skruk

at spare :)

494 indlæg i dette emne

Har lige handlet på nemlig.com til hele ugen for 800kr- der mangler lige toiletpapir ( som er sindsyg dyr der og en leverpostej og champignons som jeg glemte

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har lige handlet på nemlig.com til hele ugen for 800kr- der mangler lige toiletpapir ( som er sindsyg dyr der og en leverpostej og champignons som jeg glemte

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har godt nok smidt bonerne ud, men skal se om jeg ikke kan huske det meste af hvad jeg har købt i sidste uge.

Føtex:
Chiafrø  89,95 kr
Kafir limeblade  9,95 kr
Tahin  39,95 kr
Agurk  5 kr
Cherrytomater  12 kr
Rød spidskål  20 kr

Kirsebær 20 kr

Hindbær 20 kr
Frost spinat  10 kr
Frost bønner  10 kr
2x rejer  55,95 kr

2x Malaco familieposer 25 kr

2x buketter 30 kr

3x kort til gaver 30 kr


Spar:
Crisp Rolls  19,95 kr
Crisp'n wheat  14,95 kr
Finn Crisp  14,95 kr
1 kg skyr  20 kr

Philadelphia  18,95 kr

Rygeost  16,95 kr
Lurpak smør  20 kr
Cheasy fetaost  14,95 kr
Blåbær  12 kr

Broccoli  12 kr

Agurk  8 kr
Bladselleri  12 kr
2x porrer  10 kr

3x peberfrugt  15 kr

Aubergine  10 kr

2x avokado 12 kr
Citron  4 kr

2 æbler og 2 kiwi  10 kr

1 kg øko gulerødder
Frikadeller fra delikatessen  17,95 kr

2x torskerogn  25 kr
Pastella blomkålspasta  10 kr
Peanutbutter  25 kr

Kattegrus 8 L 14,95 kr

Bilanx kattemad 49,95 kr


Netto:
Hytteost  12,95 kr
Hamburgerryg  13,95 kr
Cheasy skæreost  55 kr
Skummetmælk  4,95 kr
Koldskål  14,95 kr
Micropopcorn  12,95 kr


Rema 1000:
2x hakket kyllingekød  30 kr
Kyllingebryst  20 kr

Smør (til bagning)  10,95 kr

Bagepulver 5,95 kr

Buræg 20 kr


Vejbod:
4 bk ribs (som der er lavet ribssaft, ribsgelé og ribsmuffins ud af) 80 kr

 

I alt 964,55 kr.

 

Jeg ved godt at jeg har brugt mange penge i denne uge, men til gengæld har jeg så også fået fyldt op i fryseren og det letter jo lidt på budgettet resten af måneden. Så i den er der masser af kød, grøntsager og brød. Det eneste jeg skal købe ekstra nu er letfordærvelige fødevarer, såsom skyr, hytteost, mælk og friske grøntsager.

Derudover har jeg haft aften/nattevagter hver dag de sidste tre uger og det kræver en stor madpakke hjemmefra. Prioriterer det fremfor at købe det i kantinen, samt haft spisende gæster fire dage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig over at vi lige har fået en større fryser, så dato kød kan ryge derned. Hvad mef pålæg kan det fryses?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig over at vi lige har fået en større fryser, så dato kød kan ryge derned. Hvad mef pålæg kan det fryses?

Det gør vi altid :) men bruger det kun 2, maks 3 dage optøet. Men fx skærer jeg leverposteg over i 2 dele, ellers når W ikke at spise det. Min netto har meget tit øko leverposteg til 5 kr :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig over at vi lige har fået en større fryser, så dato kød kan ryge derned. Hvad mef pålæg kan det fryses?

Det kan det sagtens

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør vi altid :) men bruger det kun 2, maks 3 dage optøet. Men fx skærer jeg leverposteg over i 2 dele, ellers når W ikke at spise det. Min netto har meget tit øko leverposteg til 5 kr :super

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg købt ind. Skulle gerne kunne holde så vi først skal handle i igen lørdag.

Det bærer præg af at jeg slet ikke har købt kød, da vi lige havde det hele i fryseren.

Og så afleverede jeg pant for 118,50.

Det kan ikke udelukkes at vi skal have fat i et rugbrød eller midt mælk inden lørdag.

cWsRjhP.jpg

qkLdOiu.jpg

Undertøjet fra Kvickly er til Theodor og var planlagt at købe. Jeg slap dog noget billigere end jeg havde regnet med, da det med spøgelser var sat ned til halv pris og jeg så valgte jeg selvfølgelig det frem for rumvæsner og brandbiler :D ;)

Pige bodyerne var også planlagt - og det er ikke løgn . To for 30 kr :super,

Intet impuls overhovedet. Jeg er vildt imponeret over mig selv.

Selvfølgelig kan man argumentere for at cola er unødvendigt, men det hjælper mig gennem min fortsatte kvalme. Jeg har dog ind til nu smidt penge efter Coca cola - denne gang nøjedes jeg med Harboe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig over at vi lige har fået en større fryser, så dato kød kan ryge derned. Hvad mef pålæg kan det fryses?

En stor fryser er guld værd.

Div pølser og kødpålæg kan sagtens fryses.

Mayo baserede "salater" kan ikke og leverpostej kan blive lidt underligt i konsistensen hvis det er en med lav fedtprocent, men f.eks. Fransk postej kan sagtens fryses.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En stor fryser er guld værd.

Div pølser og kødpålæg kan sagtens fryses.

Mayo baserede "salater" kan ikke og leverpostej kan blive lidt underligt i konsistensen hvis det er en med lav fedtprocent, men f.eks. Fransk postej kan sagtens fryses.

 

Min fryser er større end mit køleskab, men det passer jo meget gerne med mit hamstre-gemme gen :blush :lol Køber altid stort ind, hvis der er dato på kød samt tilbud på grøntsager. Jeg skal bare blive bedre til at bruge hvad der nu ligger i det :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fryser rugbrød...pålæg...smør...og der er ingen problemer.

Vores problem med fryser er vi tit glemmer hvad der er i den..Og når vi så tjekker op er det Self ikke lige hvad vi måske har lyst til...;-)

Vores fryser står ude i skuret hvor vi heller ikke gider gå ud så vi overvejer et fryseskab til inde i huset med det vi skal bruge i dagligdagen for at undgå for meget impuls og sådan :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg købt ind. Skulle gerne kunne holde så vi først skal handle i igen lørdag.

Det bærer præg af at jeg slet ikke har købt kød, da vi lige havde det hele i fryseren.

Og så afleverede jeg pant for 118,50.

Det kan ikke udelukkes at vi skal have fat i et rugbrød eller midt mælk inden lørdag.

cWsRjhP.jpg

qkLdOiu.jpg

Undertøjet fra Kvickly er til Theodor og var planlagt at købe. Jeg slap dog noget billigere end jeg havde regnet med, da det med spøgelser var sat ned til halv pris og jeg så valgte jeg selvfølgelig det frem for rumvæsner og brandbiler :D ;)

Pige bodyerne var også planlagt - og det er ikke løgn . To for 30 kr :super,

Intet impuls overhovedet. Jeg er vildt imponeret over mig selv.

Selvfølgelig kan man argumentere for at cola er unødvendigt, men det hjælper mig gennem min fortsatte kvalme. Jeg har dog ind til nu smidt penge efter Coca cola - denne gang nøjedes jeg med Harboe.

Hvor er du sej :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kom også hjem uden impulskøb :yay Og fik endda torsk på tilbud.

lusejutubuguhuce.jpg

Ved ikke om jeg kunne have sparet noget væk :chin:

Men leve for 800 kr. om måneden kunne jeg i hvert fald ikke :D

OG jeg har købet revet parmesan :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kom også hjem uden impulskøb :yay Og fik endda torsk på tilbud.

lusejutubuguhuce.jpg

Ved ikke om jeg kunne have sparet noget væk :chin:

Men leve for 800 kr. om måneden kunne jeg i hvert fald ikke :D

OG jeg har købet revet parmesan :p

Posen <_< ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Posen <_< ;)

Ah ja. Men jeg bruger dem faktisk til skraldeposer ;) Synes de er bedre end de der tynde, man kan købe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, jeg har en pinlig bon fra i dag :blush fyldt med impulskøb og jeg har kun købt ind til hvad vi manglede i dag - det er svært på camping synes jeg:

qo66n9.jpg

Jeg SKULLE have rugbrød, æg, citroner. Snolden er ups - vandet decideret dumt! Ærterne var ikke planlagt, men grøntsager er altid ok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ah ja. Men jeg bruger dem faktisk til skraldeposer ;) Synes de er bedre end de der tynde, man kan købe.

Låner du bøger på biblioteket? Der er gratis bæreposer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Låner du bøger på biblioteket? Der er gratis bæreposer :)

Ja, det gør jeg ^_^ Men der skal nok en del poser til :D

Det gode ved Remas poser er også, at de er lavet af genbrug

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Låner du bøger på biblioteket? Der er gratis bæreposer :)

Det er godt nok mange år siden poserne blev afskaffet på bibliotekerne i København.

I har det godt der ovre i Jylland....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er godt nok mange år siden poserne blev afskaffet på bibliotekerne i København.

I har det godt der ovre i Jylland....

De er stadig i Rødovre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er godt nok mange år siden poserne blev afskaffet på bibliotekerne i København.

I har det godt der ovre i Jylland....

Åbenbart :p vi har også billige huse :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åbenbart :p vi har også billige huse :p

Ja - jeg er dybt misundelig, mest på huspriserne, poserne overlever jeg fint uden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er stadig i Rødovre :)

I København n og nv ser de helt forkerte ud hvis man spørger om de har en pose...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er stadig i Rødovre :)

  

I København n og nv ser de helt forkerte ud hvis man spørger om de har en pose...

Og Vallensbæk :) Jeg tager dem nu ikke - jeg har altid en rygsæk med på biblioteket :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fryser rugbrød...pålæg...smør...og der er ingen problemer.

Vores problem med fryser er vi tit glemmer hvad der er i den..Og når vi så tjekker op er det Self ikke lige hvad vi måske har lyst til...;-)

Vores fryser står ude i skuret hvor vi heller ikke gider gå ud så vi overvejer et fryseskab til inde i huset med det vi skal bruge i dagligdagen for at undgå for meget impuls og sådan :-)

Vi skriver op på en tavle i køkkenet hvad der er i fryseren. Så ved vi altid hvad der er i ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER