Guest

Sko-garderobe til efterår og vinter

9 indlæg i dette emne

Hey piger. Jeg har brug for hjælp.

Adam (fra juni 14) er ved at vokse ud af sine lukkede sko (et par fra Ecco) og jeg er i tvivl om hvad jeg skal købe til ham nu.

Efterår og vinter er jo trods alt ikke så langt væk, men hvad skal han egentlig bruge af fodtøj hen over efterår og vinter? Han går meget sikkert, ja løber faktisk næsten. Hans fødder er lidt brede fortil og han har en ret høj vrist. Ecco har siddet som malet på.

Hjælp en nybegynder? :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis han er tæt ved at vokse ud af skoene,så må det blive endnu et par sko :) Vinterstøvlerne er så varme og jeg ved, at vores DP først tager dem i brug når kulden for alvor melder sig- sidste år mener jeg først hun fandt dem i november/tæt ved december :) Me. Var i Vinterstøvlerne fra Ecco hendes første vinter, siden har vi prøvet Superfit og Bundgaard, jeg regner med hun skal have fra Bundgaard igen i år, de er perfekte til hendes fod nu. Men det allerførste år var det Ecco :)

Edit: Me. Er fra juli 12, så hun havde ppreewalkers fra juni-august, i september måtte vi ud at købe "rigtige" sko med bund til hende, for der gik hun stabilt og var også så småt begyndt at forsøge løb, det bed var kort tid vi måtte bruge dem (ret irriterende :rolleyes) men det var nødvendigt :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi brugte sidste år vinterstøvler fra RAP, de lave, og der var både lynlås og snøre = rigtig god støtte. (Fra august '13). Indtil da havde vi nogle lukkede sko, mener faktisk de var fra Ecco.

I år får hun et par nye sko til efteråret, medmindre hun stadig kan passe dem fra foråret (angulus). Og tror det bliver rap igen til vinter. Som hun stadig kan passe - hun har brugt 22/23 i et år nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi brugte sidste år vinterstøvler fra RAP, de lave, og der var både lynlås og snøre = rigtig god støtte. (Fra august '13). Indtil da havde vi nogle lukkede sko, mener faktisk de var fra Ecco.

I år får hun et par nye sko til efteråret, medmindre hun stadig kan passe dem fra foråret (angulus). Og tror det bliver rap igen til vinter. Som hun stadig kan passe - hun har brugt 22/23 i et år nu :)

De vinterstøvler er bare fantastiske til de små!!

Men er enig med de andre i at han må få et par sko før vinterstøvlerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah har lige faaet nye sko(som jeg havde koebt paa bud i efteraaret og lagt til side til formaalet). Enig, sko it is, selvom det kan vare kort tid, han bruger dem. 

 

Derudover faar Noah et par hoeje RAP med velcro og et par vintergummistoevler fra Bundgaard til vinterbrug og hjemmesko, selvfoelgelig. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vitus er også lige vokset ud af sko, sandaler og gummistøvler købt for 3 mdr siden med 1,5 cm voksetillæg! WTF?! Men har været heldig at finde sandaler og sko på sommerudsalg til hhv 200 og 150 kr. Måske kan du også finde et godt "restetilbud"? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige købt vinterstøvler til Laurids, da de var på tilbud. Købte 2 par, er par, der var lidt for store, og nummeret endnu større

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ioevrigt bred fortil er lige, hvad Noah er og saa ved jeg ikke, om han ogsaa har hoej vrist... 

 

Men der er det godt med noget, der kan spaendes flere steder med velcro eller ganske enkelt med snoere. 

 

Noah havde smaabitte foedder til start, men nu er de aegte, danske andefoedder, saa han skal gerne have noget fra RAP - eller Bundgaard. Angulus er paent, men dyrt og saa er RAP lige det billigere og er desuden kromfrit hele vejen igennem. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes både vinterstøvler og sko er nødvendigt. Jeg ville hvert fald ikke undvære sko hen over vinteren.

Til Theodors første vinter med vinterstøvler havde han et par korte RAP med velvro. Jeg vil til en hver tid anbefale de korte støvler til de små.

Min mand var meget skeptisk. Han havde en forestilling om der ville komme sne ind og alt muligt. Men det skete altså ikke ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER