Krydderpigen

HCG-niveau

28 indlæg i dette emne

Vi går også på Trianglen og er glade for det :) - Det skal nok blive godt :)

 

Knus

Blev du bedt om at holde dig i ro efter iui ? For jeg skal på arbejde i morgen både før og efter iui.. og de sagde på klinikken at det var ikke noget problem. Hvor at jeg har hørt fra andre på feks Copenhagen fertility center at de anbefaler at man holder sig i ro resten af dagen.. !! ringer lige til klinikken og spørger dem ad idag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Blev du bedt om at holde dig i ro efter iui ? For jeg skal på arbejde i morgen både før og efter iui.. og de sagde på klinikken at det var ikke noget problem. Hvor at jeg har hørt fra andre på feks Copenhagen fertility center at de anbefaler at man holder sig i ro resten af dagen.. !! ringer lige til klinikken og spørger dem ad idag...

 

Jeg er blevet bedt om at gøre præcis som jeg plejer - Og er blevet gravid 3 ud af 5 forsøg på Trianglen. - Dog vil jeg ikke anbefale at stå på ski fx. - det gjorde jeg da jeg var 8 uger henne efter 1. forsøg og der mistede jeg. - Men altså, de siger, at det ikke har noget med det at gøre, men tror ikke jeg tager chancen igen, når vi skal af sted her i uge 7 - jeg bliver bare på hotellet med mine studie-bøger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er blevet bedt om at gøre præcis som jeg plejer - Og er blevet gravid 3 ud af 5 forsøg på Trianglen. - Dog vil jeg ikke anbefale at stå på ski fx. - det gjorde jeg da jeg var 8 uger henne efter 1. forsøg og der mistede jeg. - Men altså, de siger, at det ikke har noget med det at gøre, men tror ikke jeg tager chancen igen, når vi skal af sted her i uge 7 - jeg bliver bare på hotellet med mine studie-bøger :)

Det kan jeg godt forstå. at du hellere vil holde dig i ro. For selv om det måske ikke var det der har forårsaget din MA, så kan man ikke leve med tanken. :) 

Jeg er lige blevet insemineret idag. Har lidt murren i hele underlivet.. men okay har jo også ægløsning nu.. så nu må jeg bare vente spændt. :)

 

Held og lykke med den lille spire.. Håber du bliver her på siden lidt endnu og fortæller hvordan det går :) 

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER