Guest

Navne

18 indlæg i dette emne

Har I tænkt på nogen mon? I ved jo vist allerede alle sammen, hvilket køn I skal have, så der kan jo for alvor tænkes på det så.

 

Da jeg blev gravid, gik jeg meget hurtigt igang med en lille liste på telefonen - ellers glemmer jeg dem bare igen ;) 

 

Indtil videre er favoritterne herhjemme klart Gry og Herman.

 

Og ellers har vi også navnene:

Ellie

Anika

Ingeborg

Adda

Holger

Bertil

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har hele tiden haft en fornemmelse af, at det var en dreng, og selvom jeg for lang tid siden har lavet en liste med 8-10 både pige- og drengenavne jeg kan lide, så har jeg fra start af bare kun haft ét navn til babydrengen i maven ... :kuller

 

Jeg er så kedelig at jeg helst ikke vil afsløre det her på offentligt forum, for jeg vil gerne være anonym.

Men jeg kan da afsløre de navne, der har været i spil. Så må I spekulere helt vildt over, hvilket et der er navnET. (For det kommer I helt sikker til at ligge søvnløse over. :D)

 

Min kæreste skal lige godkende mit favoritnavn, men jeg tror da han ender med at være med på den. Det håber jeg! :) Ellers må det blive et af de andre på listen.

 

Mine favoritter, i alfabetisk rækkefølge bare fordi:

 

Alex

Daniel

Gabriel

Jacob

Jonathan

Leo

Ludvig

Thomas

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har hele tiden haft en fornemmelse af, at det var en dreng, og selvom jeg for lang tid siden har lavet en liste med 8-10 både pige- og drengenavne jeg kan lide, så har jeg fra start af bare kun haft ét navn til babydrengen i maven ... :kuller

 

Jeg er så kedelig at jeg helst ikke vil afsløre det her på offentligt forum, for jeg vil gerne være anonym.

Men jeg kan da afsløre de navne, der har været i spil. Så må I spekulere helt vildt over, hvilket et der er navnET. (For det kommer I helt sikker til at ligge søvnløse over. :D)

 

Min kæreste skal lige godkende mit favoritnavn, men jeg tror da han ender med at være med på den. Det håber jeg! :) Ellers må det blive et af de andre på listen.

 

Mine favoritter, i alfabetisk rækkefølge bare fordi:

 

Alex

Daniel

Gabriel

Jacob

Jonathan

Leo

Ludvig

Thomas

Er NAVNET her på listen?

 

Ludvig og Gabriel er jeg vild med :loveshower De var faktisk begge med på listen, da jeg ventede Aksel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en laaang liste med pigenavne, men ikke ret mange drengenavne. De er taget af familie og vores dyr :D

Mads

William

Oskar

Det er dem vi har indtil videre. Jeg kan bedst lide William, men det er der SÅ mange der hedder - vi kunne dog nok godt finde på det alligevel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, navnet er på listen. :D

Hihi, lpd, mit yndlingspigenavn er også optaget af en kat. Faktisk ret dumt at kalde dem gode navne. Den næste kommer til at hedde Plet eller Bøvs. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en laaang liste med pigenavne, men ikke ret mange drengenavne. De er taget af familie og vores dyr :D

Mads

William

Oskar

Det er dem vi har indtil videre. Jeg kan bedst lide William, men det er der SÅ mange der hedder - vi kunne dog nok godt finde på det alligevel.

Pyt med hvad andre hedder. Bare I kan lide det :) Sådan har jeg det ihvertfald.

Og William er virkelig fint :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, navnet er på listen. :D

Hihi, lpd, mit yndlingspigenavn er også optaget af en kat. Faktisk ret dumt at kalde dem gode navne. Den næste kommer til at hedde Plet eller Bøvs. :D

Hmmm.... Jeg gætter på Ludvig så. Bare fordi jeg synes det er rigtig fint :loveshower

Får vi det mon at vide efter fødslen? Eller skal vi leve i nysgerrig resten af vores liv? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan være I får en eksklusiv update. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og jeg synes også man skal vælge lige det navn, man kan lide aller bedst. :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan være I får en eksklusiv update. :D

Ellers kalder jeg ham sgu bare Ludvig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal have en pige.. og navnet er pt. Clara - men har også længe tænkt på Gry. Så nu må vi se.. hvis jeg helt selv kunne bestemme kom hun til at hedde Agnes eller Astrid - men det er manden min ikke med på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal have en pige.. og navnet er pt. Clara - men har også længe tænkt på Gry. Så nu må vi se.. hvis jeg helt selv kunne bestemme kom hun til at hedde Agnes eller Astrid - men det er manden min ikke med på.

Hvor sjovt med Gry. Det synes jeg jo er et helt fantastisk navn :loveshower Altså jeg er også virkelig blevet vild med Ellie, men min mand er klart mest til Gry. Nu må vi se, om vi overhovedet får brug for et pigenavn ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers kalder jeg ham sgu bare Ludvig :D

 

Hihi, det kan være hans dæknavn her på forum. Så er der ingen der ved om han egentlig hedder det, eller om det er et af de andre på listen. :D

 

Jeg synes Ellie er så sødt. :kuller

 

Men Gry er også fint.

 

Jeg er nu også vild med Agnes og Astrid, mor til J. Ærgerligt at de der mænd ikke altid har samme smag som os. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor sjovt med Gry. Det synes jeg jo er et helt fantastisk navn :loveshower Altså jeg er også virkelig blevet vild med Ellie, men min mand er klart mest til Gry. Nu må vi se, om vi overhovedet får brug for et pigenavn ;)

Min mand er så mest til Clara. Men så hedder vi også alle noget med samme forbogstav. Far J. Til førstefødte J. Og mor C. Til lille Clara. :) det kan min "OCD" hjerne også ret godt lide. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom der navneseddel op på køleskabet. Herman fører klart indtil videre :loveshower

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fine navne!

Vi har fire navne:

Arthur

Villads

Oskar

Mads

Min kæreste er mest til Arthur, jeg er lidt mere til Villads, men nu må vi se når først han kommer ud :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fine navne, herhjemme har vi valgt at det bliver Clara. Sagen er lukket - jeg prøvede dog med både Sigrid og Astrid inden, men manden var ikke til at rokke.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fine navne!

Vi har fire navne:

Arthur

Villads

Oskar

Mads

Min kæreste er mest til Arthur, jeg er lidt mere til Villads, men nu må vi se når først han kommer ud :D

Vi bestemmer os også først endeligt, når han er kommet ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER