MortilØ

Barselsgaver

12 indlæg i dette emne

Er en lille smule panisk komet i tanke om BARSELSGAVEN TIL FAR!!!

 

Har godt tænkt på det løbende, men jeg kommer altid til at købe sådan nogen nederen ting til ham. 

Jeg har tænkt på noget t-shirt værk, og så kan jeg bare ikke komme længere.

 

Han kan ikke lide sport (På nær curling, da han har en mission om at regne ud hvad reglerne er uden at google det  :lolhit )

Han spiller PS, max 20 minutter om måneden...

 

Til gengæld kan han rigtig godt lide at lave mad.. 

 

Hvad tænker i omkring hele konceptet, og hvordan griber i det an?

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øhm

Det havde jeg heller ikke tænkt på.

Ved slet ikke om nogle af os har tænkt barsels gaver.

Det er jo rigtig svært at finde gaver til sådan et formål

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand har ikke fået noget de 2 andre gange, men har overvejet det denne gang.. Jeg tænker i retning af em kurv, hvor der vil være nogen lækkerier i som jeg ved han er glad for.. Men om det bliver til noget..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øhm

Det havde jeg heller ikke tænkt på.

Ved slet ikke om nogle af os har tænkt barsels gaver.

Det er jo rigtig svært at finde gaver til sådan et formål

 

Det er nemlig rigtig rigtig svært  :blink

Men det er nok heller ikke verdens undergang hvis jeg ikke når at få styr på det  :P

 

Min mand har ikke fået noget de 2 andre gange, men har overvejet det denne gang.. Jeg tænker i retning af em kurv, hvor der vil være nogen lækkerier i som jeg ved han er glad for.. Men om det bliver til noget..

 

Det var faktisk en rigtig god idé med en kurv  :)  Det plejer da at være en ting de kan forstå at bruge  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker hvis han godt kan lide at lave mad noget lækkert køkkengrej eller en kurv med noget han synes er lækkert :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg tænker hvis han godt kan lide at lave mad noget lækkert køkkengrej eller en kurv med noget han synes er lækkert :)

 

Har også godt overvejet køkkengrejet :-) Men jeg orker næsten ikke flere maskiner i køkkenet  :P

Jeg må se om han mangler noget køkkenudstyr der ikke fylder alverden  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tænkt på at købe et smykke til ham. men lige hvilket og sådan har jeg ikke fundet... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tænkt på at købe et smykke til ham. men lige hvilket og sådan har jeg ikke fundet... :)

 

tiltalende med noget der kan gemmes, og som kan være et minde fremadrettet  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også selv tænkt på, at min mand skulle have en lille ting. Han har været helt fantastisk gennem min graviditet, og det kunne jeg godt tænke mig at vise ham, at jeg er virkelig glad for. Han ved selvfølgelig godt, hvor taknemmelig jeg er, for vi er gode til at sætte ord på det, men jeg kunne godt tænke mig at give ham noget, han vil kunne beholde som et minde om dengang hans førstefødte kom til verden.

 

Jeg har overvejet en slipsenål. Det lyder måske virkelig dårligt, men jeg ved, at det er noget, han rigtig godt kunne tænke sig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med et sjovt forklæde med noget "far-tekst"

Leonoras far er rigtig sportsmand så han får et far-datter sæt med sit favorit NFL-hold Titans, Sunes er en alm spillertrøje hvor der står daddy på ryggen og Leonora får en body...

post-10713-0-48756200-1441722409_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer en badekåbe i bomuld... Er det for nederen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER