Big time BK

Forsinket mens og negativ test

4 indlæg i dette emne

Hej,

Jeg er ny herinde - men har brug for at dele mine frustrationer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja ;)

Mens er ikke altid stabil efter p-piller. Heller ikke selvom den har været punktlig de første par cykli :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt forstå, at det er frustrerende at vente - vi er mange, som på et eller andet tidspunkt har været i din situation :-) . Men tror heller ikke der er andet at gøre, end at væbne dig med tålmodighed. Enten kommer mens eller også vil prøverne med tiden blive positive, en blodprøve vil ikke ændre på resultatet, kun lindre din utålmodighed ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey Big time bk...

Jeg stod i præcis samme situration for et par måneder siden..

Jeg havde også haft stabil cyklus, de første 6 måneder efter jeg havde smidt mine p-piller. Jeg gik og så over tid. Da jeg var gået en uge over, med negative teste, besluttede min kæreste og jeg at tage til lægen for at blive testet..

Den var også negativ.

Så jeg tog hjem igen og fik til sidst følsen af, at jeg faktisk bare håbede på at jeg fik min mens, så jeg kunne komme videre, istedet for at gå og stresse over det.

Jeg endte med at gå 11 dage over tid, og var bare lykkelig for at det kom til sidst.

Så se tiden an, men lad være med at få dine forhåbninger for højt op. Man ender bare med at blive ked af det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER