Posted August 14, 2015 synes vi har gjort et kup idag.. vi har købt flyverdragt, termostøvler og skiundertøj til lucas til 500 kr i sport24outlet ... vi sparede 850 kr.. det synes jeg ihvertfald er et kup... :D Nu mangler vi bare en vinterjakke hvis jeg ellers kan finde nogen jeg kan lide og til en rimelig pris... det var bare lige et tip herfra. Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 16, 2015 synes vi har gjort et kup idag.. vi har købt flyverdragt, termostøvler og skiundertøj til lucas til 500 kr i sport24outlet ... vi sparede 850 kr.. det synes jeg ihvertfald er et kup... :D Nu mangler vi bare en vinterjakke hvis jeg ellers kan finde nogen jeg kan lide og til en rimelig pris... det var bare lige et tip herfra. Hvilke mærker har de af flyverdragter ? :-) Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 16, 2015 synes vi har gjort et kup idag.. vi har købt flyverdragt, termostøvler og skiundertøj til lucas til 500 kr i sport24outlet ... vi sparede 850 kr.. det synes jeg ihvertfald er et kup... :D Nu mangler vi bare en vinterjakke hvis jeg ellers kan finde nogen jeg kan lide og til en rimelig pris... det var bare lige et tip herfra. Jeg så det godt lige I reklamerne, tror hellere vi må tjekke det ud :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 17, 2015 vores hedder zigzag tror jeg det var.... men de har forskellige, men det er kun et mærke der er med i tilbudet.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 23, 2020 Du kan også finde mange gode tilbud på vintertøj i udsalget her https://lillepip.dk/collections/udsalg Share this post Link to post Share on other sites