FruOvervejelse

Søvncoach

13 indlæg i dette emne

Er der nogen, der kan anbefale en søvncoach i københavnsområdet?

Vi har brug for hjælp til A's lure i løbet af dagen, og de eneste jeg har hørt om, er det private barselshotel, men jeg ved ikke, om de er gode.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg følger en sovecoach på Facebook. Jeg synes hun virker fornuftig, men jeg har ikke selv brugt hende. Men prøv evt at søg efter hende, jeg mener bare siden hedder sovecoach. Hun hedder vist selv Jeanette.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen, der kan anbefale en søvncoach i københavnsområdet?

Vi har brug for hjælp til A's lure i løbet af dagen, og de eneste jeg har hørt om, er det private barselshotel, men jeg ved ikke, om de er gode.

De er fantastiske! Alle pengene værd! De kan bare noget magisk! Ring til Ditte og forkar jeres situation og hør hvilken løsningsmodel hun forslår jer ift hjemmebesøg/ophold etc.

Havde en pige der kun sov i gående ( med Barnevogn, vuggende i arme etc) og det var ganske forfærdeligt :( efter 10 min hos dem sov hun 2.5 timer i en stående barnevogn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg har også kun fantastiske erfaringer med Ditte :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen, der kan anbefale en søvncoach i københavnsområdet?

Vi har brug for hjælp til A's lure i løbet af dagen, og de eneste jeg har hørt om, er det private barselshotel, men jeg ved ikke, om de er gode.

Du skriver bare en pm hvis du har specifikke spørgsmål :) skal derhen igen her når nr2. Bliver født!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen, det lyder da simpelthen som om, det er det, jeg skal :)

Må jeg spørge, hvad de har gjort for jer? Jeg er nok lid skeptisk og tænker, det er hokus pokus :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen, det lyder da simpelthen som om, det er det, jeg skal :)

Må jeg spørge, hvad de har gjort for jer? Jeg er nok lid skeptisk og tænker, det er hokus pokus :blush

Nej nej intet hokus pokus

Altså 1. De sørgede for C var propmæt - sagde jeg havde ammet for en time siden, men nej hun skulle ammes igen- godt så-

Så blev hun lagt, brokkede sig, og de sagde shhh, shhhhh, vuggede 5 sek og lagde hende på siden ( man sover bedst på siden med fyldt mave) og så sov hun!!! Så vågnede hun efter 10 min og hun gjorde det samme igen- så sov hun i 2.5 timer- det lyder ikke af meget men de kan vitterlig noget specielt og slet ikke sammenlignligt med Sundhedsplejerske etc. Fik en struktur for dagen ift mad/søvn så vi havde allerede en rytme der ved 1 mdr alderen.

Men prøv at se testimonials på deres hjemmeside- vores er der også- noget med "nu sover Cecilia "

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej nej intet hokus pokus

Altså 1. De sørgede for C var propmæt - sagde jeg havde ammet for en time siden, men nej hun skulle ammes igen- godt så-

Så blev hun lagt, brokkede sig, og de sagde shhh, shhhhh, vuggede 5 sek og lagde hende på siden ( man sover bedst på siden med fyldt mave) og så sov hun!!! Så vågnede hun efter 10 min og hun gjorde det samme igen- så sov hun i 2.5 timer- det lyder ikke af meget men de kan vitterlig noget specielt og slet ikke sammenlignligt med Sundhedsplejerske etc. Fik en struktur for dagen ift mad/søvn så vi havde allerede en rytme der ved 1 mdr alderen.

Men prøv at se testimonials på deres hjemmeside- vores er der også- noget med "nu sover Cecilia "

Årh, jeg fik helt tårer i øjnene. :boo

Hvor mange dage var I der?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, jeg fik helt tårer i øjnene. :boo

Hvor mange dage var I der?

Af at læse mit testimonial? Ja jeg sgu ikke meget værd da jeg ankom der... Puha :( kunne jo aldrig hvile mig et sekund- skulle jeg vente ved et lyskryds vågnede hun.. Så mister man altså lidt lysten til det hele :( men vi har det SÅ godt nu- så total happy ending

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde det store sove hjemmebesøg men endte med kun at bruge halvdelen, brugte så resten af timerne til deres klog baby øvelser.

Det var bla Ditte der opdagede at Laura var låst i ryggen og sendte os til kiropraktor.

De har bare en anden tilgang til babyer og kigger på dem som hele mennesker og i stedet for at slukke små ildebrande kommer de ind til roden af problemet. Det er første gang jeg i vores forløb med vores datters sove og spise problemer føler jeg har fået svar på så mange indebrændte spørgsmål.

Og har følt det er ok at være kørt ned :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Af hjertet tak for anbefalingen om Ditte! :biglove Hun er fantastisk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velbekomme :) ja hun er et under!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Af hjertet tak for anbefalingen om Ditte! :biglove Hun er fantastisk!

Super! Var det også søvnen hos jer?

Hov- ser du har ændret navn :) håber de kunne hjælpe med dagslurene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER