Bolsin

Smalltalk

83 indlæg i dette emne

Eeeej, tillykke!!! Længe siden

Tak tak! Ja det er ikke meget jeg giver lus fra mig herinde... Men jeg følger lidt med, også hos dig og tænkt på dig og håbet med dig til scanningerne. Jeg kommenterer dog ingen steder da jeg synes det er sådan lidt enten eller og jeg har desværre ikke/vil ikke bruge den tid det tager at være ordentlig med hos alle dem jeg gerne ville følge :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen og tillykke, Tinkerbell! Kan godt huske dog fra den gang du fik James. Jeg har også en søn fra 2013, han bliver 2 år lig om lidt. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med jer! Jeg ville lige melde mig på banen :)

Nu er min graviditet offentliggjort, så jeg tænkte det kunne være hyggeligt at finde en gruppe med andre der har termin i april :)

Jeg hedder Cecilie, er 24 år gammel og har termin d. 21/04 :) det er vores første barn vi venter.

Glæder mig til at følge med i jets graviditeter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med jer! Jeg ville lige melde mig på banen :)

Nu er min graviditet offentliggjort, så jeg tænkte det kunne være hyggeligt at finde en gruppe med andre der har termin i april :)

Jeg hedder Cecilie, er 24 år gammel og har termin d. 21/04 :) det er vores første barn vi venter.

Glæder mig til at følge med i jets graviditeter :)

Velkommen til :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons

Mange tak ☺️☺️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogle 2. Gangs gravide herinde som har mærket liv? Jeg er 17+3 i dag og er ikke sikker på jeg har mærket noget endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogle 2. Gangs gravide herinde som har mærket liv? Jeg er 17+3 i dag og er ikke sikker på jeg har mærket noget endnu.

Jeg er 2.gangs-gravid og har faktisk mærket liv fra jeg tror 14. uge. Men det afhænger vel også af moderkagens og barnets placering etc? Tænker ikke du behøver at være bekymret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogle 2. Gangs gravide herinde som har mærket liv? Jeg er 17+3 i dag og er ikke sikker på jeg har mærket noget endnu.

Jeg tror jeg har mærker liv fra omkring 14+, min jordemoder var sikker på at det var det... Men tror det kan være helt normalt ikke at mærke før 17-18 selv om det er 2. Gang...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kønsscanning i dag!!! Er så spændt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kønsscanning i dag!!! Er så spændt :yay

Spændende! Vi skal på fredag:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror jeg har mærker liv fra omkring 14+, min jordemoder var sikker på at det var det... Men tror det kan være helt normalt ikke at mærke før 17-18 selv om det er 2. Gang...

mærker du liv hver dag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogle 2. Gangs gravide herinde som har mærket liv? Jeg er 17+3 i dag og er ikke sikker på jeg har mærket noget endnu.

Jeg mærkede det første gang ret tidligt, og mærker masser af liv hver dag nu. Jeg er 17+5 i dag.

Hvordan ligger din moderkage?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er kønsscanningen overstået.

Det er en dreng! :):):):)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er kønsscanningen overstået.

Det er en dreng! :):):):)

Stort tillykke! Det virker som om der kommer en del april-drenge til gruppen :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var til kønsscanning i onsdags! Vi skal også have en dreng

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mærker du liv hver dag?

Stort set. Men har fx sket ikke mærket noget i dag, så nå James er puttet prøver jeg lige at drikke en masse isvand og ligge ned, kan nogen gange være svært at mærke hvis man aldrig slappet af ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også en dreng her!!! Tænkt at jeg skal have to drenge, mig som slet ikke så mig som drengemor :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også en dreng her!!! Tænkt at jeg skal have to drenge, mig som slet ikke så mig som drengemor :lol

Tillykke! Jeg har det på nøjagtig samme måde, havde aldrig troet at jeg ville få kun drenge:) Vi planlægger at det her bliver vores sidste barn. Men det er super. Jeg tænker, at det bliver skønt med to brødre der kan lege (og sloges...) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort set. Men har fx sket ikke mærket noget i dag, så nå James er puttet prøver jeg lige at drikke en masse isvand og ligge ned, kan nogen gange være svært at mærke hvis man aldrig slappet af ;)

Min moderkage ligger bagud eller foran, jeg kan aldrig huske det. Men den ligger sådan at der går lidt flere uger Før man kan mærke spark udenpå. Tror jeg har mærket små spark nu, men ikke hver dag. Stadig kun når jeg slapper af om aftenen. Glæder mig meget til vi skal til md scanning d. 12 :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke! Jeg har det på nøjagtig samme måde, havde aldrig troet at jeg ville få kun drenge:) Vi planlægger at det her bliver vores sidste barn. Men det er super. Jeg tænker, at det bliver skønt med to brødre der kan lege (og sloges...) :)

Må indrømme jeg blev skuffet, men vil bare gerne have alt og ikke gå glip af noget, er det så meget forlangt? :badgirl :D

Anyway, gør mig de samme tanker, tror det bliver super med to brødre, tror de får meget glæde af hinanden!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min moderkage ligger bagud eller foran, jeg kan aldrig huske det. Men den ligger sådan at der går lidt flere uger Før man kan mærke spark udenpå. Tror jeg har mærket små spark nu, men ikke hver dag. Stadig kun når jeg slapper af om aftenen. Glæder mig meget til vi skal til md scanning d. 12 :-)

Har du været til MD? Vi skal først d. 2 dec, glæder mig til den forhåbentlig er veloverstået!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MD scanning i dag! Glæder mig sådan til den forhåbentlig er veloverstået, så kan man rigtigt begynde at slappe af!

Har i andre været afsted?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MD scanning i dag! Glæder mig sådan til den forhåbentlig er veloverstået, så kan man rigtigt begynde at slappe af!

Har i andre været afsted?

 

Var afsted for snart 3 uger siden, da jeg var 19+5. Håber du får en god oplevelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du været til MD? Vi skal først d. 2 dec, glæder mig til den forhåbentlig er veloverstået!

Ja vi var afsted d. 12.

Alt er helt i orden og jeg mærker baby hver dag nu :)

 

Så jeg er mere rolig nu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er MD veloverstået! Alt så fint ud! Men kunne ikke få et fint profilbillede da han hele tiden puttede sig ind til moderkagen, håber han er en puttefis :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER