Elisamus

Hvor langt har i til dp/vs

31 indlæg i dette emne

Vi har 2 biler og det er på vejen mod mit arbejde. Jeg kan bare ikke få et konkret svar om vi kan få dp plads her i byen, Jov fik det svar at der ikke er plads lige nu men han håbede da han havde bedre nyheder til mig i slutningen af måneden. WTF ?!? Hvad kan jeg bruge det til? Der er mangel på dp plads her i byen så de har søgt om at få en 3. Her i byen og det er så det han referere til men de må jo vide allerde nu om de har en der kan starte til 1/9 som planen vist er, det andet kan jeg ikke bruge til noget. Så når vi ikke kan få i byen så må vi jo kører til nibe og vælger vi nibe by så er der 15 min, denne dp jeg har fundet ligger lige udenfor nibe by og der er 20 min. Men sidder så os og tænker men hvad så til vinter? Bliver vi ikke trætte af det, åh hvorfor fanden kan vi ikke bare få en dp plads her i byen?

Ja det gør jo det hele RIGTIG bøvlet :(

Men hvis kemien er god og du ALLIGEVEL skal forbi så er det jo underordnet. Men hvis du har skiftende arbejdstider så er det en kende mere bøvlet.

Men hvis i vælger hende udenfor Nibe så er der ro på og det er altså også rigtig rigtig vigtigt! Hvor skal hun i bhv? Kan i selv etablere en kontakt dertil? Lege på legepladsen i weekenden, besøge dem nogle gange inden bhv start? Finde jævnaldrende i byen og lave legeaftaler?

Vi startede jo total på bar bund her i Vildbjerg! Nu er Mie heldigvis ved at skabe relationer og er mere og mere tryg!!! Så det handlede om en overgang, selvom om det var ÅNDSVAGT hårdt så er hun ikke mærket for livet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg møder fast 7.36-15.00

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi får mellem 10 og 15 min i bil og en afstand på cirka 9 km...da der ikke er ledig plads her i byen...så vi søger om overflytning næste år hvis det er muligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ca. 200m til dp, og det er deeejligt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores DP ligger lige for enden af vores vej så 1 min på cykel og 5 min på gåben :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores DP er næsten i vores baghave, det tager 1 min i bilen og 3 minutter på gåben. Vores BH er 2 minutter væk i bilen og 5-7 minutter på gåben, vi kører begge forbi på vej på job :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER