NadiaDP

Bedste og mest personlige dåb(/navngivning)sgave?

6 indlæg i dette emne

Ja, som overskriften siger;

Fik jeres børn, eller har i selv givet, den bedste og dyrebareste gave i dåb eller navngivning?

Ikke dyrebar, som i at den koster kassen, men som i at den er nær jeres hjerte?

Det må gerne være noget hjemmelavet også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min datter fik et guldkors der var lavet af noget af guldet fra mine forældres smeltede vielsesringe - dét synes jeg en unik skøn personlig gave

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en veninde, der er god til at tage billeder og blandt andet gav sig selv som fotograf på dagen. Det gav nogle virkelig vidunderlige billeder blandt andet af lige da V fik vand i håret :kuller Og så gav det ro, at hun tog billeder og at vi slet ikke behøvede at bekymre os om det :)

Derudover er "mine yndlingsgaver" ting, der faktisk har været lidt pricy: Bronzeafstøbning af hans hånd og fod, forsølvning af første sut, og dåbsramme med indgraveret data. Det hele står fremme og jeg nyder det HVER dag :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah fik sådan en plade fra www.memozz.dk den er jeg sindssyg glad for. Hvor man kan indsætte nye brikker for hver gang der sker noget nyt fx lære at gå , trille, alder vægt osv som en form for barnets bog. Den står fremme hele tiden og ser samtidig smuk ud den er gået rent ind i mit moderhjerte som hele tiden giver mig mulighed for at kigge på den hele tiden samtidig med jeg følger med i hans udvikling . Synes virkelig konceptet er genialt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uhh, der er så mange at vælge imellem. Men nogle af dem jeg har oplevet, som jeg synes var bedst var f.eks. de personlig smykker. En gang en halskæde som var lavet med små elementer fra mor & fars liv - når barnet blev voksen kunne alle de forskellige historier så fortælles. Herudover en pude som var påtrykt hænder, fødder og andet sjovt for søskende. Den sidste jeg har oplevet var en video der var optaget igennem hele den periode hvor manden forsøgte at fri til konen, i perioden de forsøgte at blive gravide og i perioden hvor omkring fødslen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde et guldkors som jeg selv fik til min dåb af min gudmor. Det har min ældste søn fået. Og så fik jeg et guld hjerte af min mormor. Det har min yngste søn fået.  Om de bliver glad for det, når de bliver voksne, det ved jeg ikke. Men det kan jo smeltes om til en vielsesring en gang:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER