Maj 2014

Vejen tilbage til min gamle krop

82 indlæg i dette emne

69,0 håber virkelig på 68,x i morgen. Det går ikke rigtig ned af mere, men i det mindste stiger vægten ikke i december.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi igang med pb2. Min mand har smidt mine P-piller ud og jeg fik mens i går. Det er spændende hvor hurtigt det går den her gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

68,9

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay :yay :yay til både PB og vægt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

PB er lige blevet pauset i minimum en cyklus. Mine timer som privatdagplejer tæller åbenbart ikke med i mit regnskab fordi de mener timelønnem er for lav. Så når min mand er i praktik 37 timer om ugen de næste 3 mdr vil jeg ikke kunne arbejde der, så jeg ville skulle arbejde for mange timer til at vi tror på, at det ville kunne lade sig gøre. Vi er meget hjemme sammen, så det kommer til at føles som en evighed vi er væk fra hinanden bare de 37 timer. Jeg har jo vores datter på 13 mdr hjemme, så det er udelukket at arbejde mens manden er afsted.

Det minder mig om at a-kassen skal have et kald i morgen.

Det er bare så irriterende at jeg ikke er barselsberettiget. Jeg læser hf enkelt fag hjemmefra med en 1-årig. Jeg bliver student til sommer med et snit på over 9 uden jeg har ganget op, jeg arbejde også lidt på et plejehjem og er privatdagplejer 15 timer om igen. Helt ærligt så synes jeg altså at jeg bidrager til samfundet og nu ville vi ovenikøbet bidrage med endnu en samfundsborger, men må vente fordi jeg ikke arbejder nok !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

68,2 kg. Er mega stolt og så glad. Tænk at jeg tager mig mit i julen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER