MrsMom

Regntøj...

9 indlæg i dette emne

Sigrid er jo startet i dagpleje, og skal have noget tøj til når de skal udenfor.

 

Mormor og morfar har købt skidragt til senere på året, men hun skal også have noget til nu her...

Jeg har købt en regndragt med fleecefoer, tror det er en god ide.

 

Hvad brugte I? Sigrid er nu 11 mdr...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har altid købt regntøj fra Didricson - og været rigtig glade for det :)

For de små (op til 3 år mener jeg) er det som selebukser og en jakke. Super smart synes vi. Tit har han haft regnbukserne på og en striktrøje inde under selerne eller en fleece jakke ud over. De kan bla købes hos lekmer.dk og babygea.dktil rimelig pris

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste år havde vi regntøj med fleece fra Celavi og var glade for det.- Bl.a. fordi vinteren var mild og kom sent. Jeg overvejer uden for i år, fordi jeg tror det er lidt mere fleksibelt (og forventer en kold vinter)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har kun brugt todelt regntøj fra Celavi. Ikke med fleece - kun i kraven. Hvis det har været koldt har Theodor haft termotøj under.

Vi ville ikke kunne undvære regnbukserne. Ofte bliver de brugt når græsset fx er vådt men uden regnjakke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for input. Endte med at levere dragten tilbage og købte termotøj og regntøj. Kan godt se det er det mest praktiske nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I vuggestuen hvor Simon gik ville de nu gerne have flyverdragt til vinter så de ikke skulle i og afklæde alle børnene 2 lag, men det er nok noget andet med dp, som jo nok har lidt bedre tid til børnene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun får også en flyverdragt til vinter. Det er til nu her på denne årstid ind til der kommer mere vinter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun får også en flyverdragt til vinter. Det er til nu her på denne årstid ind til der kommer mere vinter.

:super jeg troede bare det var det du kaldte en skidragt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har både regntøj og softshell-dragt til S i vuggestuen, men jeg tror nærmest, at regntøjet er overflødigt, for softshell-dragten er vandtæt og lidt lun, og den er super til det vejr vi har pt :) hun er kun 10 måneder og har gået der knapt en måned, så måske ændrer behovet sig, men jeg har på fornemmelsen, at hun først får brug for regntøj til sommer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER