Bolsin

Smalltalk

83 indlæg i dette emne

Jeg tænker, at jeg næppe kan være den eneste med april-temin...?

 

Nu har vi i hvert fald en tråd til smalltalk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med graviditeten :D jeg har selv termin i April, og det er første gang så jeg er super nervøs.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med graviditeten :D jeg har selv termin i April, og det er første gang så jeg er super nervøs.

Tillykke til dig også :)

 

Dette er min 2. graviditet. Jeg har også David fra september 2012 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også termin i april 2016 - det er også mit første barn og tror stadig ikke helt at det er gået op for mig, selvom vi nu har vidst det i 3 uger!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med det til jer alle :-)!

Jeg har også termin i april 2016. Og jeg er gravid med min første guldklump. Det endnu er meget uvirkeligt for både min kæreste og jeg, og jeg håber at 1. graviditets undersøgelse om et par uger, kan få det hele til at føles mere virkeligt. 

Samtidig med at det føles uvirkeligt, er jeg også bare så bekymret for at der skal gå noget galt undervejs..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 2. gangs gravid med termin 2. april

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en god ide med en smalltalk-tråd :-) . TILLYKKE til jer allesammen. Jeg er også med på aprilterminen med barn nummer 2 - har en datter fra december 2013. Hvor dejligt med alt den babylykke, eller... Det bliver dejligt, når vi er forbi de første uger med kvalme ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er det kun de første uger man går med kvalme ??? jeg var virkelig nervøs for at det ville blive værre med tiden ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i dag måtte opgive at have almindelige bukser på :blink Måtte knappe op, lyne ned og sætte en elastik i bukserne da jeg var på arbejde :D På hjemturen smuttede jeg i H&M hvor jeg fik købt mig et par ventebukser, så jeg kan klare mig igen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hører vel også til her, selv om der er tvivl om terminsdato. Enten ligger den sidst i marts, eller i start april. Jeg tror selv start april er mest sandsynligt, men min læge synes vi skal gå ud fra sidste menstruation, så jeg ikke kommer for sent til NF. Så kan det være jeg kommer for tidligt, men det er vel bedre end for sent... Tillykke til jer alle sammen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er det kun de første uger man går med kvalme ??? jeg var virkelig nervøs for at det ville blive værre med tiden ..[/quote

Kvalmen går for de fleste over efter 1. Trimester, men der er desværre undtagelsee.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i dag måtte opgive at have almindelige bukser på :blink Måtte knappe op, lyne ned og sætte en elastik i bukserne da jeg var på arbejde :D På hjemturen smuttede jeg i H&M hvor jeg fik købt mig et par ventebukser, så jeg kan klare mig igen ;)

Overvejer også ventebukser allerede, kan ikke holde ud at noget presser på maven. BHerne er jeg for længst vokset ud af, så har fundet ammeBHerne frem :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hører vel også til her, selv om der er tvivl om terminsdato. Enten ligger den sidst i marts, eller i start april. Jeg tror selv start april er mest sandsynligt, men min læge synes vi skal gå ud fra sidste menstruation, så jeg ikke kommer for sent til NF. Så kan det være jeg kommer for tidligt, men det er vel bedre end for sent... Tillykke til jer alle sammen

TILLYKKE og velkommen til :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået forstoppelse <_< Det er ellers ikke noget jeg normalt kæmper med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået forstoppelse <_< Det er ellers ikke noget jeg normalt kæmper med.

Den kunne jeg have skrevet <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for tips, Justme! Jeg er også begyndt at have forstoppelse. Derudover jernmangel, konstateret hos læge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige på besøg :)

Mange kan klare det med en kiwi om dagen, vindruer el. lign, men jeg tager Magnesia DAK efter godkendelse hos både læge, JM og apotek, fordi det andet simpelthen ikke er nok, selvom jeg tager Aminojern :)

Må se om jeg kan få fingrene i det :super tak for tip!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I sidste uge synes jeg at jeg fik mere energi og kvalmen aftog lidt, men denne uge er det bare slemt igen. Måske fordi jeg var på besøg ved mine forældre hele weekenden og så kan man bare ikke slappe af på samme måde som når man er hjemme. Har I det også sådan at det er vigtigt at lade op i weekenden, så man kan klare en ny lang arbejdsuge?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er NF overstået. Fine tal, og jeg er så 13+4, og ikke 12+6. Termin d.08.04.16!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er NF overstået. Fine tal, og jeg er så 13+4, og ikke 12+6. Termin d.08.04.16!

Tillykke! Og fedt at blive sat et par dage frem. Det gør ventetiden lidt Kortere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke! Og fedt at blive sat et par dage frem. Det gør ventetiden lidt Kortere :)

Tak! Ja, det er utrolige at nogle få dage kan føles af så meget:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er NF overstået. Fine tal, og jeg er så 13+4, og ikke 12+6. Termin d.08.04.16!

TILLYKKE, hvor er det dejligt - og smart lige at få graviditeten forkortet en uges tid :-). Jeg skal til NF på fredag og er mega nervøs.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vil jeg gerne melde mig på banen her også :) Nu er det endelig offentligt, så selv om min BK tid er begrænset så er det nu hyggeligt at følges med andre.

Jeg hedder Cecilie og venter barn d. 19 apr 2016. Vi har James fra maj 2013.

Glæder mig til at følges med jer! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vil jeg gerne melde mig på banen her også :) Nu er det endelig offentligt, så selv om min BK tid er begrænset så er det nu hyggeligt at følges med andre.

Jeg hedder Cecilie og venter barn d. 19 apr 2016. Vi har James fra maj 2013.

Glæder mig til at følges med jer! :D

Godt at se dig herinde :yay Bliver spændende at følges!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt at se dig herinde :yay Bliver spændende at følges!

Tak skal du have! Ja det bliver sjovt! Har jo luret med herinde hele tiden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER