Susanne

Klinik Amager/Indre by

11 indlæg i dette emne

Jeg har en veninde med PCO, der går i behandling (Pergotime og IUI), men ikke er tryg ved sin gynækolog og rigtig gerne vil skifte.

Hun bor på Amager og har desværre ikke bil, så det er udelukket, at hun kan gå hvor jeg gik i Bagsværd :(

 

Er der nogen herinde, der kan anbefale et godt sted på Amager/Indre by og helst uden al for lang ventetid?

 

:help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har været hos en gyn på amagerbrogade som jeg var glad for. Mener hun hedder Astrid...

Dog ikke i forbindelse med behandling...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været hos en gyn på amagerbrogade som jeg var glad for. Mener hun hedder Astrid...

Dog ikke i forbindelse med behandling...

Det kræver jo lidt, at det er en gyn der laver fertilitetsbehandling og dem er der desværre ikke så mange af :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hun kan godt Være lidt hård og kontant hende Astrid synes jeg. Måske er jeg bare følsom :-)

der ligger en inde på højbroplads. Godt nok er han mand, det er der måske nogen der ikke kan lide? Men han hedder Jens stenderup (mener jeg :-)). Ham har jeg Været meget glad for. Han er sympatisk og forklarende. Jeg er ikke 100% sikker op han laver fertilotetsbehandlinger. Men er næsten sikker:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun kan godt Være lidt hård og kontant hende Astrid synes jeg. Måske er jeg bare følsom :-)

der ligger en inde på højbroplads. Godt nok er han mand, det er der måske nogen der ikke kan lide? Men han hedder Jens stenderup (mener jeg :-)). Ham har jeg Været meget glad for. Han er sympatisk og forklarende. Jeg er ikke 100% sikker op han laver fertilotetsbehandlinger. Men er næsten sikker:-)

Sjovt, jeg synes simpelthen hun var så sød! :) Jo, lidt kontant, men jeg syntes, hun var sjov. Og hun var simpelthen så optaget af, om det gjorde ondt på mig (skulle have taget biopsier for celleforandringer..)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det siger vist bare noget om hvor meget sådan noget handler om kemi - det er umuligt at forudsige! :)

 

Tak for input i hvert fald. Min veninde har ringet til Copenhagen Fertility Center i dag og har fået en tid allerede på fredag, så nu håber vi det er rigtigt for hende!

 

Igen tak :tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Svend Lindenberg (på CFC) er Danmarks førende PCO ekspert.... Han har en lidt spøjs humor, men han ved hvad han laver... Har selv gået inde hos ham i næsten 4 år med min PCOS og det var også meningen at han havde skullet hjælpe os med baby hvis vi ikke havde nået at klare det selv....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det siger vist bare noget om hvor meget sådan noget handler om kemi - det er umuligt at forudsige! :)

 

Tak for input i hvert fald. Min veninde har ringet til Copenhagen Fertility Center i dag og har fået en tid allerede på fredag, så nu håber vi det er rigtigt for hende!

 

Igen tak :tak

Håber, at det bliver godt for hende :) Har efterhånden primært hørt skidt om CFC :unsure , men det er jo ekstremt individuelt, hvordan man oplever et behandlingssted... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber, at det bliver godt for hende :) Har efterhånden primært hørt skidt om CFC :unsure , men det er jo ekstremt individuelt, hvordan man oplever et behandlingssted... :)

Jeg går hos CFC og får en rigtig god behandling. De står også for verdenskongressen i IVF i disse dage i København.

Håber det er gået godt for hende :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også gode erfaringer med CFC, men det er helt rigtigt, at det er en lidt speciel humor, man møder der. Det synes jeg dog bare kan være med til at tage lidt af nervøsiteten af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER