girly1988

Taske til dp

13 indlæg i dette emne

Hvad bruger i af taske til DP ?

Tænker jeg vil købe en taske hvor vi kan have de ting i som skal med i DP ?eller hvad gør man egentlig ?

Synes jeg er lidt forvirret omkring DP start og hvad han skal have med derhen osv...men godt jeg har god tid til at få styr på det i ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi bruger en pose til vuggestuen. Meget fancy :D

Han har dog lige fået den fineste taske fra Blafre i fødselsdagsgave, så den skal vi til at have i brug, de dage der ikke er så meget der skal flyttes rundt med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde det hele i en sportstaske. Det fungerede fint. Lige til at stille om mandagen og luge til at tage med hjem igen om fredagen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde det hele i en sportstaske. Det fungerede fint. Lige til at stille om mandagen og luge til at tage med hjem igen om fredagen :)

:ditto

Jeg har også set nogle have pusletasken med som taske :) Jeg vil dog ikke undvære pusletasken, så som sagt bruger vi en mindre sportstaske :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Igen tak girly for alle de gode spørgsmål :kiss :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ahh ja self en sports taske der kan det hele være i. Havde bar tænkt en pose men overtøj osv fylder godt. Og vores taske vi bruger som pusle taske vil jeg ikke undvære når lillebror kommer ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Igen tak girly for alle de gode spørgsmål :kiss :)

Så lidt har Tusind dumme spørgsmål fordi jeg ikke selv lig kan tænke logisk pt Haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så lidt har Tusind dumme spørgsmål fordi jeg ikke selv lig kan tænke logisk pt Haha

Idet mindste får du tænkt spørgsmålene jeg sidder vare lalala og tænke ingen kloge tanker så bliver sådan Gud det var da klogt tænkt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger en stor 'plastik' (det der hårde/slidstærke noget' pose fra Pomp de Lux. Giver det mening? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen institutioner vil ikke have alm plastikposer som taske - af kvælningsfare.

Men et indkøbsnet, eller sådan en fast pose som Louise skriver om er rigtig fine :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger også en pompdelux pose, den har helt perfekt str med håndtag, og der kan "stå" ting i pga bunden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Caroline havde en rygsæk til skiftetøj, derudover var der en kasse hvor vi lagde overtøj med mere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En af de der store tasker man køber i søstrene grene - det er nok lidt a la pomp de Lux!

Og så er skiftetøjet i pose og huer og vanter i pose med en poseklemme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER