Bolsin

Smalltalk

83 indlæg i dette emne

Så er MD veloverstået! Alt så fint ud! Men kunne ikke få et fint profilbillede da han hele tiden puttede sig ind til moderkagen, håber han er en puttefis :kuller

Hvor fedt, at det er veloverstået. Det betyder bare så meget! 

 

:7himmel  Det er så hyggeligt, når man får et glimt af deres personlighed. Her lå han også hele tiden og puttede sig ind til moderkagen, og han puttede på præcist samme måde som jeg bedst kan lide det.  :kuller Åh, de små væsner altså! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har også været til MD, for nogle uger siden. Alt var fint, og det var stadig en dreng:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med jer? Her går tiden bare hurtigt. Synes det går meget hurtigere denne gang, end med den første, hvilket vel nok er naturligt. Jeg har det stadig fint, bortset fra smågener som halsbrand og mange opvågninger om natten. Også går jeg på barsel om 14 dage!

Hvordan har I det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det egentlig ok, selv om jeg glæder mig til det er overstået. Har en del halsbrand, og så sætter mit bækken en vis begrænsning for hvor langt jeg kan bevæge mig - omkring 2 km er min smertegrænse. 

 

Jeg synes også tiden går vildt hurtigt, jeg kan i hvert fald godt begynde at stresse over, at vi stadig mangler seng, puslebord og 1000 småting. Men der er 2 måneder endnu, så det skal nok gå. Vil bare gerne snart have det på plads :p 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tiden er fløjet afsted indtil nu, men fra i dag er jeg sygemeldt med mit bækken, så jeg forestiller mig at det hodt kan gå hen og blive lidt kedeligt for mig her i den sidste del af graviditeten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv med bækkenproblemer! Men måske er det rart nok at der er kommet ro på med sygemelding. Jeg går selv på barsel 8 uger før termin, så har kun lidt over en uge tilbage på arbejdet! Det føles underligt, men bliver nok også dejligt:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tiden er fløjet afsted indtil nu, men fra i dag er jeg sygemeldt med mit bækken, så jeg forestiller mig at det hodt kan gå hen og blive lidt kedeligt for mig her i den sidste del af graviditeten.

Du kommer bare forbi. Er hjemme hele næste uge, og kan alligevel ikke gå ret mange steder :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste dag idag inden barsel! Dete r bare tiltrængt.

 

Jeg har været nærmest konstant forkølet de sidste måneder, jeg er TRÆT, sover så dårligt om natten pga. halsbrand.

Vi har INTET klar til baby og det stresser mig.

 

Så glæder mig til afslapning, middagslure, krea projekter og bare gøre klar. Det bliver så dejligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh må indrømme jeg er misundelig på jer der allerede skal på barsel nu, synes der er lidt for længe til påske=barsel...

Til gengæld rejste jeg sidste gang i går med arbejde, har været alt for meget væk, mandag kom jeg hjem fra NYC og var afsted igen onsdag og kom hjem igen i går aftes. Men nu er rejsekort slut så det føles næsten som barsel ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så nåede jeg 34+0. Lidt syret at tænke på at vores søn blev født 3-4 uger fra nu, altså da jeg var 37+5. Synes også jeg begynder at glæde mig lidt til at lillebror kommer ud af maven. Især nætterne er ikke så sjove mere, får åndenød og ondt af at ligge i sengen, til trods for at jeg ligger halvt siddende op....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg runder 35+0 i morgen. Glæder mig til at være færdig. Er lidt træt af at være så inaktiv, og ikke rigtig have noget valg. <_< Glæder mig til at kunne bevæge mig frit igen. Og selvfølgelig til at holde ham, snuse til ham, og til at se Karla sammen med ham :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en stille gruppe vi er :)

 

Da jeg aldrig får lagt billeder op herinde, ville jeg lige pippe om at jeg mest er aktiv på Instagram under ceciliepil :)

 

Er i andre begyndt at gøre klar til babys ankomst?

 

Arbejdede hjemmefra i dag og det har jeg udnyttet til at få vasket de første, sengetøj, lift, ammepude og babyrede :yay Så er man ligesom igang! Selv om der er 6 uger til termin og jeg egentlig havde i sinde at vente med alt til barsel om 2 uger, synes jeg nu det er rart at få lidt fra hånden.

 


 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er rimeligt klar her hjemme. Men der var heller ikke så meget at ordne, nu hvor det er 2.gang. Vi har fået sengen hjem, men den er ikke samlet endnu. Vi skal lige have rykket rundt i soveværelset og stuen inden. Det bliver nok næste weekend. Ellers mangler vi bare at pakke hospitalstaskerne færdigt og købe småting som lidt flere stofbleer, cremer osv.

Jeg har 3 uger til termin i dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er også sådan rimelig klare. Får en lillebror, og har en dreng i forvejen, så alt tøjet kan jo genbruges. Jeg er dog gået i gang med at sy forskellige ting til lillebror. Har syet en babynest, er i gang med at sy "barnevognstæppe", og skal have købt ind til en uro jeg vil lave til ham. Håber jeg når det inden han vil ud. Slimproppen begyndte at gå for nogle dage siden, men i går gik den definitivt. Med vores første barn gik den enten aftenen inden eller samme dag som fødslen gik i gang, så jeg er lidt spændt. Ved dog godt at der kan gå uger endnu, men... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er også sådan rimelig klare. Får en lillebror, og har en dreng i forvejen, så alt tøjet kan jo genbruges. Jeg er dog gået i gang med at sy forskellige ting til lillebror. Har syet en babynest, er i gang med at sy "barnevognstæppe", og skal have købt ind til en uro jeg vil lave til ham. Håber jeg når det inden han vil ud. Slimproppen begyndte at gå for nogle dage siden, men i går gik den definitivt. Med vores første barn gik den enten aftenen inden eller samme dag som fødslen gik i gang, så jeg er lidt spændt. Ved dog godt at der kan gå uger endnu, men... :)

 

Spændende at slimproppen er gået allerede :) Hvornår er det egentlig præcis at du har termin? For i din status ud for dine indlæg står der 17-11-2013 og det går jeg ligesom ud fra må have været storebrors terminsdato? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende at slimproppen er gået allerede :) Hvornår er det egentlig præcis at du har termin? For i din status ud for dine indlæg står der 17-11-2013 og det går jeg ligesom ud fra må have været storebrors terminsdato? :)

Hehe, har helg glemt at rette det! Det burde være rettet nu! Har termin d.08.04.:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, har helg glemt at rette det! Det burde være rettet nu! Har termin d.08.04. :)

 

Haha, ja nu ser det mere tidssvarende ud ;)

 

Ja så er der jo lige lidt tid til terminen endnu. Så kan jeg da godt forstå, at det er lidt spændende og måske lidt nervepirrende, hvis den allerede går nu, taget i betragtning af at du fødte næsten umiddelbart efter sidste gang. For så måtte han vel gerne lige blive derinde bare lidt endnu :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er også sådan rimelig klare. Får en lillebror, og har en dreng i forvejen, så alt tøjet kan jo genbruges. Jeg er dog gået i gang med at sy forskellige ting til lillebror. Har syet en babynest, er i gang med at sy "barnevognstæppe", og skal have købt ind til en uro jeg vil lave til ham. Håber jeg når det inden han vil ud. Slimproppen begyndte at gå for nogle dage siden, men i går gik den definitivt. Med vores første barn gik den enten aftenen inden eller samme dag som fødslen gik i gang, så jeg er lidt spændt. Ved dog godt at der kan gå uger endnu, men... :)

Du ender sikkert med at føde som den første i gruppen.;)

Jeg har ingen tegn, bare en masse gener. C er opsat på, at han kommer inden termin, så jeg bliver fodret med ananas og hindbærbladte. Ikke fordi vi som sådan tror på det, men det skader jo heller ikke. :p

Jeg ville rigtig gerne være lidt mere kreativ, men jeg kan ikke rigtig overskue at skulle ud og købe ind til det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, jeg tvivler. Har sikkert jinxet det nu, og kommer til at gå 14 dage over tid... Jeg holder en knap på dig Pumpkins, eller Bolsin. Pumpkins, du har jo termin 6 dage før mig, og Bolsin, du har så vidt jeg husker en stor basse i maven, som allerede står fast i bækkenet. Spændende bliver det uanset.

Ananas? Det har jeg ikke tænkt på. Elsker ananas og har en liggende i køkkenet. Tænker jeg spiser den i morgen. Mums!

Mht. kreativitet så er det unægteligt nemmere når man har materialerne tilgængeligt. Jeg har imidlertid en masse stof etc. efterhånden, og finder mest projekter hvor jeg kan bruge lidt forskellige små stykker stof. Har faktisk også brugt noget af denne barselsperiode på at rydde op i mine kreating, så nu er der system i alle materialer :) Er der noget specielt du kunne tænke dig at lave?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, jeg tvivler. Har sikkert jinxet det nu, og kommer til at gå 14 dage over tid... Jeg holder en knap på dig Pumpkins, eller Bolsin. Pumpkins, du har jo termin 6 dage før mig, og Bolsin, du har så vidt jeg husker en stor basse i maven, som allerede står fast i bækkenet. Spændende bliver det uanset.

Ananas? Det har jeg ikke tænkt på. Elsker ananas og har en liggende i køkkenet. Tænker jeg spiser den i morgen. Mums!

Mht. kreativitet så er det unægteligt nemmere når man har materialerne tilgængeligt. Jeg har imidlertid en masse stof etc. efterhånden, og finder mest projekter hvor jeg kan bruge lidt forskellige små stykker stof. Har faktisk også brugt noget af denne barselsperiode på at rydde op i mine kreating, så nu er der system i alle materialer :) Er der noget specielt du kunne tænke dig at lave?

Jeg kan ikke engang prale af at have så mange ideer til det kreative. Kommer nok ikke uden om at skulle sy underkjole til dåben (tror ikke lilla duer til en dreng :p), og så måske en sengerand..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke engang prale af at have så mange ideer til det kreative. Kommer nok ikke uden om at skulle sy underkjole til dåben (tror ikke lilla duer til en dreng :p), og så måske en sengerand..

Det er da nogle gode ideer. Jeg bruger meget internet DIY-s og Pinterest til inspiration. Har du kigget på Laralils side? Der er en del gode opskrifter:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var et smut forbi min læge i går, for at få det sidste på plads i forhold til min sygemelding (der var åbenbart gået kuk i det :rolleyes ) Han sagde med et lumsk smil, at han regner med at vi får en lille påskebaby.

Men hvis min krop er lige så tåbelig som sidst, så skal det nok ende med at jeg går over tid alligevel...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da nogle gode ideer. Jeg bruger meget internet DIY-s og Pinterest til inspiration. Har du kigget på Laralils side? Der er en del gode opskrifter:)

Semgerand har jeg syet før, og underkjolen bliver syet efter den, vi har nu.

Bruger også Pinterest en del :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var et smut forbi min læge i går, for at få det sidste på plads i forhold til min sygemelding (der var åbenbart gået kuk i det :rolleyes ) Han sagde med et lumsk smil, at han regner med at vi får en lille påskebaby.

Men hvis min krop er lige så tåbelig som sidst, så skal det nok ende med at jeg går over tid alligevel...

Det lyder altså spændende. Jeg gad godt det der med en påskebaby.. Meeeen tror nu også jeg går over tid..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var til jm i dag og han står langt nede og fuldstændig fast! Så det er da gode tegn. Glæder mig dog sådan til at få barsel fra tirsdag af så han skal altså ikke komme alt for tidligt ;)

Spændende med den slimprop milivanili!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER