Guest

Frisure til bryllup

22 indlæg i dette emne

Jeg skal til forholdsvist afslappet have/kro bryllup d. 15. august og har købt denne kjole:

 

image1xxl.jpg

 

Og nu har jeg brug for hjælp til frisure. Jeg er en dør til at sætte mit hår og har det altid sat op i en hestehale. Mit hår er halvlangt (går lidt ned over skuldrene) og med lidt krøl.

 

Jeg kunne godt tænke mig noget lidt afslappet/rodet/løst-agtigt. Lidt boheme-agtigt måske? Så lægger man heller ikke mærke til hvis det ryger lidt fra hinanden, hvis det blæser. Det skal helst ikke være for avanceret for mig at sætte og meget gerne noget der ikke tager for lang tid, da det skal ordnes om morgenen inden vi kører hele vejen til Fyn. En video/billed-tutorial ville være fantastisk, så jeg har en mulighed for at kunne gennemskue det ;)

 

Hjælp piger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor sjovt, jeg har kig på præcis samme kjole. God smag! :D

Har du hår nok til at lave sådan en donut? De er vildt in, og man kan style den på mange måder med pynt. Tror det vil se super ud til den kjole og anledning. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du er på FB kan du prøve at gå på Cocopanda, de slog nogle videoer op i går med nem håropsætning - den ene hvor man tager et hårbånd på (man kan også købe en speciel "donut" til det i Glitter) også vikle håret om :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt, hvor er I gode!!!! Tusind tusind tak for jeres ideer.

 

Det fik mig igår ledt videre på jagt, og jeg har fundet noget, jeg skal have afprøvet idag. Håber jeg kan finde ud af det. Det er inspireret af jeres forslag, og var overhovedet ikke noget, jeg selv kunne have fundet på, så SÅ fedt I gad prøve at hjælpe :yay

 

Det er denne her, jeg vil forsøge mig:

/http://www.thesmallthingsblog.com/2013/07/messy-bun-with-braided-wrap/

 

Hun forklarer det ret enkelt, så håber jeg hårspasser kan finde ud af det :D

 

BabyBlue: Ja, den er bare så fin. Og så kan jeg bruge den bagefter også, da den ikke er gallapæn. Den blev ved med at være udsolgt i min størrelse, men så lige pludselig kom den igen, og så var det bare med at bestille

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det en fin frisure. Den tror jeg sagtens, du selv kan sætte!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første forsøg. Ha ha, det er svært :D Jeg er virkelig dårlig til sådan noget. Må øve lidt mere. Specielt fletningerne drillede.

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser da smart ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der ser da godt ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega fed kjole :o Det vil se godt ud med det hård :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha, hvor er I søde. Og dejligt for selvtilliden :) Vi holder fødselsdag for Aksel på lørdag, så der vil jeg forsøge mig med håret igen - også for lige at teste hvor godt det holder.

Bliver faktisk helt grebet af det her hår halløj, og har idag haft håret i en knold istedet for den evindelige hestehale :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega fed kjole :o Det vil se godt ud med det hård :super

Ja, er den ikke bare fin? Den går lidt dybere ned i ryggen, som giver sådan en ekstra fin lille detalje. Den er fra Asos, findes også i hvid og er ikke frygtelig dyr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes håret sidder lige i skabet og kjolen er bare super flot.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser da rigtig godt ud! Et par øvegange endnu, og så sidder den nok lige i skabet. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så var det igår, brylluppet blev holdt. En helt igennem fantastisk dag fyldt med kærlighed :loveshower

Frisuren fik jeg kun øvet denne ene gang, så var noget spændt om morgenen, da jeg skulle igang :D

Synes egentlig det gik ok og fik da også ros, jubi. En stor ting for hende der kun kan finde ud af at lave hestehale :D

Det var lidt svært at tage ordentlige billeder, men jeg forsøgte at forevige looket, så godt jeg lige kunne.

 

 

Tusind tak for jeres hjælp og søde ord :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du bare fin, smuk kjole og hår :bunny godt gået :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare flot!

Og du også. :)

Kjolen er så fin, den må jeg altså have. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super smukt! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du bare fin, smuk kjole og hår :bunny godt gået :kram2

:ditto :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det blev da super flot.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER