Maj 2014

Vejen tilbage til min gamle krop

82 indlæg i dette emne

Så sagde vægten 71,2 det går den rigtige vej

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

71,1 efter bad uden tøj på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er weekendens 2 fødselsdage overstået. Der skal vidst gåes en lang tur i morgen for at kompensere inden vores datter fylder 1 år på søndag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vægten sagde 70,8 på trods af to fødselsdage. Jeg er så stolt af mig selv. Puh nu er der ikke langt til at jeg er under 70 kg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:glad sejt

Tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

70,6 i morges

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

70,5 så satser på at jeg er under 70 kg på søndag til min datters 1 års fødselsdag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

70,5 så satser på at jeg er under 70 kg på søndag til min datters 1 års fødselsdag.

:glad hep!

Jeg skal have mig vejet i morgen (en uge efter fødsel) og have vurderet skaderne :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:glad hep!

Jeg skal have mig vejet i morgen (en uge efter fødsel) og have vurderet skaderne :rolleyes

Det er sikkert ikke så slemt. Jeg havde først tabt de der obligatoriske kg man taber efter fødslen 14 dage efter tror jeg. Så gik der vidst bare for meget barselshygge i den.

Tak for hep. Desværre kan ingen i min familie se jeg har tabt mig, kun min mand og mig selv, men vi er også de vigtigste

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vægten sagde 70,7 i morges øv altså !!!! Nå men i dag har jeg gået 2 km med min datter på ryggen i bæreselen, det må give noget med sådan 12 ekstra kilo på ryggen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

70,4

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser ud til at det går den rigtige vej for dig! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser ud til at det går den rigtige vej for dig! :glad

Det gør det, desværre bare meget langsomt, men det er jo i virkeligheden også det sundeste. Nu er der kun 6,4 kg til min vægt inden graviditet. Det er da realistisk. Jeg vil ikke tage på i julen! Det er mit mål. Jeg nægter at tabe mig ydeligere for så at tage det på til jul.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo langsommere det går, jo nemmere er det også at holde vægten... :) sys det lyder som en god plan at holde vægten hen over julen og så gi den en skalle i det nye år! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo langsommere det går, jo nemmere er det også at holde vægten... :) sys det lyder som en god plan at holde vægten hen over julen og så gi den en skalle i det nye år! :glad

Jeg håber der ryger et par kilo mere inden jul, men jeg vil bare ikke stå bagefter og skulle tabe ekstra fordi jeg spiste for meget i julen. Det er altså øv. Kan se på maven at det er bedst at det går langsomt. Ellers kan huden ikke følge med og den er altså rigeligt slatten i forvejen fordi den blev så stor under graviditeten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber der ryger et par kilo mere inden jul, men jeg vil bare ikke stå bagefter og skulle tabe ekstra fordi jeg spiste for meget i julen. Det er altså øv. Kan se på maven at det er bedst at det går langsomt. Ellers kan huden ikke følge med og den er altså rigeligt slatten i forvejen fordi den blev så stor under graviditeten.

Ja kroppen skal jo helst kunne følge med... Så må du jo i gang med opstramning for mavens skyld ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja kroppen skal jo helst kunne følge med... Så må du jo i gang med opstramning for mavens skyld ;)

Jeg tror ikke det vil virke. Huden nederst på maven er ødelagt af for meget stræk. Jeg er kun 163 og har kort overkrop og amilia vejede 4808 g og var 56 cm. Jeg lignede en elefant med mange babyer i maven.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke det vil virke. Huden nederst på maven er ødelagt af for meget stræk. Jeg er kun 163 og har kort overkrop og amilia vejede 4808 g og var 56 cm. Jeg lignede en elefant med mange babyer i maven.

Lidt skal det nok hjælpe! Og så skulle lever vist nok hjælpe huden med at trække sig sammen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lidt skal det nok hjælpe! Og så skulle lever vist nok hjælpe huden med at trække sig sammen...

Puh har ikke lyst til at spise lever

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh har ikke lyst til at spise lever

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min vægt svinger mellem 70,4 og 70,7 det er som om den ikke vil under 70,4. Det er frustrerende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

70,3 i dag, så jeg skal åbenbart bare blive sur og spise chokolade kiks så virker det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik taget mine levertal i dag da vi var til 1 års undersøgelse med min datter. Det har været for højt siden uge 35 i graviditeten. Jeg har ikke fået det taget i 6 mdr tror jeg. Jeg håber det er normalt nu, for jeg vil virkelig gerne have et barn mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik taget mine levertal i dag da vi var til 1 års undersøgelse med min datter. Det har været for højt siden uge 35 i graviditeten. Jeg har ikke fået det taget i 6 mdr tror jeg. Jeg håber det er normalt nu, for jeg vil virkelig gerne have et barn mere.

Krydser fingre ;) og hurra for chokoladekiksekur ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER