Maj 2014

Vejen tilbage til min gamle krop

82 indlæg i dette emne

Krydser fingre ;) og hurra for chokoladekiksekur ;)

Ja haha så sært at jeg tabte mig ved at spise chokoladekiks, når nu jeg altså til hverdag spiser utrolig mange grøntsager og altid har gjort det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har du fået svar på prøverne? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du fået svar på prøverne? :)

Nej der går nogle dage, så får først svar en gang i næste uge. Håber virkelig tallene er som de skal være. Så skal jeg bare overbevise manden om, at vi skal have en mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej der går nogle dage, så får først svar en gang i næste uge. Håber virkelig tallene er som de skal være. Så skal jeg bare overbevise manden om, at vi skal have en mere.

Nå øv :(

I sådan nogle tilfælde er jeg skadet af at jeg arbejder på et hospital hvor de fleste prøver tager under 6 timer at få svar på.

Men jeg krydser fingre :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå øv :(

I sådan nogle tilfælde er jeg skadet af at jeg arbejder på et hospital hvor de fleste prøver tager under 6 timer at få svar på.

Men jeg krydser fingre :kram2

Tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

70,0 nu er der præcis 6 kg til før graviditet vægt. Det skal nok kunne lade sig gøre, jeg håber bare inderst inde at manden er klar på en mere inden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit ene levertal er stadig forhøjet. Jeg har lyst til at råbe røv! Det er kun faldet med 7 på 6 mdr og det er stadig 13 forhøjt. Så er der altså langt igen med den hastighed. Øv. Jeg tænker det er fordi jeg er for tyk men 70 kg come on, så tyk er jeg da heller ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit ene levertal er stadig forhøjet. Jeg har lyst til at råbe røv! Det er kun faldet med 7 på 6 mdr og det er stadig 13 forhøjt. Så er der altså langt igen med den hastighed. Øv. Jeg tænker det er fordi jeg er for tyk men 70 kg come on, så tyk er jeg da heller ikke.

Hmm, hvad siger sagkundskaben om at nedbringe tallet hurtigere? Skal det være normalt, før du må blive gravid igen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, hvad siger sagkundskaben om at nedbringe tallet hurtigere? Skal det være normalt, før du må blive gravid igen?

Det ved jeg ikke rigtigt. Lægen skrev tilbage i dag at tallene er faldet stødt og at jeg gerne må vkive gravid igen, men de vil gerne se tallene blive normale, så skal have det taget igen om en måned. Jeg tænker jeg fortsætter med at klø på ned vægttabet og passe på mig selv, så går der nok og så tror jeg virkelig jeg skal passe på med at tage på i en ny graviditet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min krop blev maks belastet sidst. Min datter blev født 38+3 blev sat igang 38+0 pga det med leveren og hun vejede 4808 g og var 56 cm og jeg er en lille kvinde på 163 cm og kort overkrop.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har taget en lille smule på igen. Øv. At ville tabe sig er røv. Det er altså kedeligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

69,9 jeg kan næsten ikke få armene ned over at jeg nu er under 70 kg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Flot klaret :glad

Tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

69,6 yay !!!! Det går den rigtige vej. Jeg er begyndt at spise avokado hver dag og når jeg får lyst til en snack tager jeg en gulerod. Dog var jeg på date med manden i går og der røg en del slik i biffen, men havde sparet kalorier op i løbet af dagen så jeg kunne tillade mig at spise slik.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sejt gået :respekt Åh, det er bare så stort, hver gang der står et nyt og mindre tal forrest på vægten :yay Mentalt set betyder det så meget, selvom forskellen måske reelt set er mindre end et kilo. Sådan er det i hvert fald for mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sejt gået :respekt Åh, det er bare så stort, hver gang der står et nyt og mindre tal forrest på vægten :yay Mentalt set betyder det så meget, selvom forskellen måske reelt set er mindre end et kilo. Sådan er det i hvert fald for mig :)

Sådan har jeg det også. Det betyder så meget det 6 tal. Det er næsten fjollet.

Tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

69,2 i dag, det er så godt. Nu er jeg snart under 69 og kun 5 kilo fra mit første mål

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min vægt sagde 69,7 i morges. Det er altså svært at tabe sig i december og så med tigerramt tumling. Men vægten sige i det mindste 69,x så det er jo markant bedre end det har været.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

69,4

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Snart under 69 :)

Det ville være dejligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

69,1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER