NæstenKlar

Vintertøj til baby

10 indlæg i dette emne

Min pige er knap 7 måneder, og jeg er igang med at finde ud af hvilken type overtøj hun skal have her til efterår og vinter...

Jeg synes en flyverdragt er for 'meget' når hun nu ikke selv kan gå, og jeg overvejer derfor Wheats termodragt, eller en fleecedragt fra Ver de Terre. Jeg overvejer sågår fleecedragten til brug nu, og så termodragten her til vinter - hvad har I gjort med Jeres babyer og vintertøj..??:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi havde også flyverdragt til vores marts barn, den blev ikke meget brugt, men den var nødvendig! Jeg brugte den udover i haven og på legeplads også når vi kørte tur med klapvognen.

Jeg ville finde en lækker brugt (og de er næsten alle lækre, for de slider dem jo ikke).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min pige er knap 7 måneder, og jeg er igang med at finde ud af hvilken type overtøj hun skal have her til efterår og vinter...

Jeg synes en flyverdragt er for 'meget' når hun nu ikke selv kan gå, og jeg overvejer derfor Wheats termodragt, eller en fleecedragt fra Ver de Terre. Jeg overvejer sågår fleecedragten til brug nu, og så termodragten her til vinter - hvad har I gjort med Jeres babyer og vintertøj..??:)

Hvis hun skal i vuggestue/dagpleje i løbet af vinteren, så tror jeg ikke du kan undvære en flyverdragt. Så kan hun jo ikke komme med ud.

Min store pige er fra januar og hun startede i dagpleje (i september) da hun var 8 mdr og hun havde flyverdragt til vinteren.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores dreng bliver 1 år til november og kravler ikke endnu...men det kommer nok snart...Han skal starte i dp 1. Oktober...og har købt et termo sæt til ham samt en flyverdragt indtil videre...dertil uld futter...uld luffer og hue Self...og så har jeg købt overtræks futter...

Har også en fleecedragt som jeg endnu ikke ved om vi får brugt...nu ser vi...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar!

Hun skal først starte i vuggestue til januar, så hvis det var muligt ville jeg vente med flyverdragten indtil da, hun pt. jo forsvinder i sådan en dragt:D

Jeg har købt en termodragt fra Wheat i str. 74, da jeg synes den virker lækker til en baby der ikke kommer så meget rundt endni - så må jeg se om jeg får behov for at købe en i et nr. større senere!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar!

Hun skal først starte i vuggestue til januar, så hvis det var muligt ville jeg vente med flyverdragten indtil da, hun pt. jo forsvinder i sådan en dragt:D

Jeg har købt en termodragt fra Wheat i str. 74, da jeg synes den virker lækker til en baby der ikke kommer så meget rundt endni - så må jeg se om jeg får behov for at købe en i et nr. større senere!

Bare til info:

De fleste butikker får kun flyverdragter leveret en gang og det er nu her. Så det kan være svært at få noget efter jul.

Bare så du lige ved det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores dreng, som er fra juli '12 havde ikke flyverdragt første vinter men "bare" en uldkøredragt fra Joha :)

Vores pige fra juli '15 har arvet den ulddragt, men skal måskeeee også have en flyverdragt i år, hvis der kommer sne, så hun kan komme med storebror ud :biglove

Hvis man er ligeglad med mærke osv, så synes jeg at Kids-World.dk er flinke til at have flyverdragter på udsalg året rundt :)

http://www.kids-world.dk/index.php?infoBox=2&cPath=270&mode=process_filter&osCsid=2445ea67025f081e1b0af1918f67669c

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var lige præcis det med at flyverdragter jo ikke bare forhandles hele året, men hun er et januar-barn, så hun når dårligt at starte i vuggestue inden januarudsalget starter.. Så jeg tænkte, måske naivt, at jeg kunne finde noget der - så kender jo lidt mere til hendes motorik, og størrelse, for jeg synes det virker helt uoverskueligt at skulle købe en flyverdragt nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes ikke det er uoverskueligt at købe flyverdragt i januar :) Jeg købte til Mi. Til dette år og har da også gjort det til min datter. Men hvis det skal være en speciel en, så er det da nok svært :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes ikke det er uoverskueligt at købe flyverdragt i januar :) Jeg købte til Mi. Til dette år og har da også gjort det til min datter. Men hvis det skal være en speciel en, så er det da nok svært :chin:

Så venter jeg til januar! Tak:) Så længe hun ikke er større, har jeg ingen foretrukne mærker, så jeg tænker at jeg må kunne finde noget:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER