja! Sæt ham på dit knæ med skulderen pegende mod dig, altså, så han sidder på tværs af sit ben. Bank ham i ryggen nedefra og op - lidt hårdt. Eller hop med knæet. Forstår du, hvad jeg mener? Det er mega svært at forklare.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her bøvser han næsten som på kommando, når jeg ligger ham op af mig og nusser på ryggen - nedefra og op :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja! Sæt ham på dit knæ med skulderen pegende mod dig, altså, så han sidder på tværs af sit ben. Bank ham i ryggen nedefra og op - lidt hårdt. Eller hop med knæet. Forstår du, hvad jeg mener? Det er mega svært at forklare.

Og hvis han stadig er lille og har brug for hjælp til at holde hovedet, så tag den anden hånd og hold ham på brystet med det nederste at hånden og støt hovedet mellem din tommelfinger og pegefinger.

Det gjorde vi. Vi havde også problemer med at få Freya til at bøvse da hun var helt lille.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja! Sæt ham på dit knæ med skulderen pegende mod dig, altså, så han sidder på tværs af sit ben. Bank ham i ryggen nedefra og op - lidt hårdt. Eller hop med knæet. Forstår du, hvad jeg mener? Det er mega svært at forklare.

Jeg forstod hvad du mente - for har lige benyttet mig af det. Hold kæft en bøvs det gav :LOL

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstod hvad du mente - for har lige benyttet mig af det. Hold kæft en bøvs det gav :LOL

Vi troede også, vi fik bøvset godt af. Lige indtil vi prøvede den der stilling :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak :)

Har lige prøvet begge metoder, først på knæ og så op og stryge op ad ryggen, hvilket til sidst resulterede i en ok bøvs, så måske der er håb forude.

Han så godt nok noget betuttet ud, da jeg lige pludselig hoppede ham på knæet :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja! Sæt ham på dit knæ med skulderen pegende mod dig, altså, så han sidder på tværs af sit ben. Bank ham i ryggen nedefra og op - lidt hårdt. Eller hop med knæet. Forstår du, hvad jeg mener? Det er mega svært at forklare.

Jeg er ikke helt med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er ikke helt med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her hjælper det at klemme hende sammen.. Sådan i nærmest i V :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror det er fordi Der har indsneget sig en lille stavefejl, for er ret sikker på der skal stå DIT ben

Haha, godt set ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, nu kan jeg faktisk få ham til at bøvset, sådan ok efter hvert måltid, men ingen forbedring I søvn i når :(

Til gengæld har han gylper i rå mængder. Er ved at overveje om problemet måske nærmere er noget refluks i stedet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ah super - så er jeg med. Det må jeg lige afprøve

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER