Gagamel

Barnevogn? Odder vs. Stork

17 indlæg i dette emne

Erfaringer søges.

Jeg er helt skudt i Odder Classic med x-Dream stel. Men nu er jeg blevet anbefalet den nye barnevogn fra Stork, og har været ude og se den i dag.

Jeg er ikke overbevist, men den er fin!

Er her mon nogen der har erfaringer med disse barnevogne?

Jeg modtager gerne positivt og negativt om både Odder og Stork :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

vi har en odder med x-dream stel og har været rigtig glade for den, den var nem at håndtere og nem at klappe sammen når den skulle i bilen. det var udfra det vi valgte den da jeg ikke er så høj og den skulle være nem for mig at håndtere men stadig have et langt liggemål. så kan klart anbefale odder... :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det var mig der skulle vælge mellem de to modeller, så havde jeg klart valgt Stork. Den virker mere velovervejet i selve stellet, kan klappes mere sammen (kasse og lift kan også slåes sammen) og så er det en noget anden pris. Ellers tror jeg ikke der er den store forskel, det er jo dn Odder-mand der har designet Stork.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det var mig der skulle vælge mellem de to modeller, så havde jeg klart valgt Stork. Den virker mere velovervejet i selve stellet, kan klappes mere sammen (kasse og lift kan også slåes sammen) og så er det en noget anden pris. Ellers tror jeg ikke der er den store forskel, det er jo dn Odder-mand der har designet Stork.

Kasse og lift kan også klappes sammen på Odder ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har stork - og indtil videre kan jeg kun anbefale den :) Vores baby er dog kun 16 dage idag - så det er selvfølgelig begrænset hvor meget den har sku stå model til, endnu :)

 

Vi går meget på, noget ujævne stier og det er den perfekt til. Den er ikke så "blød" i affjedringen som fx emmaljunga.. Det er selvfølgelig en smagssag, men til vores behov er det en god ting.. 

 

Og så elsker jeg hvor nem den er at håndtere når den skal i bilen, og hvor lidt den kan fylde. Vi har stationcar, så pladsen var ikke et reelt behov - men det er fedt at vi kan have både barnevogn og hundens transportkasse bag i bilen, uden problemer.

 

Jeg skal dog nok lige tilføje at vi slet ikke har set på odder - men forelskede os hovedkuls i stork med det samme :biglove Så har ikke rigtig noget sammenligningsgrundlag i den retning..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kasse og lift kan også klappes sammen på Odder ;)

Ej lige så meget som på Stork?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej lige så meget som på Stork?

Vores Odder kasse kan i hvert fald blive tyndere end madrassen :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores Odder kasse kan i hvert fald blive tyndere end madrassen :p

Fedt fedt! Det vidste jeg ikke!:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej lige så meget som på Stork?

Ja, de kan klappes fuldstændig sammen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores Odder kasse kan i hvert fald blive tyndere end madrassen :p

Men jeg synes ikke det er så let at klappe den sammen. Man skal virkelig bruge kræfter for at vippe de der stænger ned. Vi har aldrig brugt det.

Til gengæld skulle vi pille alle fire hjul af hver gang den skulle pakkes i bilen (vi har en golf - ikke stationcar) og det er virkelig surt. Nu har vi købt et andet mærke med drejelige forhjul, og der er SÅÅÅ skønt. Der er plads bag i bilen med alle hjul på:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men jeg synes ikke det er så let at klappe den sammen. Man skal virkelig bruge kræfter for at vippe de der stænger ned. Vi har aldrig brugt det.

Til gengæld skulle vi pille alle fire hjul af hver gang den skulle pakkes i bilen (vi har en golf - ikke stationcar) og det er virkelig surt. Nu har vi købt et andet mærke med drejelige forhjul, og der er SÅÅÅ skønt. Der er plads bag i bilen med alle hjul på:)

Hmm, jeg vil skyde på, det tager to min at pakke kassen og liften sammen hos os :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores Odder kasse kan i hvert fald blive tyndere end madrassen :p

Odder Zip? Hvordan slår du kassen sammen? Jeg kam simpelthen ikke se hvordan vores skulle kunne slås sammen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Odder Zip? Hvordan slår du kassen sammen? Jeg kam simpelthen ikke se hvordan vores skulle kunne slås sammen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal tage madrassen af. Fra den ene side i kassen til den anden sider der 2 bøjler. De kan skubbes ind mod midten og kassen kan trykkes flad, da det er " "stivere"der gør kassen stiv. Haha sikke en forklaring ;)

God beskrivelse :p jeg vil også sige, at vores tager to min at splitte ad i atomer og det samme at samle igen når vi låner bil :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været i babysam i dag og kigge på Odder i dag.

DEN KAN GODT VÆRE I BILEN :loveshower:

Så nu skal vi bare bestemme os for farve, stel osv. Og så får baby en odder at ligge i <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal tage madrassen af. Fra den ene side i kassen til den anden sider der 2 bøjler. De kan skubbes ind mod midten og kassen kan trykkes flad, da det er " "stivere"der gør kassen stiv. Haha sikke en forklaring ;)

Haha, tak! Jeg er med på hvad du mener:) Jeg må skille vognen ad i aften, nu er jeg jo nysgerrig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gagamel: Tillykke med valget:) Den vogn skal I nok blive glade for!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER