Tinakp

Det første tigerspring .,..???

6 indlæg i dette emne

Skriver det lige her også

Lige et spørgsmål ang tigerspring - August er lige i dag trådt ind i sit første tigerspring - og han har sovet stort set hele dagen undtagen lige når han har spist...

Er der nogen børn der sover sig igennem eller skal jeg være bekymret for den kommende nat? ( jeg kan i teorien ik stille så meget op, men ville ønske at jeg ku slappe noget mere af når nu han endelig sover - han tog en go stræk i nat også)

I går skreg han til gengæld hele dagen ....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er meget forskelligt hvordan babyer reagerer tror jeg. Da Oskar tog sit første spring var det i forbindelse med første appetit spring og det mærkede vi mere til fordi han bare var sulten hele tiden. Men han sov godt og var sød og dejlig, så ingen gråd og utilfredshed her.

Til gengæld er vi i gang med 12 ugers springet nu. Øv for en opmærksomheds søgende baby. Gudskelov sover han igennem om natten stadig men i løbet af dagen har han kort lunte

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er meget forskelligt hvordan babyer reagerer tror jeg. Da Oskar tog sit første spring var det i forbindelse med første appetit spring og det mærkede vi mere til fordi han bare var sulten hele tiden. Men han sov godt og var sød og dejlig, så ingen gråd og utilfredshed her.

Til gengæld er vi i gang med 12 ugers springet nu. Øv for en opmærksomheds søgende baby. Gudskelov sover han igennem om natten stadig men i løbet af dagen har han kort lunte

Haha puha - jeg husker med gru de kære tigerspring. Min store pige reagerede meget voldsomt på dem alle.. Derfor kan jeg ik forstå hvis han skal klare det på denne måde...

Men i går havde han så en dag hvor han skreg hele dagen nærmest og sov ik. Så måske springet startede der og han tager en hviledag i dag ... Puha...

Held og lykke med 12 ugers springet - det er en fase, det er en fase, det er en fase...

Tak fordi du giver dit besyv med!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du set mit svar i baby smalltalk?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du set mit svar i baby smalltalk?

Hov det tjekker jeg lige ud!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså det er jo heller ikke sikkert at det passer lige på dato.

Med Freja fandt jeg fx ud af at det passede bedre med hendes faktiske fødselsdag end terminsdato efter de første par spring og har hørt om flere der har korrigeret med et par dage og så passer det.

Tænker det har noget at høre med hvor præcis terminsdatoen egentlig har været

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER