Tinakp

Uerfaren i flaskeverdenen... Hjælp!

34 indlæg i dette emne

Et lille tip hvis i alligevel skal til Herning, så købte jeg igår en pakke med 2 mam sutteflasker i til 115 kr :) de har en masse mam udstyr i bilka :)

Okay tak Betina ;) men de har ik ønskebørn mere vel?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Okay tak Betina ;) men de har ik ønskebørn mere vel?

Nej det har de ikke, hvis du skal i ønskebørn så skal du nok til Ringkøbing eller Holstebro :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Udover sutteflasker har vi købt doseringsopbevaringsbokse til mme og en lille termokande, så vi altid hurtig kan mixe en flaske på farten og i byen hvor vi ikke kan forvente at der er microovn. Vi har aldrig brugt brikker. Synes de er dyre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Udover sutteflasker har vi købt doseringsopbevaringsbokse til mme og en lille termokande, så vi altid hurtig kan mixe en flaske på farten og i byen hvor vi ikke kan forvente at der er microovn. Vi har aldrig brugt brikker. Synes de er dyre...

Jamen det er simpelthen super med alle de guldkorn her fra en erfaren flaskemor ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har et par doseringsbokse du må få!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har disse flasker fra mam

Fpi2ttC.jpg

De er lige kommer ud efter de er steriliseret i microovnen ;) Vi bruger ca 5-6 flasker i døgnet pt, men har 8. I det sidste døgn er alle blevet brugt, da han blev passet i går og de kunne ikke tyde om han var sulten eller træt... Så det kostede er par ekstra flasker ;)

Vi har en severin mikroovn. Den fungere helt fint og kan vist købes i Bilka... Vores er købt gennem mandens arbejde...

Vi er også forholdsvis nye i flaske Verdenen. Hvordan steriliserer du flaskerne i mikro ovnen? Er det noget med de skal samles bestemt eller bruger du en holder til at sætte dem i? ☺

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er også forholdsvis nye i flaske Verdenen. Hvordan steriliserer du flaskerne i mikro ovnen? Er det noget med de skal samles bestemt eller bruger du en holder til at sætte dem i? ☺

Mam skal skrues sammen på en bestemt måde også i ovnen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er også forholdsvis nye i flaske Verdenen. Hvordan steriliserer du flaskerne i mikro ovnen? Er det noget med de skal samles bestemt eller bruger du en holder til at sætte dem i? ☺

Jeg hælder 30 ml vand i bunden, suttehovedet ovenpå, skruer flasken på og ligger låget ovenpå. Så er de klar til microen. Dejligt nemt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hælder 30 ml vand i bunden, suttehovedet ovenpå, skruer flasken på og ligger låget ovenpå. Så er de klar til microen. Dejligt nemt ;)

Jeg prøvede. Havde aldrig fattet Hvordan. Dejligt nemt og hurtigt :D og man skolder sig ikke ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER