blomst27

Neonate- hvilken model

7 indlæg i dette emne

Hejsa

 

Vi skal til at have en ny babyalarm, og vil gerne have en neonate denne gang.

Men hvilken model? den nyeste BC6900 koster 1500 kr, og den der hedder 5800 koster 1000kr, men så er der en 6500 også som vist koster 1145- er de nyere markant bedre?

:help :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uh jeg lurer lige med - står i samme situation :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt 5800, den er super god.

Der er ikke talk back funktion eller mulighed for flere børne enheder, men det var ikke nødvendigt for os.

5800 er vist også lidt mindre end 6500 og 6900.

Jeg købte i øvrigt vores på pixizoo med rabatkode (pixizoo10) og fik 10% rabat :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også 5800. Min meget nørdede mand fandt frem til, at drt var den bedste, selvom det ikke var den dyreste :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også 5800. Vi er virkelig glade for dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Súper! Mange tak for jeres tilbagemeldning- der er alligevel en forskel på 500kr på 5800 og 6800 og altså talk back har vi nu men bruger ikke fordi C bliver bange ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men flere børneenheder kunne selfølgelig være relevant hvis man fik flere børn? Hm....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har 6500D, og er super glade for den - men tror faktisk vi ville have det på samme måde med 5800D, fordi den eneste sådan reelle forskel på de 2, er vidst muligheden for at koble flere baby-enheder på samme forældre-enhed samt talk-back funktionen - og de 2 ting bruger vi ikke.

Eneste årsag til at vi købte 6500D var at den netop der var på tilbud i ønskebørn, så den kostede mindre end 5800 - og så tog jeg den billigste!

Men jeg er KÆMPE tilhænger af de elektroniske kanaler som ikke skal indstilles og ikke kan gå i andres kanaler. Den har bare virket 100 % upåklageligt i de hvad... 6 mdr vi har haft den.

Før havde vi en ældre Padwico - det var noget ægte bras!

Helt enig i ovenstående! Der er dog ekstra batteritid på 6500, men ellers er der ikke den store forskel o dagligdagen:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER