MJ&KL

Gravid efter SA

20 indlæg i dette emne

Hej,

Har lige gennemgået den mest uretfærdige proces.

I mandags fik vi den Glædelig nyhed at vi var gravide - dog endte den glæde sig til sorg. Aborterede i weekenden.

Er sønderknust.

Prøver at sige til mig selv at der må have været noget galt. Men og vores tid nok skal komme igen. Snart.

Nogle der har oplevet SA og hvor langtid gik der før i blev gravide igen. Håber ik der går yderligere et år som sidst

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg blev gravid i cyklus 3 efter min sa, så det gik ret hurtigt, synes jeg

Håber det snart lykkes for jer igen. En sa er ikke sjov at gå igennem, men det skal nok blive bedre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt det gik så hurtigt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var selv igennem en SA her i slutningen af juli :( Nu har jeg netop haft min første cyklus på 29 dage og har lige afsluttet første mens..Håber på vi snart bliver gravide..

Ville egentlig bare fortælle at jeg er i samme båd :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Trods omstændighederne er jeg glad for at have nogle at dele følelserne med.

Jeg er spændt på at se hvornår min cyklus bliver stabil og regelmæssig igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For 4-5 år siden oplevede jeg to sa.. Først en i januar, så en i april/maj.. Oktober testede jeg positivt igen, og fik en sund og rask pige, der er 3 år nu. Da hun var 2, blev jeg gravid igen og fødte her i april endnu en sund pige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh dejligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ked af at høre at du lige har mistet :( Sender en masse tanker og et stort kram i den her svære situation :kram

 

Jeg er selv i samme båd, da jeg havde en spontan abort på 7+1 i torsdags. Jeg tænker selv sådan på det, at det ikke var levedygtigt og derfor naturligt at graviditeten stoppede så tidligt. Desværre er det jo meget normalt og noget som mange oplever. Omkring en ud af seks graviditeter (af dem der er konstateret; tallet er langt højere når man tæller dem med, som går til grunde så tidligt at de ikke når at blive opdaget) ender i en abort. Så det er jo desværre en risiko man må tage med, når man prøver at få børn. Men det er stadig en rigtig træls og trist oplevelse, for der er jo en masse planer, håb og drømme forbundet med en graviditet, der starter i samme øjeblik som man opdager den. Så det føles jo som et tab af disse, selvom der måske er en god og naturlig årsag til at graviditeten gik til grunde.

 

Jeg håber at I meget hurtigt må få lov at stå med en positiv test igen. Og så tænker jeg at det er rart at vide, at oddsene for at det sker igen, er meget små :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for din fine besked

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, jeg ved hvordan du har det, men det skal nok blive din tur. Efter min første SA blev jeg gravid i 5. Cyklus og fødte en levende pige. Jeg havde så en SA i december og er nu kommet til 10. Cyklus uden gevinst endnu :-( Vores tid kommer også. Held og lykke :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde en MA som kom ud ved en medicinsk abort. Jeg blev gravid i første cyklus efter og vores søn bliver 2 om 5 uger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det er bare sådan en dejlig nyhed at trods omstændighederne så er der stadig håb forude og inden for rimelighedens grænser. Vi frygtede vi skulle vente 1 år igen.

Jeg håber vi er ligeså heldige som jer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg ked af at høre, det er rigtigt hårdt når man mister.

Da vi mistede vores den første, så besluttede vi at vi fortsatte med at prøve, og en måned senere havde jeg en ny positiv test i hånden, så jeg nåede ikke at få mens efter SA. Og han holdt så ved, og er lige blevet 8 uger gammel

Jeg krydser fingre for jer ✌

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Allerførst vil jeg sige, at jeg er ked af at du skulle opleve en SA... Stort kram herfra

 

Jeg oplevede en SA i juli i år. Jeg var 11 uger henne. Jeg er nu på 2 cyklus siden. Jeg er ikke blevet gravid endnu, men håber at der snart sker noget...

 

Jeg håber sandelig at du hurtig får al ud af kroppen så du hurtig kan blive gravid igen... 

 

:kram2  :kram2  :kram2  :kram2

 

Held og lykke :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh Tusind tak og mange gange i lige måde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev gravid ved IUI i februar og mistede omkring uge 9-10 - dog en MA. Der gik 6 uger før jeg ramte normal cyklus og er netop blevet gravid igen ved IUI i august i 3. forsøg efter MA.

Jeg håber det bedste for jer og føler med dig! Det er så sygt hårdt!!! :*

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh tak. Krydser fingre for dig, at den bliver der denne gang.

Jeg håber bare min cyklus blir normal snart

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min krop er åbenbart ik så hurtigt til at udskille det sidste..

Mit tal ligger på 20 og den skal under 10 og det har bare taget langtid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde også en sa først i august , venter stadig på mens.. Jeg har så PCO så kan ikk helt regne med mens

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER