Guest Majkat

Kender I denne hjemmeside?

17 indlæg i dette emne

Min kollega viste mig lige en helt genial hjemmeside www.sweetdeal.dk en side hvor man kan tjekke i sit eget område og se om de har skaffet et rigtig godt tilbud.

Jeg har fået 50% rabat på en lækker restaurant og i dag var der et tilbud hvor man fik 50% i en børnebutik.

Ja okay... det er selvfølgelig lidt lokkende fordi man nok bruge penge på noget man ellers ikke havde gjort, men jeg synes simpelthen det er fedt!

Gad vide hvordan mennskerne bag ved hjemmesiden tjener pengene hjem for at ha den?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja det er rigtig smart :)

Dette link er endnu bedre synes jeg, der er denne side og nogle andre samlet, så man kan se flere gode tilbud :)

Buxoffer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu vi er ved det... kan jeg da også lige anbefale denne side, hvor man kan komme på ferier og weekendture til max halv pris.... Det er altså også næsten for fristende :D

(og NEJ jeg er ikke involveret i firmaet på nogen måde... er bare begejstret for gode tilbud ;) )

Edit: Kan så se at denne side også er med på det link fra karama... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De første to der bliver nævnt er da det de havde i fjernsynet for nyligt..

Så dem tror jeg liiige jeg holder mig fra ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De første to der bliver nævnt er da det de havde i fjernsynet for nyligt..

Så dem tror jeg liiige jeg holder mig fra ;)

lyder som om de ikke har rent mel i posen eller hvad ????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kollega viste mig lige en helt genial hjemmeside www.sweetdeal.dk en side hvor man kan tjekke i sit eget område og se om de har skaffet et rigtig godt tilbud.

Jeg har fået 50% rabat på en lækker restaurant og i dag var der et tilbud hvor man fik 50% i en børnebutik.

Ja okay... det er selvfølgelig lidt lokkende fordi man nok bruge penge på noget man ellers ikke havde gjort, men jeg synes simpelthen det er fedt!

Gad vide hvordan mennskerne bag ved hjemmesiden tjener pengene hjem for at ha den?!

Jeg TROR det foregår således:

De kontakter et firma, og siger at de, for et (sikkert ret stort) beløb, kan garantere omtale, reklame og flere kunder i butikken....

Pengene bruger de så til at halvere prisen på en bestemt ting/ydelse fra firmaet, og resten ryger lige ind på hjemmesidens ejeres konto :)

Ved ikke helt om jeg har forklaret det ordentligt.... Men hjemmesiderne er en form for reklame-firmaer... Og alle vinder på det... Super smart fundet på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De første to der bliver nævnt er da det de havde i fjernsynet for nyligt..

Så dem tror jeg liiige jeg holder mig fra ;)

Den side jeg linker til, kender jeg hvert fald flere der har brugt, med stor succes.... (fx. MissingLink, der lige har været afsted på weekendtur, købt derinde)

Men jeg kender så ikke de 2 andre sider... Men de ligner nu denne side en del synes jeg... Konceptet er hvert fald det samme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den side jeg linker til, kender jeg hvert fald flere der har brugt, med stor succes.... (fx. MissingLink, der lige har været afsted på weekendtur, købt derinde)

Men jeg kender så ikke de 2 andre sider... Men de ligner nu denne side en del synes jeg... Konceptet er hvert fald det samme :)

Den du linker til har jeg aldrig hørt om før.. kun de to andre - med de der tilbud og løbetiden på dem ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Downtown.dk er efter samme princip, og de er fair nok, der har jeg fået flere ting fra ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De første to der bliver nævnt er da det de havde i fjernsynet for nyligt..

Så dem tror jeg liiige jeg holder mig fra ;)

Hvad bliver der sagt om dem? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er på vej i seng - så bare lige et hurtigt link..

Hvis igår ind på buxoffer som Karama linker til - er en af de første der står - sweetdeal... Og HER! er hvad kontant bla. skriver om dem!

Ja JEG ville ihvertfald ikke vælge og benytte mig af de to første link i tråden her.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det der lyder for godt til at være sandt......er det som regel ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først vil jeg lige sige, at det link jeg har lagt ind ikke er en salgsside i sig selv, det er bare en oversigt over de forskellige sider med rabatter :) Så hvis et af stederne ikke er helt fine i kanten, har det ikke noget at gøre med de andre sider. Det skriver de i hvert fald selv i bunden af deres side :)

Jeg har aldrig selv købt fra sweetdeal. Som jeg læser det link som Miss matilde, er der åbenbart tale om, at de ikke refundere ubrugte gavekort, der er udløbet, hvilket de vist skal ifølge reglerne. Men deres tilbud er vist reelle nok, altså forstår som at varerne/ydelserne findes, det er tilsyneladende det, at folk ikke når at indløse deres gavekort, der er problemet.

Downtown.dk og Takeoffer.dk har jeg tilgengæld brugt, og det fungerede fint. Jeg lod så heller ikke nogle af gavekortene udløbe, så jeg ved ikke, om de refundere pengene, hvis man ikke får brugt sit gavekort.

(jeg har forresten heller ikke nogen forbindelse til disse sider, udover at jeg har været kunde ved et par af dem :))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg TROR det foregår således:

De kontakter et firma, og siger at de, for et (sikkert ret stort) beløb, kan garantere omtale, reklame og flere kunder i butikken....

Pengene bruger de så til at halvere prisen på en bestemt ting/ydelse fra firmaet, og resten ryger lige ind på hjemmesidens ejeres konto :)

Nå ja selvfølgelig ... Som jeg selv skriver så er det jo noget udover det man normalt ville købe = mersalg til biksen.

I øvrigt har min kollega ikke haft problemer med de 3 ting hun har købt, så sålænge man holder sig indenfor de angivne tidsfrister ser jeg ikke nogle problemer.

Sjovt der er flere af den slags sider :-)

Ved ikke helt om jeg har forklaret det ordentligt.... Men hjemmesiderne er en form for reklame-firmaer... Og alle vinder på det... Super smart fundet på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov.. Fik så svaret midt inde i et indlæg... Dumme IPhone!

Jeg starter ved "nå ja ..." og slutter efter "sjovt der er flere af den slags sider"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har brugt sweetdeal et par gange og er fuldt tilfreds. Selvfølgelig skal man lige læse hvor længe tilbuddet løber inden man køber det så man ikke køber et gavekort til noget man først skal bruge næste år.

F.eks. købte jeg Nupo-startpakken derinde. Et par timer efter jeg havde tilmeldt mig tilbuddet fik jeg en mail med en kode og en mailadresse.

Sendte koden til mailadresset, fik et kontonr. og to dage senere var der pakke med posten :)

Har også brugt det til kosmetolog. Mail med et telefonnummer og en værdikode, ringede dagen efter og bestilte tid og skal i næste uge afsted og forkæles :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Downtown.dk er efter samme princip, og de er fair nok, der har jeg fået flere ting fra ;)

Vi har også brugt downtown.dk flere gange og det er altså smart!

Man får (selvfølgelig) ikke pengene refunderet, hvis gavekortet udløber, men med en løbetid på to mdr. er det vist også ens egen skyld, hvis man ikke får det brugt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER