Bolsin

Smalltalk

83 indlæg i dette emne

Nogen gange siger min mave en klikkelyd, når lillebror spjætter/sparker :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var et smut forbi min læge i går, for at få det sidste på plads i forhold til min sygemelding (der var åbenbart gået kuk i det :rolleyes ) Han sagde med et lumsk smil, at han regner med at vi får en lille påskebaby.

Men hvis min krop er lige så tåbelig som sidst, så skal det nok ende med at jeg går over tid alligevel...

Påskebaby, det er jo lige om lidt! Spændende :hep

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det går langsomt her! Men veerne gør til gengæld ret ondt:) Nu har de kommet med 3 til 10 minutters mellemrum i 24 timer, og de bliver i hvert fald ikke mindre smertefulde. Håber der sker noget mere snart!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det går langsomt her! Men veerne gør til gengæld ret ondt:) Nu har de kommet med 3 til 10 minutters mellemrum i 24 timer, og de bliver i hvert fald ikke mindre smertefulde. Håber der sker noget mere snart!

Håber sådan for dig, at det snart tager til. Har du snakket med fødegangen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er lillebror kommet til verden. Det blev til moderkageløsning og kraftig blødning, med et meget akut kejsersnit til følge. Det var skræmmende og gjorde utroligt ondt, men alle er ok nu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det går langsomt her! Men veerne gør til gengæld ret ondt:) Nu har de kommet med 3 til 10 minutters mellemrum i 24 timer, og de bliver i hvert fald ikke mindre smertefulde. Håber der sker noget mere snart!

Uhhh!!! Den første i vores terminsgruppe!!! Håber der snart er godt gang i den!

Held og lykke! :bd :bd :bd :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er lillebror kommet til verden. Det blev til moderkageløsning og kraftig blødning, med et meget akut kejsersnit til følge. Det var skræmmende og gjorde utroligt ondt, men alle er ok nu!

Hov, havde ikke set dit sidste oplæg :blush

Stort tillykke med lillebror! :wee :biglove Dejligt at høre i alle har det godt nu! Håber ikke det var en for hård fødsel og du snart kommer dig over den, både fysisk og psykisk :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det herinde? Ved Bolsin og Milivanili har født og Pumkins venter og venter ;)

Hvad med jer andre, hvordan går det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER