Guest Twink

3+3 og smerter!!

6 indlæg i dette emne

Hej skønne damer!

Er der nogle af jer der har oplevet stærke mens smerter og mens murren, hvor i får en positiv test bag efter?

Bløder ikke, men syntes hele mit underliv er spændt og stenhård .. Og gør jævnt ondt! :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg testede positiv i går (3+6) og har nok siden i onsdags haft vild murren, niv og jag i underlivet. Som mens smerter, men alligevel lidt anderledes... Oplevede også at min mave føltes spændt og oppustet/hård. Håber det betyder der også snart er en positiv test til dig:) Jeg har ikke rigtig haft andre symptomer..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede positiv i går (3+6) og har nok siden i onsdags haft vild murren, niv og jag i underlivet. Som mens smerter, men alligevel lidt anderledes... Oplevede også at min mave føltes spændt og oppustet/hård. Håber det betyder der også snart er en positiv test til dig:) Jeg har ikke rigtig haft andre symptomer..

Nej hvor er jeg glad for at læse denne Update fra dig.. :kram2

Kæmpe stort tillykke.. Hvor er det dejligt for jer :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syntes nemlig også det føltes som mens, men så ikke alligevel :)

Kæmpe tillykke!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej hvor er jeg glad for at læse denne Update fra dig.. :kram2

Kæmpe stort tillykke.. Hvor er det dejligt for jer :yay

Tak søde :) Vi er helt rund-forvirrede, for havde det overhovedet ikke på fornemmelsen (troede smerterne var tegn på mens). Nu håber jeg bare så meget at den lille spire vil blive siddende!!

Og håber de også kan trylle lidt for jer på Trianglen!! <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde også smerter og følte mig pms agtig inden jeg testede positivt med tvillingerne.

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER