Guest Smilla

Molo lagersalg ønskeliste

35 indlæg i dette emne

Hej Tøser.

Jeg var blandt de første der kom ind - alting lå pænt på bordene. Jeg strøg direkte til str. 92... men ingen Hjorte. Jeg spurgte endda en medarbejder der mente hun havde nogenlunde styr på hvad de havde - men ingen hjorte overhovedet. Heller ingen dalmatinere eller katte. Men der var babushka'er, og en del ret gamle print - altså så gamle at jeg har set dem på lagersalg for 2 år siden.

Beklager meget.

Jeg smider billeder ind af min fangst om lidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv, hvor ærgeligt - men tak fordi du kiggede!

Skulle du komme til at fortryde noget af dit 92'er køb må du liiiige sige til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt iorden ;)

Tak fordi du gad at kigge :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg måtte sortere kraftigt (fordi man bare kunne blive ved - hvis man altså ikke skulle betale for det alt sammen bagefter).

Men der er jo lagersalg indtil søndag - måske nogle andre kan kigge efter noget til jer. Der var i hvert fald en del babushka i den størrelse, og så også noget magueritte - og en masse søde kjoler (sådan nogle der ville være fede med et par lidt tætsiddende cowboybukser indenunder. Sorte med hvide stjerner - og sikkert en masse andet (gik selv efter langærmede trøjer, så kiggede ikke så meget på det andet).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåh, men hér kommer dagens moloindkøbsspam (må vist lave mer end 1 besvarelse eftersom der vist er et max antal billeder).

til mig selv fik jeg:

fleece str. 98 pige:

1289426007_resized.jpg

bluse str. 98 pige:

1289426014_resized.jpg

heldragter str. 80 dreng:

1289426020_resized.jpg

heldragter str. 86 dreng:

1289426027_resized.jpg

Bluse str. 98 dreng - det var godt nok lidt inden han rammer 98, men den var bare SÅÅÅ sød, har skrottet en del fine ting til fordel for denne:

1289426033_resized.jpg

og et pennalhus:

1289425945_resized.jpg

Til en fra min nov08 MG på BX:

str. 104 dreng:

1289425953_resized.jpg

1289425960_resized.jpg

1289425967_resized.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1289425984_resized.jpg

str. 104:

1289425972_resized.jpg

[b]til en anden fra min Nov08 MG på BX (med en større pige):

[/b]

str. 110:

1289425998_resized.jpg

str. 104:

1289425990_resized.jpg

str. 68:

1289426003_resized.jpg

til en tredje fra min nov08 MG på BX:

str. 92 og 104:

1289425978_resized.jpg

og til sidst til en fra min marts10 MG på MX:

str. 104:

1289425942_resized.jpg

1289425967_resized.jpg

til en fra min IRL MG til barselsgave:

str. 68 - købte kun den blå med stjerner og den hvide med stjerner:

1289425933_resized.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis nogen har lyst til at shoppe lidt ekstra aftager jeg gerne:

Dreng:

Haj bluse str 116

Lastbil t-shirt str 116

Eller lignende fedt print i den str

Pige:

Tullesæt str 104 (Print lige meget da nattøj)

Margurit kjole eller bluse str 98 / 104

Leggins stjerne eller lignende str 104

;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne også godt bruge haj trøjer i str 116 og 110 hvis der er nogen der skal afsted ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw nogle FINE ting du fik købt der Rieke, og tak fordi du kiggede efter dådyrprint til os andre, det var rigtig sødt af dig <3 Så venter jeg bare til det kommer på udsalg eller på ts :)

Jeg ELSKER elsker elsker regnbueprintet!!! Har et rigtig fedt sæt til Emilie i pigeudgaven og jeg kunne ikke lade være med at købe regnbue-vinterjakken, som hun har på nu her....det er SÅ FLOT!

Jeg er forøvrigt også helt vild med de mangefarvede ministjerner på hvid baggrund som du har billede af på det sidste foto.

HVIS der er nogen der skal til Molo lagersalg vil jeg MEGET gerne købe en body, bluse og bukser med de ministjerner i mange farver på hvid baggrund i str 92-98 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw nogle FINE ting du fik købt der Rieke, og tak fordi du kiggede efter dådyrprint til os andre, det var rigtig sødt af dig <3 Så venter jeg bare til det kommer på udsalg eller på ts :)

Jeg ELSKER elsker elsker regnbueprintet!!! Har et rigtig fedt sæt til Emilie i pigeudgaven og jeg kunne ikke lade være med at købe regnbue-vinterjakken, som hun har på nu her....det er SÅ FLOT!

Jeg er forøvrigt også helt vild med de mangefarvede ministjerner på hvid baggrund som du har billede af på det sidste foto.

HVIS der er nogen der skal til Molo lagersalg vil jeg MEGET gerne købe en body, bluse og bukser med de ministjerner i mange farver på hvid baggrund i str 92-98 :)

Jeg kan med sikkerhed sige at de ikke var der i 92-98 :D (som er de to størrelser jeg tæskede igennem fordi min datter er i 92 nu) - der er altid størst udvalg og flest lækre print i 56-68 :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER