Alina89

Amnestop-piller - erfaringer?

8 indlæg i dette emne

Som i måske hsr læst, stopper vi amningen herhjemme. Har nogle dage nu her hvor vi har kørt flaske og amning - af hensyn til den lilles mave.

for at sikre produktionen stopper - har jeg fået udskrevet dostinex, og vil egentlig bare høre jeres erfaringer - hvis der sidder nogle derude? Nogle gode råd?

Jeg tager første pille imorgen tidlig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har kun fået dem lige efter fødslen, men der stoppede de fint mælken..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået begge piller på en gang. Dog lige efter fødslen. De stopper produktionen pænt hurtig, men har dog lækket i en del uger efterfølgende. Dog ikke ret meget og kun når jeg har sovet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De virkede fint ved mig da jeg fik dem. Jeg havde så kun meget minimalt af mælk, men skulle have dem for en sikkerheds skyld. Jeg fik dem ikke ved nr. 1 - og der var min mælkeproduktion også lig nul.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar. Jeg fik også at vide ved lægen at en kur måske ikke var nok - men at jeg gerne måtte malke det ud der sad.. Tænker det hjælper mig en smule at vi ikke kører kold tyrker fra den ene dag til den anden, men at der er trappet lidt ned :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik dem, og det gik fint. Jeg havde nogle knuder og spændinger, men med stram sportsbh, varme bade, massage og varmepude på gik det væk af sig selv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog pillen, og min læge anbefalede minimal udmalkning det første døgn. Fordi det kun vanskeliggøre processen. Så jeg tog kun det værste tryk - og de var MEGET spændte! Dagen efter var mine bryster stort set tomme og flade

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres råd og erfaringer piger. 

Det er nu 6 timer siden sidste amning og første pille er taget for nogle timer siden - nu må vi se hvad der sker. Jeg har taget en for lille ammebh på og en stram top udenover :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER